| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1042 .. 2081 2082 2083 2084 2085 .. 2921 .. 3757
30.05.13 08:41
elea 

Re: Bräute 2013

Mädels en frog:
i ha jo as gastgschenk so chlini 2dl fläschli woni wet martini dri fölle. die wetti de grad as namensschildli bruche, dassi si a platz cha stelle. aso gastgschenk ond namensschildli i eim. jetzt beni mer am öberlegge wie ich die sel beschrifte. zom einet set de Name droff stoh ond velecht no dasses applemartini esch (ned das no öper meint es sig spüehlmittel oder so )
i hamer öberleit so en glassteft zchaufe ond das eifach druf zschribe... oder de esch no en Idee gsi dassi so chlini zetteli usschnide ond denn dra henke ond nomol en Idee esch gsi dassi en dorchsechtigi Folie chaufe, det alles druf drocke (au zb s logo) ond de das so druf chlebe!
was meinet ehr, was wörd am herzigste usgseh?

er gsend i bescheftige mech momentan met total onwechtige Details (aber i liebe so onwechtigi Details )

30.05.13 08:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

cool mona, bisch sicher froh dass das mit dä blueme gli abhagge chasch
muesch dänn hüt nomal verbi will sie dir chli sache ufzeigt? oder warum? bi mier
isch ebe so gsi, bin in bluemelade, mit däne zämeghockt, sie händ mer es album
mit verschiedene stils zeigt und ich han dänn gseit wie ichs möcht und wo alles chli
öpis + e wuche spöter hani t offerte übercho 'schock' aber das isch es au scho gsi...


elea, jetzt sinds bi dier au nur no 100 täg, juhu bi mier zeigt dä countown
85 täg a ich glaub ebe au, jetzt wird t ziit rase, vorallem wenn
nöchscht wuche (anschinend) dä summer chund ... dänn gönd täg ja no schneller
ume will mers so gnüsst! aber scho guet so, wot entlich das es auguscht isch !!!!!!!

30.05.13 08:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

lus: han au rose isch ebefalls mini lieblingsblueme
und han die wissä scho immer wundeschöne gfunde, aber die
chasch ja nöd näh, ussert ebe, wenn mer hüratet hihihihi drum
hani grad zuegschlage

30.05.13 08:44
drusilla 
Re: Bräute 2013

ich lis ja immer flissig mit und schribe nur sälte will mis läbe nur halb so ufregend isch wie öies aber muen jetzt au no säge, sas ichs mega luschtig find, das mini trauzügin jetzt au hüratsplän het und ihre fründ überredet het, im mai 2014 z hürate und ich dörf trauzügin si s thema hochzit bliibt mer also no chli erhalte

30.05.13 08:48
Mona83 

Re: Bräute 2013

lilly: ja da ich absolut kei idee oder vorstellig gha han (ussert wägem viollet) hät sie mir eifach paar variante ufzeigt und gseit ich söll mal drüber schlafe und mir gedankä machä. nacher isch ebä no s zivilä däzwüsched gsi und drum hämmer das erst jetzt.

elea: ja diä gen sind leider nöd vererbbar, sust heti au än grüänä tumä.

Lus: du häsch au ä eländsgeduld mit dä orchideeä. ich rüär sie wäg wenn sie nöd grad ime monet wieder blüät.

elea: gsehsch jetzt fangts scho ah mit unwichtigä sachä, das ghört däzuä je meh dases gäg de schluss gaht.

das mit dä durchsichtiä foliä findi ä guäti idee. hebet das dän au ufem glas?
bin halt au nöd extrem talentiärt z um bastlä.

30.05.13 08:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, han ja au so fläschli und han so es chlises 'zetteli' usgschnitte+limoncello
druf gschriebe (vo hand) ... muess nachher mal es foti ufelade, dänn gsehsch
es, aber det häts dänn eifach no keis deckeli druf und dä inhalt isch au nonig drin
aber spielt ja kei rolle :)

30.05.13 08:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
wie wärs, wenn zb ds fläschli diräkt mit eme schöne Schriber aschribs was dinne isch und a jedes fläschli no e ahänger duesch mit em name druffe? s git ja zb bi weddix e huuufe verschideni ahängerli etc. i nime zb die chline schiferhärzli.....

@drusilla
hihi luschtig, de chöit dir i eim jahr grad d rolle tuuusche u chöit öii erfahrige ustuuusche

30.05.13 08:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

@drusilla: cool gratuliärä zu dim amt
das glaubi dases cool isch grad äs jahr nachdem ghürate häsch trauzügin z sie. ich würd das au no gärn will bisch dän grad no chli drin. und allgemein findi isches ä ehr trauzügin dörfä z sie...

30.05.13 08:50
drusilla 
Re: Bräute 2013

@lus: genau, und ich han es druckmittel für de polterabig: wenn ich was doofs muen verchaufe, chunnt si no schlimmer dra

30.05.13 08:54
elea 

Re: Bräute 2013

mona, ke ahnig ob die Folie ebe wörd hebe be do au sehr baschtel-onerfahre

lus dasch e herzigi Idee... i glaub i poste mol es ahängerli ond en steft ond luege wis wörd usgseh.. muss mol bez usprobiere... maches gern aber be so en onkreative mönsch... eigeti Idee hani nie, cha nor cools züg bide andere abgügsle

drusilla, so schön dass döfsch TZ si! i drenge jo mini TZ au Emmer bez zom hürote so dassi denn au döf TZ si

ou lilly, jo da wer mega cool wenni döft es föteli vo dine fläschli gseh!!!

 1 .. 1042 .. 2081 2082 2083 2084 2085 .. 2921 .. 3757
einfach   irgendwie   bearbeitet   natürli   gspannt   Zeremonie   Hochzit   wirklich   eigentli   schnell   Zuletzt   vorallem   himbeer   eigentlich   Problem   Kollegin   natürlich   schaffe   langsam   richtig