| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1030 .. 2057 2058 2059 2060 2061 .. 2909 .. 3757
28.05.13 10:13
Mona83 

Re: Bräute 2013

Oh apple das tut mir leid. am besten wartest du noch ein bischen und dann kannst du sie ja immernoch auslade. wenn sie noch ein wenig anstand besitzt, kommt sie ja sowieso nicht.

aber hey freu dich über deine "neue" familie. :-) so wie es tönt mögen die dich wirklich von ganzem herzen und werden dich sicher auch in zukunft unterstützen. wo eine tür zufällt geht meistens wieder eine auf!

wägem gäld: also finds spannend. mir sind momentan no vol uf kurs und ich dänke s wird au no für d reis lange. mir spared sit 1 1/2 jahr und z zweite bringsch scho rächt öpis ane. s meistä hämmer au scho azahlt oder ganz zahlt drum dänki söts guät lange. wän mer z viel druf händ bruchet mer das für di nächst reis oder so.

28.05.13 10:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Mona83:
aber hey freu dich über deine "neue" familie. :-) so wie es tönt mögen die dich wirklich von ganzem herzen und werden dich sicher auch in zukunft unterstützen. wo eine tür zufällt geht meistens wieder eine auf!

Danke, das hast du Super geschrieben!

Das mit dem Geld klingt Super, freut mich das es bei euch aufgegangen ist!

28.05.13 10:22
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Mona,
Das möche mer ou so ähnlech. Aso wenn mers bruuched, de bruuchemers haut ond schöscht gohts a öises nöchste Projekt. (Chend, Huus, ...)

Mer hend de "Vortöu", dass mer kei Flitterwoche möi zahle, wöu mer ned göi. Mer send eifach ned Lüüt, wo id Ferie chönd. De gömmer lieber einisch meh go guet ässe oder e Tag go Skifahre.

28.05.13 10:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@anyany
jeee ändlech mau öpper wo ou nid id flitterwuche geit
hamer vome kolleg scho müesse la säge mir sige ja nid normau, wenn mer nid id flitterwuche göi.....!!!!

28.05.13 10:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@flitterwochen
Wir werden auch nicht in die Flitterwochen gehen. A HZ WE nehmen wir uns eine Suite im Hotel. Tagsüber sind wir bei den Kindern zu Hause, auf die meine Mama aufpassen wird und abends genössen wir uns zeit für uns zwei im Hotel.

28.05.13 10:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Anyany und Lus auso ech fende das ned schlemm wemer ned it Flitterwoche goht!
Ech ha eigentlech au ned welle sone grossi Reis mache, aber do mi GG jetzt noch 10 Johr entschede hed met mer noch no uf Australie zcho muessi jo fast metgoh!!!!

28.05.13 10:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

wiä chan mer nöd gärn id feriä? ich liäbä reisä

mir lönd dän s hochziitskonto umbenänne uf reisekonto

28.05.13 10:31
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Lus
Jo, könni ou. Mettlerwiile esches so wiit, dassi scho fascht beschämt a Bode luege, wenn mi öpper frogt. Ond de sägi eifach: "Nei, mer hend ned Loscht of das." Ond alli wo öis ned könne luege de so drii aus wörde si mi totau bemetleide ond de chonnt ergend e Satz a la: "Okay, jo, wenn der das ned wend, gäu... ond es esch haut ou e tüüri Sach." Ech gloube, aui hend s Gfüeu, mer chönntes öis ned leischte.

@ Apple
Ich finde es toll, dass ihr es so geregelt habt, dass ihr auch Zeif für euch zwei findet und nicht dauernd nach den Kindern schauen müsst. Dann könnt ihr auch mal ein bisschen "herunterkommen". Also ich weiss ja nicht, wie deine Kinder sind, aber wir waren immer super-kribbelig, wenn wir an einem so grossen Fest waren.

28.05.13 10:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i bi überhoupt nid es reisefüdle, mi gg ou nid.
u sit mer dr hund und ds hus hei simer eifach am wöhlste daheime
mir hei mau e wellnessguetschiiin becho (vor 5 jahr).... meineter dä hätt mer jemaus iglöst? neee.....
i bi z fride mit eme guete buech, eme feine z trinke uf dr terrasse, das längt füra

28.05.13 10:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir LIEBET reise, ich chönt nöd ohni :) bis jetzt aber hemmer nie gwüsst öb mär würkli Ziit für Flitterwuche hend, da min Schatz im Juli en neue Job afangt... ich han jetz mal 4 Wuche Ferie blockiert im Dez/Jan und hoffe fest dass er sie au überchunt... wär schön, aber ja wenns nöd klappet isches au nöd tragisch :)

 1 .. 1030 .. 2057 2058 2059 2060 2061 .. 2909 .. 3757
natürlich   schnell   wirklich   Zuletzt   schaffe   natürli   richtig   Zeremonie   eigentli   himbeer   irgendwie   eigentlich   einfach   Problem   langsam   gspannt   vorallem   Kollegin   Hochzit   bearbeitet