| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1046 .. 2090 2091 2092 2093 2094 .. 2926 .. 3757
30.05.13 15:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uhuu froue....
mini motivation isch grad nümme so da u drum hani i gaaaanz aute forumsbiträg (2008, 2009) umegstöberet..... dene brütlis ischs im fau nid anders gange aus üs dr 2013-jahrgang isch aso nid e speziell überhyperige typ
i frage mi mängisch, was aus die brütlis itze so mache? wär mängisch no interessant z wüsse! öb aui glücklech und z fride si - oder de ou nid

30.05.13 16:01
elea 

Re: Bräute 2013

lus das hani au scho gmacht... ganz alti biträg gläse. ond d Problem ond sorge wederholle sech Emmer weder :)
jo das nemmt mi au wonder ob alli no glöcklech verhürotet send aso i chamer gar ned vorstelle eifach nömme do im Forum zschribe. mer mönd de en "Ehefrauen est. 2013" threat ufmache ond enand Emmer ofem laufende bhalte! :)

30.05.13 16:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi elea..
da bini sofort debi... wo bi i gloube, iiirgendeinisch wird dä im sand verloufe...
geit doch bi vieune sache chli so
aber i wirde mis beschte gäh

30.05.13 16:29
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly :)
Aso mer hend zerst apero gno
De ebe koched musik voll ufdreiht :)
Gässe
Speli gmacht
Dessert gässe und uf die 12i semmer all hei :)

Isch in lenzburg gsi kochli heds glaubs gheisse

Mer hend au ned müesse ufrume, isch so eini cho go potze und alles hihi :))


Elea bi der laufts med de gastgschänkli? :))

Abem mentig schaffi weder de chani min neue name benutze im büro
Macht eim scho chli kribbelig :))

30.05.13 19:20
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Bin wieder da Mädels!

@manu
Toll, das de im Blumenladen warst.

@elea
100 Tage... die Vergehen wie im Flug!

@kamala
Unsre Fotografin ist eine gute Freundin von meinem Schatz. Sie möchte es kostenlos machen, aber wir werden ihr trotzdem etwas Geld dafür geben! Für die Fotos/apero haben wir uns 1,5 Std. Eingeplant!

@süsses und salziges
Ich habe so ziemlich ausgefallene Variationen!
Pommes mit Eis , Salami mit Nutella ,
In meiner ersten Schwangerschaft habe ich
Vanilleeis auf Pizza hawai gegessen und M&Ms in Tomatensoße ... Mmmmmh lecker!

@valey
Schön von dir zu lesen!

@me
Das treffen ist Super verlaufen. Habe mich direkt wohl gefühlt. Die Kinder haben direkt angefangen zu spielen und nannten die beiden auch gleich Oma und Opa.
Die Eltern haben sich sehr gefreut über uns und der Papi hatte auch Tränen in den Augen.
Wir haben viel miteinander geredet, Papi hat mir sein ganzen Garten gezeigt (wir sind beide gartenfans) und Mami hat mir sogar Lebkuchen gebacken, und mir gesagt seimiger mir das Familienrezept!
Beide haben auch direkt gesagt, das sie die Kinder gerne mal ein paar Tage bei sich haben würden, damit mein Schatz und ich mal zeit für uns haben!
Das treffen war einfach perfekt und auch Tante, Bruder, Nichte + Freund haben uns herzlich empfangen!
Die Kinder wollten gar nicht mehr nach Hause umso schwerer fällt es morgen nach Deutschland zu fahren!
Ich freue mich schon wenn wir wieder zu Besuch bei den Schwiegereltern sind.

30.05.13 19:35
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hello Fraue!

Hoffe es gaht allne guet! Ich chume gar nid so zum schriebe.. Jetzt woni nüme schaffe bini au nid die gaz ziit am PC.. :)

Vale
Schön bisch wieder zrug! :)

Apple
Das isch ja schön, wenn mer gern zu de schwiegis gaht! Isch nid bi allne so! Und dini variatione sind den speziell! M&M's in Tomatesose? iiihhh.. Ich han i miinre schwangerschaft also gar nüt komischs gesse!

Bi mir gits nüt gross zum verzelle! Bin viel am bastle im Moment! I 43 Täg isch scho mis zivile!

30.05.13 20:39
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo valey, schön dass zrogg besch, schön dass ehrs guet gha hend in dublin! härzliche glückwunsch no einisch!!!

wow apple-pie, das tönt ja nach einem wunderbaren treffen! allerhöchste zeit dass ihr eure zelte in deutschland abbrechen könnt und in die schweiz zieht!

süscht beni hött meh zwüschedöre chli am mitläse gseh, weiss afe gar nömm wasi no chönnt schriibe, ech be langsam hochziitsläär nor be de elea ehrem kulinarische highlight hani schnöu müesse nochefroge

hött esch no mis amulett cho woni bi etsy bstöut ha. mettuschön, wördi säge aber för a bluemestruss ischs scho ok!

30.05.13 20:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

ah öbrigens, ech ha zu mim amulett no ohrahängerli übercho, ned so mine gschmack... bevor ech sie wäggheie: wär sie wott cha sich mälde!

Datei-Anhänge
IMG_1640.JPG IMG_1640.JPG (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

IMG_1641.JPG IMG_1641.JPG (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 48 kB

30.05.13 21:42
elea 

Re: Bräute 2013

jo stemmt lus, di andere brüt hend sech das doch secher au vorgno... anderersit hets auä no nie so fliisigi schriberine ge wie eus 2013ner

ja valey mis ziil esch die woche mol es test fläschli zmache und de luege wis usgseht ond obs mer gfallt so! ond de poste secher es beld weni mol öpiszstand brocht ha :)

apple schön das s treffe so guet gloffe esch! freumi ganz fescht för euch!!!
ond fendes super dass es no öper met komischere essens kombinatione geht as mech
du hesch gonne apple!!!!!!!!

sonne, was heisst mettelmässig? besch ned ganz so entüscht wid eve demfall?

30.05.13 22:17
sonne13 

Re: Bräute 2013

Elea, es esch ok för a struss, ha mers aber au chli schöner verarbeitet vorgstöut. Böudeli heds im thread vo de eve, falls es di wonder nemmt

 1 .. 1046 .. 2090 2091 2092 2093 2094 .. 2926 .. 3757
richtig   bearbeitet   gspannt   Kollegin   langsam   schaffe   eigentli   natürli   schnell   vorallem   Zuletzt   eigentlich   wirklich   einfach   Hochzit   himbeer   Zeremonie   irgendwie   Problem   natürlich