Bräute 2013 |
|
1 .. 1048 .. 2094 2095 2096 2097 2098 .. 2928 .. 3757
|
|
|
|
31.05.13 10:18
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hihi ja, wird alles ziemli hell, vorallem in wiss / ivory und z.b. eusi gaschtgschänkli sind ja hellgäl, limoncello und drum hani eusi turte, wiiss / hellgäl gstalte lah bitzli grüen wirds ja dänn au no i dä gstecker ha... öpe so!
nei lus, also ich dänk nöd dass das öpertem uffallt, wird sicher schön usgseh bi mier isch halt eifach gsi willi scho immer gseit han dasi alles mit wissä rose volle möcht ...
stimmt, bim zivile bisch in hellblau gsi! aber ich find das muess au nöd perfekt zämepasse, bi eus wird das au chli anderscht si, apropo zivile, händ ihr det au bluemedeko und so? music, fotograf? weniger oder? also die wos grad nachenand händ!?
|
|
|
|
31.05.13 10:28
Lusnicht registriert
|
i ha no grad es problemli.... mir chöi ja nach langem hin und här im Schloss ga fötele vor dr trouig... i ha itze üsi fotografin agfragt, öb si ev. vorhär mau wetti ga luege und d umgäbig besichtige. de hätti das am schloss so chönne mäude (die düe ja so ecklig). mir isch eigentlech glich öbsis wett oder nid wüu i weiss, dass d föteli eh guet chöme i verlahmi da vou uf sie. dezeu chunnt, dass si gueti 80km vo üs wäg wohnt.... si het mer itze gschribe, si heigi chli im internet föteli gluegt und für si sigi ok, wenn si am tag vom hz de z erschte mau dete isch. völlig ok für mi.
mi gg u i wei aber sicher es paar täg/wuche vorhär düre park ga schlendere, damit mir scho chli chöi luege womer unbedingt föteli wette itze wott dr tz natürlech ou mitcho... hani ke problem. är wott aber, dass d fotografin ou chunnt, das sig ein "Muss" fürne gueti Fotografin dass si vorab düegi luege. scho wos drum gange isch a welem ort mr wette fötele und weli schlächt-wätter optione mir wei, heter gmeint, das sig eigentlech d ufgab vom fotograf das är luegi wo ga fötele.....er find se ou z günschtig und i weiss, dass är mit üsere wahl nid iverstande/z fride isch. i weis bau nid wie reagiere wenim säge dass si nid geit ga luege.....i meine, isch ja eigentlech üsi sach oder?
geit öichi fotografin ou aues ga luege und klärt ab womer überall chönnt?
|
|
|
31.05.13 10:37
Meandra
|
Hey lus Klar isches füne Fotografin sicher gäbiger wennsi dUmgäbig kennt. Aber wennsi es guets Oug het, denn cha si fasch a jedem Ort gueti Föteli mache (mini Meinig). Und i finde, wenn dir zfride sit, so wie sis macht, hat dr TZ gar nüt zmälde...
Aber viellech macht är sech nume Sorge, will är möcht dass öies Hochzit perfekt wird. I würd ihms eifach probiere zerkläre... Är kennt öich ja sicher gnue guet, dass är das nächhär o versteit.
Bi üs isch dr Fotograf e Fründ vo üs und i vertroue ihm o voll u ganz, dass är weiss was är macht. Aber mi Fründ tuet äbe sälber gärn fötele und het drum schono chli uflage, wie alles söll si...
|
|
|
31.05.13 10:46
Lusnicht registriert
|
@meandra üse tz verglicht haut immer aus mit sine 2 hochzyt woner scho säuber gha het (denn heimers so gmacht..... so mueses si......) i mami eifach nid müesse rächtfertige...
|
|
|
31.05.13 10:47
Meandra
|
Ja, das verstahni. Aber me muess ja nid immer alles glich mache. I hoffe dir findet e Lösig!
|
|
|
|
|
|
1 .. 1048 .. 2094 2095 2096 2097 2098 .. 2928 .. 3757
|