| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1048 .. 2094 2095 2096 2097 2098 .. 2928 .. 3757
31.05.13 09:49
elea 

Re: Bräute 2013

ah lus bi mer wird de brutstrus au ned zode deko passe.. deko ond alles hemmer jo en wisi grüen ond da i es sone Flieder farbigs band ha am chleid wetti dass de brutstruss dezue passt. aso passi de wederom ned zor deko! egal, i döf usestecke

31.05.13 10:00
Mona83 

ach lus, mach der doch kei sorgä. ich schaffä au im marketing und darum hani fast en zwang das alles duräziä. glaub heti vor 5 jahr ghürate wär bi mir alles kunterbunt gsi.

wow lilly, also demfall alles in hell/ivory/wiss? nöd schlächt, das findi au mega schön.

ah ja übrigens, han dän nöd mis konzept überall duräzoge, mis zivilä tanzt völlig us de reihe mit mim hellblau aber das hani bewusst chli welä anderst gstalltä obwohls ja scho au zum hochziit ghört. han welä dases chli usästicht.

31.05.13 10:18
Lilly4 

hihi ja, wird alles ziemli hell, vorallem in wiss / ivory
und z.b. eusi gaschtgschänkli sind ja hellgäl, limoncello
und drum hani eusi turte, wiiss / hellgäl gstalte lah
bitzli grüen wirds ja dänn au no i dä gstecker ha... öpe so!

nei lus, also ich dänk nöd dass das öpertem uffallt, wird sicher
schön usgseh bi mier isch halt eifach gsi willi scho immer
gseit han dasi alles mit wissä rose volle möcht ...

stimmt, bim zivile bisch in hellblau gsi! aber ich find das muess
au nöd perfekt zämepasse, bi eus wird das au chli anderscht si,
apropo zivile, händ ihr det au bluemedeko und so? music, fotograf?
weniger oder? also die wos grad nachenand händ!?

31.05.13 10:23
elea 

i ha am zivile gar kes farbkonzept.. aber de eifachheitshalber werds auä ähnlich si wie am fest 8de chani d deko nemli 2mol bruche ;)

bluemedeko werde mer am zivile ned so vell ha, lilly, velecht eifach es strüssli ofem tesch oder so. musig werds kenni ke ond de fotograf wird min schwiva si :D

31.05.13 10:28
Lus

nicht registriert

i ha no grad es problemli....
mir chöi ja nach langem hin und här im Schloss ga fötele vor dr trouig...
i ha itze üsi fotografin agfragt, öb si ev. vorhär mau wetti ga luege und d umgäbig besichtige. de hätti das am schloss so chönne mäude (die düe ja so ecklig). mir isch eigentlech glich öbsis wett oder nid wüu i weiss, dass d föteli eh guet chöme i verlahmi da vou uf sie. dezeu chunnt, dass si gueti 80km vo üs wäg wohnt....
si het mer itze gschribe, si heigi chli im internet föteli gluegt und für si sigi ok, wenn si am tag vom hz de z erschte mau dete isch. völlig ok für mi.

mi gg u i wei aber sicher es paar täg/wuche vorhär düre park ga schlendere, damit mir scho chli chöi luege womer unbedingt föteli wette itze wott dr tz natürlech ou mitcho... hani ke problem. är wott aber, dass d fotografin ou chunnt, das sig ein "Muss" fürne gueti Fotografin dass si vorab düegi luege. scho wos drum gange isch a welem ort mr wette fötele und weli schlächt-wätter optione mir wei, heter gmeint, das sig eigentlech d ufgab vom fotograf das är luegi wo ga fötele.....er find se ou z günschtig und i weiss, dass är mit üsere wahl nid iverstande/z fride isch.
i weis bau nid wie reagiere wenim säge dass si nid geit ga luege.....i meine, isch ja eigentlech üsi sach oder?

geit öichi fotografin ou aues ga luege und klärt ab womer überall chönnt?

31.05.13 10:37
Meandra 

Hey lus
Klar isches füne Fotografin sicher gäbiger wennsi dUmgäbig kennt. Aber wennsi es guets Oug het, denn cha si fasch a jedem Ort gueti Föteli mache (mini Meinig). Und i finde, wenn dir zfride sit, so wie sis macht, hat dr TZ gar nüt zmälde...

Aber viellech macht är sech nume Sorge, will är möcht dass öies Hochzit perfekt wird. I würd ihms eifach probiere zerkläre... Är kennt öich ja sicher gnue guet, dass är das nächhär o versteit.

Bi üs isch dr Fotograf e Fründ vo üs und i vertroue ihm o voll u ganz, dass är weiss was är macht. Aber mi Fründ tuet äbe sälber gärn fötele und het drum schono chli uflage, wie alles söll si...

31.05.13 10:46
Lus

nicht registriert

@meandra
üse tz verglicht haut immer aus mit sine 2 hochzyt woner scho säuber gha het (denn heimers so gmacht..... so mueses si......)
i mami eifach nid müesse rächtfertige...

31.05.13 10:47
Meandra 

Ja, das verstahni. Aber me muess ja nid immer alles glich mache. I hoffe dir findet e Lösig!

31.05.13 10:51
Manokasa 

so bin wieder da! Mona hesch mi gad dezue bracht au schnell zum Florist ga :P
t Brautjungferestrüssli:
Mis strüssli: das het den statt grüen die komische blätter drin wie bi de BJ strüssli!

Lily
Im Moment bastle ich Zättäli fürs Weddingbubbles! Nacher chömed t Menuchartene dra! :P

Elea
Ja ich wott mis Gästebuech selber mache :P Ich muss sege ich gibe t sache nid so gern us de händ :P

Jee Mona fötteli zeige!

Fotograf
Also euse Fotograf chunt vorher mal no uf Rappi und den gömer alli Locations go ahluege und entscheidet eus denn wo mer föttele wend!

Lueget mal die Bluememeitli schue ah! Ich find die soooo süess! ! :P Aber sind so tür wie mini hochziitsschue :P

Zuletzt bearbeitet am 31.05.13 10:53

Datei-Anhänge
rose-wedding-pastel-bouquet3-881x344.jpg rose-wedding-pastel-bouquet3-881x344.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 69 kB

25-stunning-pastel-wedding-bouquets-6 (1).jpg 25-stunning-pastel-wedding-bouquets-6 (1).jpg

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

il_570xN.319957419.jpg il_570xN.319957419.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 63 kB

31.05.13 11:02
elea 

lus bi eus luege mer wege de foti Location ond au wege de Schlechtwetter alternative! de fotograf weiss jo ned was eus wörd gfalle! för me eschs das au klar gsi dass das ned sini ufgabe esch!!!

jo manokasa verstoh das, maches au lieber selber. aber mini TZ het zo 100% de glich gschmack wi ich dorom vertrau i ere voll! ond di andere schecki Emmer zo de TZ ond sege si musses absegne well de gfallts mer secher au! s strüssli esch mega herzig!!

1 .. 1048 .. 2094 2095 2096 2097 2098 .. 2928 .. 3757
Zuletzt   richtig   Zeremonie   vorallem   gspannt   himbeer   schnell   wirklich   eigentlich   langsam   Kollegin   irgendwie   natürli   Problem   bearbeitet   einfach   schaffe   Hochzit   eigentli   natürlich