| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1030 .. 2058 2059 2060 2061 2062 .. 2910 .. 3757
28.05.13 10:36
Larinya 
Re: Bräute 2013

hallo allerseites
zum thema flitterwochen: wir gehen auch nicht gleich weg. ich liebe ferien, aber wir machen camping-ferien, das ist das, was uns gefällt wo wir entspannen können. das finden die meisten ja sowas von schrecklich. ja sollen wir denn eine teure reise buchen, ewig lange herumfliegen, wenn uns das nicht gefällt, es sich aber gehört? ne danke, wir machen unser ding :-)

28.05.13 10:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech reise au mega gärn, bi GG hed bis jetzt nie welle metcho. Aber jetzt woner mini Australische Verwandte könne glert hed, fend ers super dass mer gönd! Mer hätted au zwe Woche Strandferie glänget aber ech säge ned nei zo Australie...jetzt chani schos 4te mou go! =)
Chond secher guet. Ab nöchst Woche goht mit GG de weder is Änglisch, so muess de ned nome ech rede! =)

Lus, auso dä Wellnessguetschin nämt ech schöscht scho! =)=)=)=)

28.05.13 10:37
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Lus,
So schön, dass öpper die gliich Ihstellig het! Ech be ou am liebschte deheime ond liebe Bsuech! Ond mine heilig Sonntig send mer Ferie gnue. Au Woche chli Familie, chli Jasse, ond chli sii. Meh bruuchi ned. Vellecht liits ou drah, dassi usere Buurefamilie be met 5 Chend ond mer send s erscht mou id Ferei, woni 14ni gsi be. Ond 2 Johr spöter send die andere nomou gange ond ech ha met mine 16 Johr de Hof gschmesse.

@ Reiseföddline
Ech fendes toll, chönd ehr das ond ou mega lässig, de het mer öppis erläbt, aber ergendwie beni noni ofe Gschmack cho.

28.05.13 10:38
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@anyany
Wir haben es an sich so geregelt, das meine Mama an einem WE im Monat auf unsere Kinder aufpasst, damit wir dann mal zeit für uns haben. Wir finden das ganz wichtig, damit wir selber auch ausgeglichen sind und das überträgt sich ja dann auch auf unsre Kinder.
An der HZ werden wir sie am Abend selber ins Bett legen und wenn sie dann schlafen gehen wir ins Hotel.
Flitterwochen finde ich an sich auch schön, und eines Tages wollen wir dann auch mal nach Japan fliegen. Aber wenn die Kinder noch so Jung sind, lass ich sie nicht gern zu lange alleine. Ich vermisse sie meist schon ganz arg, wenn ich das Haus an unseren WEs verlasse!

Zuletzt bearbeitet am 28.05.13 10:40

28.05.13 10:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

do goht jo weder poscht ab

lus und anyany: ich find das au ok wenn ihr ned id flitterwuche göhnd, isch doch jedem sini eiget sach! wieso sell mer das mache wenns gar ned s rechtige för eim esch? de cha mer das gäld jo werkli för öppis anders usgäh!

gäld: mir sind jo nümm ganz so jung und hend scho es chliises pölschterli uf de siite. ich ha eh scho immer chli gspart, mit gg nid ganz sooooo fescht es goht eus wie de canoa, mir erwarted und "bruuched" vo eusne eltere, gäscht usw. gar nüd, freued eus aber natürli wenn mer öppis überchömed.

apple-pie, das ist ja unterste schublade, was deine schwester da rausgelassen hat. dabei ist doch gerade die tatsache, dass du als ihre mutter nun so glücklich bist, sicher auch für die kinder und deren entwicklung förderlich! du hast einen mann gefunden der hinter dir und deinen kindern steht, dafür kannst du dich echt glücklich schätzen! und den kindern gefällt es ja auch in der schweiz, hast du mal geschrieben! dazu kommt noch, dass die eltern von deinem schatz ja unglaublich lieb zu sein scheinen, ich denke das tut deinen kindern viiiiiiiiel besser als um eine motzrige tante rum zu leben ich freu mich auf jeden fall sehr für dich!!!

28.05.13 10:42
anyany 

Re: Bräute 2013

@ Apple
Ich finde das super.
Ich bin immernoch Babysitterin bei einer Familie mit zwei Kindern und ich gehe 2x im Monat hüten, damit sie sich einen Abend zu zweit gönnen können. Das finde ich sehr wichtig, sonst verfliegt auf einmal die Liebe und der Alltag nimmt Einzug in s Leben. Irgendwann ziehen dann die Kinder aus und man sollte sich plötzlich wieder auf den Partner einlassen können. Das kann ja nicht funktionieren.

28.05.13 10:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Canoa, ich hoffes au ganz fest dass märs schaffet mitem Projekt Australie... mir hend vor paar Jahr zäme en Sprachufenthalt in Australie gmacht und womer denn eusi Föteli vode Trauuig is Facebook ufeglade hend, het eus eusi host-mother grad gschriebe "Honeymoon in Perth???" und mir sind fast gflippt, mir hend scho immer gseit dass mär gern nomal würet zruggah und ich glaub jetz isches würkli wieder sowiit :)

Mir würet in Perth afange und evtl. denn ä Krüzfahrt bis uf Sydney mache oder denn allei uf Melbourne und Sydney fahre... mal luege, mir wartet jetz mal bis min Schatz au Bscheid überchunt :) 1 Monet Ferie wär en Traum :)

28.05.13 10:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@anyany
Mir si aus Familie ou nie gross id Ferie.... Ds meer hani öppe im glich auter wie du z erste mau gseh.
I bi de vor ca. 7 jahr mau 10 Tag (ohni gg) id türkey ga badeferie mache... lääk mir hani nach 3 tag dr aschiss gha.....
es seit mer eifach z weni das ganze... aber die wo gärn reise, dene mani natürlech so bombastischi flittis oder sonstegi reise sehr gönne jede entspannt haut anders.....

28.05.13 10:46
Larinya 
Re: Bräute 2013

lol sonne, nach deiner aussage dachte ich, du wärst um die 50. jetzt fühl ich mich auch grad alt

28.05.13 10:47
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@sonne
Ja, ich habe ihr so richtig die Meinung gesagt solange bis sie keine Argumente mehr gefunden hat und dann den Chat abgebrochen hat.
Meine älteste Tochter ist psychisch angeschlagen durch die Trennung von meinem ex. 7 Monate lang hat sie nicht mehr gelacht, hat nurnoch geweint, nachts im Schlaf geschrien und hat so jegliches Vertrauen in Menschen. Erkoren. Personen dieser nah standen hat sie nicht mehr an sich rann gelassen aus Angst wieder verlassen bzw. enttäuscht zu werden. Sie hat ne Menge hinter sich.
Und nun ist mein Schatz bei uns und sie ist ständig am lachen, entwickelt sich Super und wird immer selbstbewusster.

 1 .. 1030 .. 2058 2059 2060 2061 2062 .. 2910 .. 3757
Problem   irgendwie   Hochzit   einfach   Zeremonie   himbeer   natürlich   gspannt   schaffe   langsam   eigentli   bearbeitet   eigentlich   Zuletzt   schnell   wirklich   natürli   richtig   vorallem   Kollegin