| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 1983 .. 3757
17.04.12 14:21
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Ich han schnell e frag mier hend eusi Hochziit uf die 3 gleit... dtrauuig ghat ja ca. 1h nacher hend mer an Apero welle und da mier viel Gäst hend und au numme Apero gäst wennd mer scho die ziit mit ihne chöne gnüsse aber am 6 müstet mer alles abrume und mier münd ja no go fötele das heisst ich chönti nöd mal 1h am Apero sii...
was meinder wenni d'trauuig uf die 2 verschiebe...denn gat si bis am 3 halbi 4 denn chani bis am 5 an Apero und denn gha... und am 6 chönds abruume und langsam is Hotel fahre... :)

17.04.12 14:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: ach so okay.

also für d'namensastecker wür i jetz nid Engelsflügel neh, fänd das aswia komisch. i wür viellicht us dickerem papier engel usschnida (liegendi, sitzendi, stehendi, abiz verschiedeni) und vu hand dr nama druf schriba....wär jetz für mi optisch schöner als nur d'flügel

@Suee: Also miar lön üs eigentlich bi allem überrascha. Miar wüssen nid wer spieli macht und was gmacht wird. Miar wüssen au nid wia viel gmacht werden. Oder ob überhaupt öppis gmacht wird. Miar wüssen au nid wia miar vu mina Eltera zum Fototermin chömen und vu döt wieder an d'Trauuig

Miar werden eifach minem Bruader und da TZ üsera Tagesablauf säga und si chön denn plana. Und do miar z'Fotoshooting vor dr Trauuig mit da TZ wenn und dr TZ vu minem GG an schöna neua Audi het werden miar ihn froga ob er wür fahra und denn grad mit ihm witer fahra zur Trauuig. As chan aber au si (mi wür das freua, und wenns nid so isch denn isches au nid schlimm, aber so wiani min brüatsch kenna wird er üs schu so öppis organisiara) dass TZ und min Brüatsch hina dura as anders Fahrzüg organisiaren wo üs zu dena Termin fahrt

I bin ufjedafall schu richtig gspannt uf dä Tag und freua mi jetz schu extrem




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 14:29
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Bergeri... hmm guete Inpuut danke :) muss numme das mitem Zeme schniide anebringe :)

17.04.12 14:37
Reebee 

Re: Bräute 2013

@trauuigsziit
also bi eus hett d'chile d'ziit gseit, halbi zwei. i denk ihr chönd guet nach füre schiebe und de apero bitz länger mache, bi so viel lüüt wönd eu sicher alli gratuliere :)

@budget
es isch eifach scho cheibe tüür... mir hend gottseidank es paar grossi pünkt wo nid so sehr werdet is gwicht falle, wie s'catering bispielswiis.

***finally getting married - May 25th 2013***

17.04.12 14:37
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: a langa apero finda i persönlich immer abiz heikel. miar hen zerst au überleit zum trauuig bereits am 2 macha und denn bis am 6 apero aber 3.5 - 4h finden miar beidi abiz viel! Machen iar a freii trauuig oder standesamtlich? well üseri trauuig goht nur ca. 30 Minuta höchstens 45 (standesamtlich) sin bis jetz an a paarna hochzita gsi wo d'trauuig nur 30 Minuta ganga isch.

Und an zweina HZ simmer letscht Johr gsi. bi einem HZ isch dr apero 1h ganga und bi einem 3.5. I find das beides sehr sehr lang jenochdem wases git und was lauft. bi dem langa hen miar dr ganz nomitag stoh müassa as het überhaupt kei sitzmöglichkeita kha und a huufna fraua hen d'füass langsam weh tua (miar au ) und wenn diar nid gwöhnt bisch zum so lang stoh isches cheiba lang. i bin denn zwüschet dina amol verussi uf as mürli go sitza (was jo au sehr schad isch) i finda wenns sitz möglichkeita het und du anart an zviari machsch findis okay. aber au denn findis lang. und das mit 1h isch voll okay gsi, für mi viel agnehmer drum wenn miar das au nur so macha.

bi minem brüatsch isch dia kirchlich trauuig am 12 gsi und nocher hets vum 13 - 17.30 z'viari/apero geh ufem fuassballplatz. döt hen d'lüt chönna sitza und d'kinder hen chönna umaspringa in der wiis so findi das völlig okay. denn chasch sitza. aber zum stoh findis denn doch abiz heavy. und wenn dr apero so lang isch würi jetz nid "nur" chipsli usw. abüta sondern grad an richtiga z'viari macha.

