| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1047 .. 2092 2093 2094 2095 2096 .. 2927 .. 3757
31.05.13 07:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
isch nid wahr? i hätt itze dänkt es göng es momäntli bis z 20gi gheit... manne dänke doch schüsch nid a so sache? i gseh, du hesch es bsunders guets exemplar verwütscht

@mona83
callas si haut scho sehr eleganti blueme, wird sicher uuuuuu schön mona!!!!
weli farb vo callas hesch? wissi?

31.05.13 07:56
elea 

jo lus has au denkt! vorallem mine, de denkt sosch ned emol a sin eigete geburi! ke ahnig, velecht hetter au eifach grote

jo stemmt mona, callas send mega elegent und schön! ond ebe wenns der gfallt esch de priis doch egal!
i liebe wiisi Lilie! ond ha Emmer gseit weni mol hürote wetti alles voll et wiise lilië. aber ha de gmerkt das da ke gueti Idee esch, well die Emmer mega vell blüetestaub verlühre. ond ha ke loscht dass i ganz gelb be wege de bleuem

31.05.13 07:57
Manokasa 

Mona
Da ja alles drine hesch, isch de Priis denki scho guet! Muess hüt au mal zum bluemelade! Die hetet mir vor 3 wuche selle ahlüte!

Elea
Jöö merci viel mal! :P

Fraue wo hend ihr eues Gästebuech här? (Die wo scho eis hend)

31.05.13 08:18
Lilly4 

juhu mona, häsch dini blueme
und hät sie dir schöni sache ufzeigt? was macheter dänn
so? i dä chile? nimmt mi natürlich am meischte wunder

also ich dänk 1'200.- für das alles isch völlig ok, mir zahlet ja
1'500.- (ok, händ aber au alles volle rose) die sind halt tüür
aber find au, es muess eim gfalle, das isch s wichtigscht ...

31.05.13 08:21
Lilly4 

oh sorry mona, dini nachricht erscht jetzt gseh, häsch ja scho gschriebe was i dä chilä häsch! händer bis hindere jedi zweit reihe? bi eus machets glaubs im total 12 reihene, aber au nur jedi zweit ...

elea, schön hät din schatz freud gha und ZUM GLÜCK hät er sofort gwüsst für was die 100 stönd hihihihihi

oooh valey, wenn das liesisch, bitte bilder poste, bin sooooooooooo gspannt, vorallem jetzt wo t elea so gschwärmt hät

31.05.13 08:23
Lilly4 

manokasa, a was bisch dänn so am baschtle?
ich wot au, aber weiss gar nüm was haha

31.05.13 08:24
elea 

manokasa mis gäschte buech dud mini TZ organisiere. be froh, de muesi mi ned drom kömmere. be gspannt was si ofd bei stelle!
wetsch dus selber mache?

31.05.13 08:31
snet 

@Elea: ist ja wirklich toll von deinem Schatz, dass er an den Uhu gedacht hat Oder resp. knapp vor Uhu. Mein Mann hat auch immer gefragt "wieviel Tage noch", das war auch sehr süss.

@verregneter Hochzeitstag: Ursprünglich hätten wir heute geheiratet. Da die Schwangerschaft aber zu weit fortgeschritten gewesen wäre, haben wirs um 1.5 Monate vorverlegt - et voilà schönes Wetter wars dort!

@me: Habe aus der 18l Hochzeitsweinflasche noch ein Beistelltischchen gebaut, das nenn ich mal eine Erinnerung.

31.05.13 08:33
sonne13 

wow snet, gibts davon ein bild?!?

31.05.13 08:41
Mona83 

@lus: d callas hämmer wiss, will mer ja d hortensie viollet händ und bi de callas sind di dunkle fast meh bordeau rot und nöd viollet...

lilly: ich han au imemr gmeint blumä seg nöd wichtig aber wen so vo andernä päärli föteli aluägsch dän falled der d bluämä scho is aug. mini cousinä hät alles orchideeä gnah, rächt tür aber uf jedem foti dänk "wow diä würket ja meeeega".

nei lilly mir händ au nur di erstä 12 reihä. hindä isches ja unter "dach" und rächt dunkel, det gseht mers anschinend eh nöd. und s hät gheissä wenn mer vornä dekoriäred dän hocked d lüt eher det fürä.
nime ja au nöd ah dass ihr 400 lüt id chilä bringet oder`?

elea: wo häsch d bilder vo dä valey gseh? wot au!

lüüüüt, ich bin grad mini föteli am parat machä zum eu zeigä.

1 .. 1047 .. 2092 2093 2094 2095 2096 .. 2927 .. 3757
Zeremonie   schaffe   eigentli   Problem   irgendwie   Kollegin   bearbeitet   natürli   schnell   himbeer   eigentlich   langsam   natürlich   Hochzit   einfach   wirklich   richtig   gspannt   vorallem   Zuletzt