| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 1983 .. 3757
17.04.12 12:10
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: alles dia Engsta? Okay....jo gell bi da Italiener isch das abiz anderst als bi üs Schwizer. Miar sin am Obet 62 inkl. öppa 15 Kollega und hen bi dr Familia schu au as paar drbi wo miar nid sooo viel z'tua hen. i glauba miar chämmten nia uf 180 Lüt. Bim Apero laden miar no z'Gschäft i und döt schätzen miar dass vu beidna gschäfter zemma so um dia 25 Lüt chömen.

Jo gell für so viel Persona bisch denn halt schnell amol uf sonera hocha Zahl.

Miar hen fürs Essa as Budget vu 15'000.- höchstens.

@ladywolverine: Miar hen das am Samstig grad mim Schloss besprocha. Si büten a Apero für 21.50 pro Person ah wo denn beleiti brötli, gmüassticks, schinkagipfali, curryspiassli, chips etc. dina het. und miar hen denn gseit miar wellen eigentlich nur öppis für ca. 10.- pro person, nur öppis chlises well miar jo erst am 16.30 apero wenn macha (d'trauuig isch erst am 16.00) und denn nur 1 - 1.5h. si hen üs denn vorgschlaga zum glich dr ganz apero macha 21.50/pro Person aber anstatt für 85 Lüt nur für 42 (d'Hälfti) denn chunnts üs günstiger und as het nur d'Hälfti z'essa damit d'lüt denn glich nochera stund no z'Nacht mögen.

Für z'Trinka zahlen miar folgendi Priisa pro Liter:
O-saft: 14.-
Mineral: 9.50
und denn werden miar no a alkoholischi Bowla abüta:22.-

well dr wii im schloss sehr tür isch, wemmer zum apero keina abüta und miar denken im summer wenns uu heiss isch isch d'bowla mit frücht dina au no erfrischend.

miar rechnen jetz amol pro Person ei Liter z'trinka gäbti denn: 30.- pro Person x 85 Persona: 2580.- + z'Essa: 924.50 = 3504.50

aber miar wüssen jo nid genau wia viel dia lüt trinken drum isch das nu grob.

@nathi: jo klar törfsch du das macha.






****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 12:22
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Merci bergeri

S isch immer wiedr wahnsinn wenn mers muess ufrächne... 15-25 CHF pro Person tönt jetzt nit mega tür, abr denn uf die Azahl Lüt...

Säg mol, wo cha mer denn M&Ms lo bedrucke???
verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

17.04.12 13:09
bergeri 

Re: Bräute 2013

Jo gell 21.5 find i nid mega viel pro person für das wo alles drbi isch, aber denn uf alli lüt summiarts sich denn eba.

i han dia M&M's uf www.mymms.de bstellt, aber si lieferen nur in DE oder Österich. I han denn as Postfach in Dütschlan glöst und hans döt hera schicka loh und bins döt go hola. Uf Konstanz hen miar nur 45 Minuta mim Auto und hens denn grad mima Shopping-Tag verbunda.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 13:18
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Apero
also gnau budgetiert hendmer no nüüt aber ich han denkt es gitt Wiiswii, Wasser und O_saft... und denn knabberzüüg muss aber no offerte iverlange
Bim Migros chan mer so Partybrot bstell...holle ev. es paar vo dene.. ich bruche eifach ööper wo mier alles ufstellt...chli bedient und au wieder ufruumt...

@ Reebe ahh nei hans au gar nöd sooo ufgfasst... es isch scho so... es isch mega viel und alles tür...

LG

17.04.12 13:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: machen iar dr apero nid ima restaurant?

