| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1051 .. 2099 2100 2101 2102 2103 .. 2930 .. 3757
03.06.13 10:32
valey 

Re: Bräute 2013

Hey nemooo vooolll coool gönder is Montana :)) hammerrrr
gnüsses denn... werd sicher hammer :))

hahahah
i ha vori s erstmal med em neue name abgno
de heds die frau am tel völlig falsch no verstande hahaha..


ladys en frog
be en chlini dankenskarte am mache für die lüt wo as zivile cho send
wie finded ihr de text?


Der 25.5.2013 war für uns der Start in unser gemeinsames Eheleben und wir danken euch, dass ihr diesen Tag mit uns gefeiert habt.

DANKE
Für die lieben Glückwünsche, für die schönen Geschenken und für die super Stimmung.

Wir freuen uns sehr euch alle am 24.8.2013 wieder zu sehen und unsere grosse Hochzeit mit euch zu feiern.

03.06.13 11:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

nemo cool viel spass demfall.

schmätterling? verzell wiä isch gsi??

hät eigentli niemert ghürate das weekend?

valey ich find dä text guät. machsch bi allnä dä glich?

03.06.13 11:41
drusilla 
Re: Bräute 2013

Wow, nemo, so cool, muesch unbedingt verzelle!

Valey, ich find de Text guet, nur ein chline Hiwis es heisst "die schönen Geschenke" ohne "n"

Danke Manocasa. Es sind nur Details, wo mir als Detailfreak uffalled, bi däm chline Bildli isch scho alles ok

Zuletzt bearbeitet am 03.06.13 11:42

03.06.13 11:43
valey 

Re: Bräute 2013

drusillaaa dankeeeeee

ohhh neeiiii
i has grad vori bstellttttttttttt


has zerst so ghaa ufff und denn no es "n" gmacht bin ich dooof


ha dene grad es mail gmacht hoffe sie chönds no ändereee....

03.06.13 12:20
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@drusilla

Schöne Einladungskarten, hast de Super hinbekommen!

@valey
Ich finde den Text toll!
Ich hoffe sie könnendes noch ändern!

@me
Ich hab vorhin bei meinem Anwalt angerufen .... Da ging die Sekretärin ans Telefon und meinte er hat noch die Woche Urlaub dann muss ich wohl bis nächste Woche warten.
Dann habe ich bei der Person angerufen, die die Papiere in die USA geschickt hat.
Sie meinte nun, das sie zwei mal versucht haben die Papiere zu schicken per Einschreiben. Sie haben nie die Papiere zurückgeschickt bekommen, aber auch nie eine sendebestätigung von der Post bekommen. Nun warten sie auf die Post, das diese ihnen die Ursache erklärt, nur melden die sich einfach nicht.
Mädels, das macht mich echt hässig.

Zuletzt bearbeitet am 03.06.13 12:21

03.06.13 12:36
Angita 
Re: Bräute 2013

apple tut mir leid! das glaubr ich dass dich das hässug macht! hoffe es klappt wirklich mal!
valey: de text isch super! werdets sicher freud dra ha!

me: am fritig hät mini Tz mich gfroget ob ich ihri Tz will sii nechst johr :-) hehe ezt weissi wenigstens wasi chan mache noch em 6.7.! ;-) hüt gangi ufs passamt dörf s erst mol mit em neue name unteeschriibe! hihi bi de ganz tag scho am üeve! händ e mega volli wuche! und am samstig de polterobig... wo am halbi 2 los goht bi mir! bim schatz weissi no kei ziiz...

03.06.13 12:43
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@angita
Danke dir.
Hey, das ist ja Super das sie dich gefragt hat! Ich freu mich auch schon, wenn ich mit meinem neuen Namen unterschreiben darf
Wünsche dir ein schönen Polterabend.

03.06.13 13:03
valey 

Re: Bräute 2013

Apple ui nei... hoffe es klappt endlich mit dem ganzen!!!


Mädels... döffi eu rasch um euchi meinig fröge..

i ha so eini wo eig. zerst hed selle mini brutjungfer si
und sie hed nie was gmacht und sich ned interessiert und sich nie welle träffe usw.
de hani ja sie nümm als bj gno..
und sie hed sich au nüm gmolde bi mer und mer hend eus nümm troffe und sie hed nie was vo de hz gfrogt...
und i ha sie ja de nümm welle debi au eusne fäst
aber da sie ja dett bj gsi isch hed sie iladig becho für beidi fäst

und am zivile isch sie cho...
sie hed nur mer gratuliert und grüesst.. mim maa und de anderne lüt ned..
de isch sie hereghoket
gässe... nie zu eus go rede
de uf einist zmizt im obe heds gheisse: ja ich mues jez go... ich verzell der de..

und hed sich bi niemertem verabschided.. nur bi mer
bi mim maa au ned bi de andere au ned

und sie hed au keis kärtli brocht med ALLES GUETI gschribe nix..

und ehrlichgseit weli sie ned im august debi ha wel wen sie nur chunt zum gratis ässe weis au ned

mini tz hed gmeint ehre mal schribe und so durch die blume säge ja ebe wenn sie ned eso freud hed med eus fire isch velecht besser wen sie nur as apero chunt im august


weiss voll ned

was meined ehr??'
sorry isch chli en lange text wurde

03.06.13 13:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou apple das isch langsam müäsam. verstah di dases dich hässig macht. ich hoffä s gaht bald vorwärts.

jöö angita gratuliärä zu dim amt.
hoffä ich wirdä au mal no gfragt. würdi no gärn machä.

apropo trauzügin: mini isch di best, hüt mittag bini hei, post ufgmacht und äs sind 21 chartene usägflutscht. überall isch gstandä so juhuu nur no 2 wuchä mä freued üs.

voll härzig, han mi uu gfreut ich liäbä chartä und so handgschribes züg

03.06.13 13:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

valey: also ich würd am beste mal probiärä mit ihre abmachä, dän diräkt rede. frag sie doch was sie hät oder so? Wän sie nüt seit dän würdi säge fändsch sie komisch und fändsch es fräch wänn sie nur cho ässe chunt und so wetsch sie am fäst nöd däbi ha.

ich mein was häsch z verlürä, jetzt händer eh nöd so kontakt gha und wän sie igschnappt isch dän händer gnau so wenig kontakt. und vilicht isch ja äs problem umä wo ihr chönd lösä.

meinsch nöd s wär s best sie diräkt aspräche?

 1 .. 1051 .. 2099 2100 2101 2102 2103 .. 2930 .. 3757
richtig   Kollegin   Hochzit   schnell   natürlich   wirklich   einfach   Problem   vorallem   schaffe   eigentlich   bearbeitet   langsam   irgendwie   eigentli   gspannt   himbeer   Zuletzt   natürli   Zeremonie