| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1034 .. 2065 2066 2067 2068 2069 .. 2913 .. 3757
28.05.13 16:08
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi Canoa, meinsch nid, dä Titu würdi für die nächste Brütli chli abschreckend töne

28.05.13 16:13
elea 

hihi canoa de titel esch super... mach das!

28.05.13 16:13
Canoa 

Ha auso no Ziit för de Tetu...
sooo ech muess weder zrog at Arbet es louft wahnsennig vöu, ond ei Tag weniger das schränkt scho iii

28.05.13 16:15
Mona83 

hui jezt hani äs ziiitli gha bis ich gwüsst han vo was d canoa red mit ihrem titu! :-) dankä elea dass du titel gschribä häsch sust wäri glaub gar niä druf cho. ich mit minärä zürischnorrä

28.05.13 16:35
sabrinella 

ojeee do hender veel gmacht:-))
seit oiche chef nix wennihr immerim forum sitzet oder merke die das ned?

28.05.13 16:44
Meandra 

Da chunnt me ja fasch nid nache mit läse bi öich :)
I cha halt während min Job nid eifach a Compi. jetzt hani di spannendschte Diskussione wieder verpasst.

(at) Alter: I bi zwar nid eini vor de ganz junge Brüt, aber wil mi Fründ 5 Jahr jünger isch als i heimer o scho komischi Blicke gärntet. Oder d'Lüt säge so sache wie: "Ja, gäll bi däm Altersunterschied..."
Wie wenns denn eifach klar wär, dass mi Fründ halt eifach mues "ujung" hürate, damit i nid "zalt" wirde...

Aber mitlerwile ischs mer voll egal. Sölle die doch dänke was si wei, mir si glücklech...

(at) Betreffs: Chunnt da öpper vo öich drus: Immer wennis es (at) schribe, chani mi Biitrag nächhär nid poste. Bi öich geit doch das o?

28.05.13 18:31
apple-pie 

@Meandra
Bei den regeln kannst du das nachlesen.

"Werbeeinträge sind strikte verboten und werden sofort gelöscht. Benutzerprofile die gegen das Werbeverbot verstossen, können ohne Stellungnahme und Angaben von Gründen sofort gelöscht und von der weiteren Teilnahme ausgeschlossen werden.

Empfehlungen sind erlaubt. Es müssen aber folgende Bedingungen erfüllt sein:
- das Mitglied muss mindestens zwei oder mehr Sterne besitzen
- die gleiche Empfehlung darf sich nicht wiederholen "

Da du im Moment nur ein Stern hast, kannst du das @ nicht setzten, da das System es Automatik als einen link ansieht!

28.05.13 21:51
elea 

sabrinella, ich gange jede morge zo mim chef ond sege zo ehm :" log schaffe schisst mi a, i hänges di nöchste 9h es forum!" ond er fendes das voll oke!!

hahahahaha nei so laufts natürli ned i cha meischtens zemli guet nebebi schaffe ond so erfölli emmer min soll ond ermerkt nix!

ja meandrada chani mer vorstelle das do emmer doofi spröch chöme, well alli s gfüehl hend du heigsch en wegem alter dezue drengt. sone seich... :/ nervig...

28.05.13 22:36
LucyLu 

Aaaaahhhhhh Fraueeee, imene Monet hämers Zivile!!!!
Oh Gott, die Ziit rast so dermaße, chume fast nüd nah und schwups isch de TAG da.... Unglaublich... Zum Glück isch alles parat, händ eigentlich nüd meh zum mache, nur na Gastgschänkli abfülle, Eheverspreche schriebe und das wär's. Am Frietig gangi na de Struss fürs Zivile go bstelle, am Samstig innere Wuche ufs Passbüro und endi Juni hol ich MIS Chleid ab. Uuuuuh jaaa d'Schueh söti endlich mal meh ihlaufe

Bi oi läufst ja au Mega, lies immer fliessig oii Biiträg Chan aber leider nöd mitschriebe aber isch immer spannend was ihr so z'verzehle händ... Machet's guet!

Grüessli

29.05.13 07:34
sabrinella 

guete morge der hübsche;.-))))

alles klar be dem piss wetter?

hm prognose agluegt uf de 11 trocken aber bewölk hoffe das stimmt:-(((
omanooo wieso chan ned schön sie?
wie gohts oich?

1 .. 1034 .. 2065 2066 2067 2068 2069 .. 2913 .. 3757
natürli   einfach   irgendwie   Kollegin   eigentlich   schnell   schaffe   eigentli   Zuletzt   wirklich   Zeremonie   bearbeitet   vorallem   gspannt   himbeer   natürlich   Hochzit   richtig   Problem   langsam