| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1049 .. 2096 2097 2098 2099 2100 .. 2929 .. 3757
31.05.13 14:22
Angita 
Re: Bräute 2013

manokasa: din struuss gfallt mir mega! würen glaub au gad so neh! hihi, min wird zwor völlig anderst! ha eine wo chli Ranke abegönd... hüt gangi gad no mit de TZ zude Floristin, sie bringt ere s Armband für ihren Bluemearmbandstruss oder wie me dem wot sägä und denn luegets gad au das d farb vode Blueme zum Chleid passt... i han e super hp über gerbera gfunde, ha mir gad es paar usegsuecht nimmt mi wunder ob sie die au überchunt

Lus: mini Schwö (wo nö mini TZ isch) vergliicht au alles mit ihrem HZ und es chan scho chli nervig sii.. i meine söll sie doch selber nomol hürote... am liebste het sie z.bsp. ihres menu 1:1 nomol.. will bi mir hät sie praktisch nix gern seit sii... aber jenu isch mir gliich

apple: wollte dir noch sagen, freut mich sehr für dich dass du so gut aufgenommen wirst von deinen Schwiegereltern! und bald wirst du wieder in der CH sein, die zeit vergeht soo schnell

me: nöchst wuchä hämmer en volle plan: fangt eigentlich scho morn a mit probefrisur nummer 2, treffe mit em pfarrer, passbüro, azug hole, kosmetikerin, probeesse, schueh poste für ihn (er hät sich demit abgfunde, dass kei gangsterschueh wird geh) und am samstig hämmer polterobig *bibber-bibber* ha eigentlich im juni nix meh wöllä mache.. aber git glich no einiges z tue! sit gester hani wenigstens dä Sitzplan fürs Resti

31.05.13 14:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Euse Fotograf esch Hobbyfotograf, är esch aber so met Härzbluet bi de Sach. Mer hend das bi de Fötli för eusi Iladige gseh...ond är esch au sone perfektionest wie ech, das passt grad!
Mer wärded denn mou vogängig go luege womer wend go Fötele...mi GG esch e totale Fotimoffu darum esch es mer wechtig gseh dasses e jonge ond zackige Fotograf esch ond natürlech no sympatisch ond so hed sechs ergäh, dass es e Kolleg vo minere Schwöster esch! =)

31.05.13 14:28
Kamala 

Re: Bräute 2013

ja Kreativität isch wechtig. Das chan zum Teil en Hobbyfotograf no vel besser.

Ich han nur afoh drüber nahdänke wos mer d Bilder zeigt hend wos gmacht hend und die hätt ich sogar besser gmacht und i fotgrafiere nonig lang. Also so schlächt darum hani de au nochegfragt.

Ich würd mal säge bi Unsicherheite döfmer sicher de Fotografe Zwifel mitteile. Vellecht langet ja au eifach en Vorbesprechig was ihr öbbe wend

31.05.13 14:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jetzt hani au grad eusem video-/fotograf müesse schriebe und nahfröge obs vorher no es treffe git etc.

31.05.13 14:39
elea 

Re: Bräute 2013

aso i neme jo scho ah dass ehr de fotograf vorher mol troffe hend oder? oder verstohni das falsch? bevor mer ehn angagiert hend hemmer öpe 90min mettem gredet ond sis Portfolio agluegt!

31.05.13 14:40
Angita 
Re: Bräute 2013

jo seb wotti üsi au no frogä.. wobi mir ä recht eifach location händ.. de bodesee und döt bringsch praktisch a jedem egge gueti fotis ane bi mir au nüm sicher ob sie gseit hät sie goht mol go luege...

mir händ jo s engagement shooting gha und das isch au recht sponti gsi alles und isch super worde

isch sicher scho mol gfroget worde, aber wieviel händ ihr fürs shooting iplanet? mir gönd noch em apero vorem resti... ca 1 stund....

31.05.13 14:40
snet 
Re: Bräute 2013

Also mit unserer Fotografin war ich nicht zu 100% zufrieden. Ihre Antwortzeit war immer enorm lang und auch die Fotos kamen zu spät an. Die Fotos an und für sich waren gut, jedoch habe ich mir auch noch Stimmungsbilder gewünscht und von denen hat sie meiner Ansicht nach zu wenige gemacht. Ausserdem hiess es, dass alle Fotos bearbeitet sind. Jedoch habe ich das Gefühl, dass auf einer DVD keine bearbeiteten Bilder vorhanden sind. Schlussendlich habt ihr aber ja in meinem Thread Bilder gesehen und ich finde wir sind sehr gut in Szene gesetzt.

Naja, schlussendlich haben wir 1'000 Bilder gekriegt und die waren gut und dafür haben wir CHF 900 bezahlt. Vielleicht würde ich es nächstes Mal anders machen, halt einfach nur, weil der Kontakt zu ihr nicht gerade bombig war und ich ernsthaft Angst hatte, dass sie gar nicht erst auftaucht.

Ein Freund von mir ist Fotograf und ihn wollte ich halt explizit nicht buchen weil alle Hochzeitsfotos von ihm so kalt und kitschig sind und er als Person sehr hibbelig ist. Das hat er dann halt auch nicht verstanden, ist also eine schwierige Angelegenheit mit diesen Fotografen.

Ahja, eine Freundin von mir hat auch noch geheiratet und ihre Hochzeitsbilder waren innerhalb von 1 Tag bearbeitet... das Resultat war dementsprechend auch nicht so der Burner.

@me: Noch 3 Tage arbeiten und dann gehts ab in die Flittis, juheee!

31.05.13 14:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja klar elea, das natürlich scho
aber ich wür ihn gern nomal treffe zum GNAU bespreche wie wo was,
ebe wie z.b. sottig frage wie ihr händ, ober allei churz zu dä location
fahrt, mit eus zäme oder gar nöd, und au mit dä fötelis, wie mir eus
das vorstellet, wie lang und wenn öpe starte mit dä familie fotene etc.
mir fallet da dänn 100 frage i bin gspannt was er zrug schriebt,
hoff mal er isch interessiert! aber ich find das isch es muss für en profi,
vorallem choschtet die ja nöd grad wenig

31.05.13 14:48
elea 

Re: Bräute 2013

hesch ehm demfall scho es mail gmacht liyll? jo de antwortet secher!
ebe denke wechtig esc dass er euchi froge cha beantworte aber ebe wenn de fotograf seit (jez ganz allgemein meini) es esch net notwenig vorher nomol god Location azluege denn wördi ehm vertroue... meine a dem tag esch jo denn au s liecht ganz anderst etc... alles chame ned vorher plane..

31.05.13 14:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also mir händ Letzt wuche Lise Fotograf namal troffe zum Details bespreche. Au wenn das er uf de Matte muss stah da mer na Fotene wennt wenn mir ois parat machet, denn machemers Paarshooting (2 Std Ziit). Besproche hämer Au was mer ois für Föteli wünschet und au wie de Tag so wird Verläufe etc. Ich ha das sehr guet gfunde und es hät au guet tah ihn namal z'treffe und mit ihm Rede.

 1 .. 1049 .. 2096 2097 2098 2099 2100 .. 2929 .. 3757
Zuletzt   langsam   natürli   gspannt   wirklich   einfach   irgendwie   natürlich   Hochzit   schaffe   vorallem   eigentlich   bearbeitet   himbeer   Kollegin   schnell   Zeremonie   eigentli   richtig   Problem