| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1044 .. 2085 2086 2087 2088 2089 .. 2923 .. 3757
30.05.13 09:48
elea 

Re: Bräute 2013

jop weiss wid meinsch lus! aber be froh hesch du en ähnliche zitrahme wimer. da beruhigt mi bez

30.05.13 09:56
Lus

nicht registriert

@elea
i wott mi wägem fötele ou gar nid z fescht ine zytplan drücke... s wärde de scho aui föteli gmacht womeris wünsche!
die wo organisiert dass d musig chunnt (i mase nid sooo guet) het gseit, si müessi de ganz gnau e zyt ha, wenn mer mit dr musig am apero d föteli macht! i verstah nid werum? da chamer ja de spontan mache wenn si gspilt hei... mami doch nid ufene zyt ilah, s chunnt eh immer anders weder das mer dänkt!

30.05.13 09:59
elea 

i ha de eifach angst dass s fötele met de lüt zlang goht ond de das alles vo eusere zit vom paarshooting abgoht. aber i werdes de so mache dasi e zitplan mache, de de beidne TZ werde ge ond de selli die de reshct luege. wel i wet de ned di ganz zit ofd Uhr müsse luege ond mer sorge mache. sele sech di andere sorge mach wege de zit!

30.05.13 09:59
Mona83 

ja oder au ide altstadt. oh mann ich glaub ich chönt zum fötele de ganz tag füllä

30.05.13 10:02
Mona83 

wie viel listene sölli zum fötele machä?

ich mein da chasch di ändlos vertuä. familiä vo mir, familiä vo ihm all zämä, nur d eltärä nur d gwüsterti etc.... läck da wirsch nömä fertig!

30.05.13 10:04
Lus

nicht registriert

@elea
i verstah dini sorg scho...
aber i gloube, mer rächnet meischtens z vieu zyt i. u we d lüt nid grad so zaaagine si, geit ou chli schneuer!
mach dr da nid so sorge u schüsch söue d tz und dr fotograf luege wiemers wott löse wenn zyt knapp wird DU söttisch dr ganz tag eigentlech nid uf d uhr müesse luege...... I ha emu das Verbot vo mine tz becho
mi tz (er isch ja scho 2x ghürate gsi) het gseit, je meh zytvorgabe mer het (klar, es paar bruchts) desto stressiger wirds u desto weniger entspannt ischmer. sini hz sige beidi nur pure stress gsi, hüt würders vieu lockerer näh.
i dueder de ändi august säge wie d zyt ufgange isch

30.05.13 10:05
elea 

mer mache ei lischte. jo mona gell, de chasch nor met sine eltere, nor met dine eltere, met beidne eltere, eltere ond gschwöschetrti, nome gschwöschterti...

i be ned so fann vo reese groppe belder, drom werdi glaub eher me belder mache womer elei met de päärli droffe send ond ned so belder "alli kollege" oder "di ganz ganz Familie".. aber ebe muss mol de frönd froge was den denn gern för bilder wet ha! :)

30.05.13 10:07
elea 

jo lus da stemmt... i wet a dem tag nome cüli trenke ond mer keeeeee sorge mache... di andere döfe sekle

30.05.13 10:18
Lilly4 

föteli:
da han mer au scho mega viel gedanke drüber gmacht zerscht au e lischte welle mache, aber han mi jetzt doch dägege entschiede ... mir werdets so mache, nach dä chilä wend eus ja eh all gratuliere und das gaht mindeschtens 3/4 stund, dänn gahts übere zum apero und dä tüemer als erschts mal eröffne :) und chli öpis trinke + esse und dänn wirdi eusem TZ säge, ca. 30 min. nachem start vom apero chan er mini und mim schatz sini eltere hole für es foti und dänn söll ei familie nachem andere cho, so das mer all nachenand händ und somit au all uf ein schlag dure, nach dem gömer dänn no bitz allei go föteli (also min schatz und ich) das wars hoff gaht dänn au so uf ...

30.05.13 10:28
Mona83 

Ich han jetzt zwei listä gmacht:

- must have
- wenn d ziit no langet...

wasi no cool würd findä eis föteli mit allnä awesende manä und eis mit allnä frauä. aber das chasch vergässe, dän chönd d lüt nöd dä apero gnüssä wenn dauernd all müänd go fötele

1 .. 1044 .. 2085 2086 2087 2088 2089 .. 2923 .. 3757
natürlich   schaffe   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   Kollegin   gspannt   Hochzit   Problem   langsam   einfach   natürli   wirklich   schnell   vorallem   himbeer   richtig   Zuletzt   eigentli   irgendwie