aber das isch nur mini Menig gell

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 14:45
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ trauuigsziit...
Also zlang wotti ebe scho nöd aber i de Chile gatz amel guet e Stund und denn bisd wieder dusse bisch 1.5 h also rechni male dassi am 15.30 dusse bin... denn Riis werfe und eis Gruppefööteli wierd au fascht wieder 4... denn hendmer wenigstens all scho gseh und alles... und denn spöötischtens am 5 gönd mier go Fööteli mache sodass mier am 19.00 im Hotel sind... die andere fahred am 18.00 ab das heisst sie werdet am 18.30 dete sii und denn isch scho de Apero perat wo sie chön ii neh... und mier chömet e halb stund spööter und gönd denn ufe in Saal

De Apero isch recht vilsiitig... mer hend chips, nüssli ect, aber au Pizza und so italo Sache... Sitze... das isch es Guets Stichwort... muss luege dassi no Sitzmöglichkeite han...

17.04.12 14:52
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria
ahaaaaaaa okay...ha gmeint fürd Tisch-Namenskärtli;O)
habe bei www.dawanda.de etwas gesehen für Namens-Anstecker im Engel-Look...so etwas könnte man natürlich auch machen und dann den Namen drüber schreiben von Hand?

Datei-Anhänge
für Valeria.jpg für Valeria.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 229 kB

17.04.12 15:13
bergeri 

Re: Bräute 2013

@valeria: Jo also sitzmöglichkeita wür i uf jedafall macha. chan do eba us eigener erfahrig reda dass es sus müahsam wird.

@Tagesablauf: hen iar eu schu überleit wia iar was ha wetten? Miar stellens üs aso vor:

Morgen Mann

07:00 aufstehen
07.00 - 12.00 Blumen besorgen, Papiere einpacken, Ringe einpacken etc.
12.00 - 13.00 Mittagessen
13.00 - 14.00 anziehen
14.00 - Frau bei ihren Eltern abholen

Morgen Frau

07.00 aufstehen
08.00 - 11.00 Komsetiker + Coiffeur
11.00 - 12.00 nach Hause zu meinen Eltern fahren
12.00 - 13.00 Mittagessen
13.00 - 14.00 anziehen

Dann gehts gemeinsam weiter

14.00 - 15.30 Fahrt zum Fotoshooting und Fotoshooting
15.30 - 15.50 Fahrt ins Schloss
16.00 - 16.30/45 Trauung im Schloss
16.45 - 18.15 Apero
18.30/45 Nachtessen und Party

was wir noch schauen müssen, ob wir die Fotos doch lieber schon um 13.30 machen anstatt erst um 14.00 los fahren.

ich hab gerade gemerkt wenn wir von unserem Wohndorf in die Fotolocation fahren (ist zwischen unserem Wohnort und dem Schloss) fahren wir 23 Minuten über die Landstrasse (und an diesem Tag möchte ich definitiv über die Landstrasse ) und danach wieder 15 Minuten von der Fotolocation zum Schloss

Das heisst wenn wir um 14.00 Uhr abfahren sind wir um 14.30 dort und müssen um 15.30 wieder abfahren....

ah nein das würde ja dann reichen eine Stunde Shooting. habs vorhin falsch gerechnet.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 15:14
bergeri 

Re: Bräute 2013

@programm: wir hätten wahnsinnig gerne solche Himmelslaternen und ich hab das auch mal meiner Schwester (TZ) erzählt. Ob sie es jedoch einbauen ins Abendprogramm weiss ich nicht und selber werden wir wahrscheinlich keine organisieren. Muss das aber nochmals mit meinem GG besprechen. Es wäre halt schon tolll Evtl. möchte ich diese doch selber organisieren, damit ich diese ganz sicher hab!


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

17.04.12 16:54
jasi86 

Re: Bräute 2013

Mann Mädels gehts noch? Da muss ich soviel nachlesen?!

Ich schreibe zu nichts sonst wäre ich morgen noch dran mit antworten

Oh ja Himmelslaternen, aber mein Schatz will das nicht....


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

 1 .. 104 .. 205 206 207 208 209 .. 1983 .. 3757
vorallem   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   langsam   einfach   wirklich   natürlich   Problem   Hochzit   himbeer   schaffe   natürli   gspannt   schnell   bearbeitet   richtig   Zuletzt   eigentli   irgendwie