Miar hen zerst au wella dr apero aswo privat macha, ma chunnt halt denn schu günstiger aber well miar trauuig im schloss machen und z'essa hemmer üs denn gseit machen miar dr apero glich au grad döt und döt törfen miar nüd selber mitneh. was jo eigentlich au klar isch.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 13:31
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@bergeri
cooli sach, mini eltere wohne jo no z Dütschland ^^
Cha dene alles lo schicke :P Muess denn numä einisch ufe (350 km) und alles go abe hole :P

Würdi so gärn scho mit em bastle loslege... Ha jo de eine Tüllrock vo mim Chleid zum vrschniede überecho, wil er am Chleid zvil gsi isch. Denn han i no dunkelviolets Band boschtet (öppä 10mm). Jetz hätt i gärn no es cremefarbens Organzaband für die grossi Schleife jewils... Für 3m Band isch 3.90 CHF nit so tür, odr?
Cha mir öpper sägä wivil m Band ich wird bruche? Mir hend öppä 15 Autos, dämfall würd i 20 Schleife baschtle... (falls öppis vrlore gheit)

Dörf ich mis Ringküssi eigentlich selbsch mache? Odr 'muess' das öpper andres für eus mache?

Kennet dir das au, dass dir spezielli Wünsch heit für eure grosse Tag und am liebste alles würdet selbsch mache? Also au diä Ufgabe vom Dätschmeister und de Trauzüge? ^^
Mir gohts chli so... Würd mir wünschä, dass bim Uszug us dr Chilä diä Lüt vo dr Füürwehr würde Spalier stoh und evtl. e chlini Gasse vo Autos us eusem Autoforum und ich wünsch mir dass mis Ross umme isch für Föteli und so wiiter.... Goht euch das auch so? odr chönnet dir aifach alles uf euch lo zue cho?

verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

17.04.12 13:39
bergeri 

Re: Bräute 2013

@ladywolverine: jo denn passt das jo perfekt.

Nei 3.90 für 10 Meterband findi nid viel. Miar hen für dia zwei bedruckta bänder je 50 Meter 150.- zahlt.

Also i wür am liabsta schu au jetz schu alles plana, organisiara und bastla. Aber z'Obetprogramm oder wer wenn wo für üs spalier stoht etc. das will i nid wüssa Do lön miar üs eifach überrascha und überlön alles minem Bruader (Tätschmeister) Au z'Obetpgrogramm. Do machen miar überhaupt nüd!

do vertrauen miar ihm zu 100%. I finda irgendwia abiz a überraschig sött jo dr Tag au no si und wenn miar alles planen isches das nümma und irgendwia fänt i das schad.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 13:45
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Apero

nei mer hend en Saal nebed de chile gno und mached dete en apero... mier blibet ei Stund nacher gönd mier go Föteli mache... min Tätschmeister lueget denn dass all rechtiziitig abfahred...
im Hotel gits denn nomal Chips und Nüssli und es Willkommensgetränk

hend ihr ev. e Idee... ich han dfarbe wiis, rosa, lila und S'Thema Engel... was chönti für Namenskärtli mache? han denkt für dmanne wiisi engelsflügel und fürd Fraue Rosa Engelsflügel
oder so...

lg

17.04.12 13:55
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Trauzüge oder selber organisiere
hmmm ha da ou eher müeh;O) aber geit ou drum dass mir so sache wie Spalier stah und ebe so sketch und so nid unbedingt wette....aber werde das sicher mitde Brutführer de abspreche...bi wasem lönd ihr de öich alles überrasche?

@Valeria
wie fändsch de öppis mit dene Ahängerli woni dir i Ahang ha ta? die findi superhärzig....;O)

Datei-Anhänge
ebay schutzengel gastgeschenk.jpg ebay schutzengel gastgeschenk.jpg (22x)

Mime-Type: image/pjpeg, 19 kB

17.04.12 14:12
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Suee...

jööö mega herzig aber die chani schlecht als Namenskärtli neh... weisch meine Die wod a de Kleidig treisch..

 1 .. 103 .. 204 205 206 207 208 .. 1983 .. 3757
langsam   Hochzit   irgendwie   Zuletzt   schaffe   vorallem   eigentli   natürli   Zeremonie   natürlich   Kollegin   eigentlich   gspannt   richtig   wirklich   schnell   Problem   bearbeitet   einfach   himbeer