Bräute 2013 |
|
1 .. 1038 .. 2073 2074 2075 2076 2077 .. 2917 .. 3757
|
|
|
|
|
29.05.13 10:24
sabrinella
|
Re: Bräute 2013
icha u emma findi super so:-))
so thema wechsle was gehts no nois und was müender no alles mache? valey isch e de ferie oder?
|
|
|
29.05.13 10:25
Eve777
|
Aso wäge Gäld schänke etc., ich findes au voll oke Gäld z schänke wenn sich das s Bruutpaar wünscht, aber mir erwarte vo eusne Gäst gar nüt und freue eus eifach extrem, dass wahrschinlich alli chöne cho und au vieli vor Ort übernachte und mit eus no chöne zmörgele am nächste Tag . Klar fänd ichs au lässig wenn mir e Teil vo de HZ resp. Flitterwoche mit dem Gäld abdeckt hätte, aber mir händ vo afang ah gseit dass mir bewusst nüt ikalkuliere, mir zahles sälber und alles was mir überchöme esch e nätte Bonus aber ned nötig.
Eusi Eltere z.B. sind meegaaaa grosszügig, mir bechöme jewiils vo mine Eltere 5000.00 und vo sim Mami 4000.00, mis Grosi het mir letschthin es Couvert id Hand drückt mit 1000.00! Franke drin. Hani ächt krass gfunde, finds wahnsinnig die Beträg und ha mi fast ned traut das aznä. Wie gseit, händ eus natürli mega gfreut, aber hätte das nie irgendwie so erwartet oder so.
Ich finde halt, me söt au no chli ibezieh wo me fiiret etc. und was d Lüüt sust no alles für eim mached. Bi minere Schwöster z.B. hämmer no det übernachtet und händ fürs Hotelzimmer ellei scho 250.-- usgä, und ichleide mues me sich i de Regel jo au no (aso esch bi mir emel so gsi will ich vorhär no gar nie anere HZ gsi bi). Mi GG und ich händ minere Schwöster und ehrem Maa denn e Film gschänkt über ehri Liebesgschicht wo mir sälber monatelang dra umebastlet händ mit zämeschniede, Musig hinterlegge etc., esch also eifach sehr zyytufwändig gsi aber mir händ ehne öpis Speziells welle mache für zobe und will sie beidi so Filmfreaks sind simmer denn uf das cho. Mir händ ehne denn nur 100 Fr. no dezue gschänkt uf d Flitterwoche, händ aber deför no de Apéro gsponseret gha teilwyys wo mir a ehrem Poltertag gmacht gha händ.
|
|
|
|
|
29.05.13 10:55
sabrinella
|
also im grosse und ganze beni parat
nur no kleider richtig ine denen alles zäme sueche parat lecgge
denen auto schleifli no baschtle dene kirche goh bank zähle denen no en vorhang näie lieder zäme sueche im Foto graf lischte geh wer alles chunt und wer gruppe fotos und so!! osser ha was vergesse?
|
|
|
|
|
|
1 .. 1038 .. 2073 2074 2075 2076 2077 .. 2917 .. 3757
|