| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1037 .. 2071 2072 2073 2074 2075 .. 2916 .. 3757
29.05.13 09:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nei klar, das scho nöd... s isch jedem selber überlah wieviel Geld für di eigeni HZ investiert wird, das chani ja nöd bi jedem einzelne berücksichtige, aber mind. s Esse und so, das scho... findi au fair

29.05.13 09:20
elea 

jo be au gspannt wege de gschenk! vorallem ghört me Emmer vo lüt wo scho ghürotet hend dass me recht öberrascht esch vo wem me vel bechont ond vo wemm wenig. dass zom teil lüt wome gar ned so noch stoht, sehr grosszügig send. ond em gegezog lüt wo eim sehr nöchstönd, de sehr wenig schenke... mol luege wis bi eus wird :)

29.05.13 09:22
Canoa 

Mer hend eus e Liste gmacht wo mer ufschriebed wenn mer was gschänkt hend damet mer au emmer öbe im gliche Rahme blibed!

Ech erwarte ned vöu vo eusne Gäscht, för mech send die Gschänk werklech nome näbesächlech...

29.05.13 09:27
Canoa 

Ah eis Gschänk weissi scho: Mi Brüeder (14ni) macht eus es Brotbrättli im Wärke...das chämet mer de ufs HZ gschänkt öber heder letschti gmeint! =) Ech meine so Gschänk send doch vööööu meh wärt aus Gäud ned?

29.05.13 09:28
Mona83 

Grundsätzlich sötted mer ja nüt erwartä aber ich finds aständig wän mer irgendwo iglade isch dass mer öpis schänkt. öb jetzt geburi oder hochziit.

zum bispil bi üs isches lustig, äs kollege päärli wo üs rächt nöch staht, also mir sind scho id feriä etc. mit ihne und sie händ beid rächt gäld, sie händ üs jetzt 100 gäh zämä. aber bi ihne dänki dass sie sust no öpis gänd.

und min unkel woni nur zum apero iglade han hät üs 360 stutz zahlt. isch mer nienets rächt gsi...

so verglich sind mängisch überrasched und lustig. aber sich gross gedankä machä öb mer am andere pääärli weniger bedütet oder so söt mer glaub nöd. bi üs isches au so mir sind di erstä wo hüratet im kollegächreis, da wüssed doch viel gar nöd was mer so git.

29.05.13 09:30
Emma13 

Jöö Canoa, so herzig :) da hetti also au mega Freud!

Mir hend letscht Dunnschtig au vo eusne 2 Neffe ä Zeichnig gschenkt übercho, ich im HZ-Kleid und min Schatz inere orange Kravatte ihihi mega herzig :)

29.05.13 09:33
sonne13 

Be mer eschs wie be de canoa, ech erwarte nüd ond freu mi wenni öppis öberchome! Ech lade die lüüt jo freiwellig ii und en iiladig sells au bliibe! Ech a ned d erwartig dass ergendwelchi hochziitschöschte vo de gäscht treid wärded, das fänd ich irgendwie komisch... S gröschte gschänk für mech esch, dass alli chömed, sech ziit nähnd und met eus fiired, alles anderi esch för mech werkli näbesächlich. Wöu alli froged hend mer jetzt au gseid mer wünsched en zuestupf ad hochziitsreis, esch aber freiwillig und eh scho buecht und zahlt

Canoa 

Emma jo fends maga härzig!
Är esch e extremi bastli...guet mer alli zäme!!!

Hani euch eigentlech scho verzöut, mi chli Brüeder hed im volle ärnst zo mer gseid: Ech chome de meteme wisse Azog wie de DJ Antoine...
De hani ehm chorz eklärt dass är ned cha wiss alege, de heder gmeint de chämi är met Jeans ond Tornschuhe!

elea 

nei denke au ned dass me generell cha sege dass me öperem meh bedütet nor well de eim meh Geld schenk. meine Geld esch die C sowiso Emmer schwerig ond me döf jo au ned dröber rede aber ebe es esch ame scho interesant das bez z vergliche. denke das macht doch jedes Brutpaar ;)

jö canoa, da stemmt das brotbrättli vo dim chline brüeder esch doch hondermol schönner as jede geldbetrag!!! so herzig! dasch wie met de chenderzeichnige. as chend verschenkt me de Emmer en zeichnig ond i hami Emmer gfrogt wiso di erwachsene so freud a mine doofe zeichnige hend ond weni jez vom Neffe oder so en zeichnig becho do chönti ammigs fascht briegele vor freud ond be mega stolz ond henkes grad uf !
(bez vom Thema abcho)
item, klar hemmer alli so oder so freud aber ebe esch normal dass be dud vergliche wer wievell geht denki... :)

29.05.13 09:38
toluwu

nicht registriert

sabrinella:
hmm mega gschänk ich rechne pro person ca 300 - 400 chf meh ned!!
was gehnd ihr wennihr iglade sind?
also mer 400 und apero 100 wel apero geht au scho zdue zum organisiere!!!

wie gsehnd ihr das so?

hmm jo italie wer de hammer aber ebe müend halt nochli spare:-))

PRO Person 300-400FR??? Ich rechne mit 100-200FR PRO Paar... Beim Apero mit 50-100FR PRO Paar. Ich kann mir nicht vorstellen, dass alle 300FR pro Person geben. Das sind 600FR pro Paar... Das wäre extrem viel!

Ich mache mir sonst keine Vorstellung was wir in etwa bekommen werden. Denke das kann man eh nicht abschätzen vorher. GGs Gotte hat uns 250FR geschenkt, da war ich schon total überrascht. Ich hätte nicht mehr als mit 200FR gerechnet. Aber eben, die einen werden 100FR geben, die anderen 500FR.

Ich freue mich einfach, dass wir mit guten Leuten den Tag verbringen dürfen!

1 .. 1037 .. 2071 2072 2073 2074 2075 .. 2916 .. 3757
Zeremonie   Problem   richtig   langsam   natürlich   schaffe   Hochzit   himbeer   eigentli   bearbeitet   Zuletzt   vorallem   eigentlich   schnell   Kollegin   wirklich   irgendwie   gspannt   einfach   natürli