| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1037 .. 2072 2073 2074 2075 2076 .. 2917 .. 3757
29.05.13 09:47
Larinya 
Re: Bräute 2013

klar ist eine hochzeit teuer, aber man wird ja EINGELADEN. also warum sollte ich schauen, dass mein essen und getränke gedeckt sind, wenn ich EINGELADEN werde. wenn ich angst habe, dass die hochzeit zu teuer wird, dann lade ich auch nicht hunderte von gästen ein... also diese meinung vertrete ich nicht. unsere gäste sind eben eingeladen und darum erwarten wir überhaupt nicht, dass unsere kosten gedecktwerden...

29.05.13 09:53
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Larinya:
klar ist eine hochzeit teuer, aber man wird ja EINGELADEN. also warum sollte ich schauen, dass mein essen und getränke gedeckt sind, wenn ich EINGELADEN werde. wenn ich angst habe, dass die hochzeit zu teuer wird, dann lade ich auch nicht hunderte von gästen ein... also diese meinung vertrete ich nicht. unsere gäste sind eben eingeladen und darum erwarten wir überhaupt nicht, dass unsere kosten gedecktwerden...

Genau so seh ich's auch!

29.05.13 09:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

toluwu:
Larinya:
klar ist eine hochzeit teuer, aber man wird ja EINGELADEN. also warum sollte ich schauen, dass mein essen und getränke gedeckt sind, wenn ich EINGELADEN werde. wenn ich angst habe, dass die hochzeit zu teuer wird, dann lade ich auch nicht hunderte von gästen ein... also diese meinung vertrete ich nicht. unsere gäste sind eben eingeladen und darum erwarten wir überhaupt nicht, dass unsere kosten gedecktwerden...

Genau so seh ich's auch!

Ich persönlich sehe dies auch genau so.

Aber es soll ja auch jeder seine Meinung haben können.

29.05.13 09:57
sabrinella 

Re: Bräute 2013

nei nicht pro person so veel sonder als paar oder pro familie 300-400 chf
pro person isch das veel zveel würdi au nie geh!!!

neinei nur zäme wenn öber einzel chunt findi langet das locher 150 aber wenn mir 2 gönd de isch es ca 300-400

29.05.13 10:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

Larinya:
klar ist eine hochzeit teuer, aber man wird ja EINGELADEN. also warum sollte ich schauen, dass mein essen und getränke gedeckt sind, wenn ich EINGELADEN werde. wenn ich angst habe, dass die hochzeit zu teuer wird, dann lade ich auch nicht hunderte von gästen ein... also diese meinung vertrete ich nicht. unsere gäste sind eben eingeladen und darum erwarten wir überhaupt nicht, dass unsere kosten gedecktwerden...

Genau meine meinung

29.05.13 10:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jede het da sini Meinig, isch au richtig so und ich verstahn wers andersch gseht, schlussendli isch en Iladig en Iladig, ganz klar, aber ich bin no nie amene Geburtstagsfest gange ohni das ich öpis mitgno han, oder au wenn ich binere Kollegin zum Esse iglade bin nimm ich immer ä Chlinigkeit mit, darum verstahni nöd warums anere HZ sött andersch si... Klar ladet mär d Lüüt i zum mitenand chöne fiire und s Fescht zgnüsse, aber ich finde es ghört dezue öpis z'schenke, und wenn sich halt s Brutpaar Geld wünscht, denn lueg ich dases en vernünftige Betrag isch...

Zuletzt bearbeitet am 29.05.13 10:04

29.05.13 10:06
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau emma13 das gseh ich au so!!!
wel mit leere hend goh find ich voll scheisse und machich au ned

29.05.13 10:09
anyany 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme,

Leider hani grad ned so vöu Zyt zom schriibe. Ond ha ned aues metbecho, wo höt scho besproche worde esch. Nome, dasses weder om Gäud ond Gschänkli goht.

Mer hei öisi Gschänklischte jo scho im Omlouf ond ech be mega erstuunt, was do scho aues wäg esch. Es hends ersch afe 4 Päärli gha (Grossöutere & mini 3 Tante + Partner) ond sie hei scho Chärtli usegnoh im Wärt vo ca. 2000.- Franke... Met so vöu hätti nie grächnet... Ond das obwou si ned grad mega vöu Gäud of de höche Kante hei!

29.05.13 10:09
elea 

Re: Bräute 2013

Emma da fendi en guete verglich! esch bimer au so, wenni zom esse iglade werde e frogi Emmer obi zb s Dessert döf met brenge oder soscht e fläsche wii oder es chlises blüemli! eifach so bez zom sech förd iladig zbedanke!
i wörd jez vo mine gäscht nie erwarte dass si so vell Geld förs gschenk usgsend wie si eus as gascht choschte, aber i mache das för me so weni gascht be, eifach so bez as rechtlinie...

29.05.13 10:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma das mach ech au so, ech brenge emmer öbis met weni iglade be, be nonie ergendwohe ohni nüt, aber so extremi Gäudbeträg wörd ech NIE erwarte, ech meine wär erwartet cha au extrem entüscht wärde. Hani scho paar mou extrem erläbt, darum erwart ech gar nüt de chani ned entschüst wärde.

 1 .. 1037 .. 2072 2073 2074 2075 2076 .. 2917 .. 3757
Problem   wirklich   eigentlich   Zeremonie   langsam   gspannt   himbeer   richtig   Kollegin   schaffe   bearbeitet   Zuletzt   natürli   schnell   eigentli   irgendwie   einfach   vorallem   Hochzit   natürlich