| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1051 .. 2100 2101 2102 2103 2104 .. 2931 .. 3757
03.06.13 13:18
valey 

Re: Bräute 2013

mona es geht eis klises problem xD
mer schaffed im gliche gschäft...

mer gsehnd eus do im gschäft i de pause amigs...

mer hend eifach privat kei kontakt meh..

i ha sie schomal druf agproche und de hed sie gseit nei sie wett cho und freut sich und sie hed nüt
aber hey hedisch sie am zivile selle cho
niemert grüesst nedmal min schatz gratuliert und de kennt sie guet
und nie zu eus go es wort rede
eifach gässe
und plötzli
i mues go

03.06.13 13:21
anyany 

Re: Bräute 2013

Hallo der liebe Lüüt,

Ech chome ou weder mou us mim Loch. Ha grad Semesterprüefige ond höt die erschti Möndlech prüefig bestande. Jipppiiie! Leider hani drom ned so vöu Zyt zom Läse ond Schriibe, wöu das Lehre eifach so Zyt fresst...

@ valey
Esch secher mega cool, iez metem nöie Name z telifoniere ond so. Aber secher ou e rächti Omstellig!
Das vo dinere Ex-BJ fendi mega doof. Wieso duet si de so doof? Esch si en ängeri Kollegin gsi, dass du si als BJ gnoh hesch? Ech fendes so blööd, wemmer sones Ämtli öberchond, wo eigentli en Ehr esch ond de soo müehsam duet!!

@ snet
Wow, cool! Werden bestimmt tolle Flitterwochen! Ich drück euch die Daumen, dass es mit den Tickets klappt.

@ Mona
Ech fende d Chärtli mega schön.
Ofs Couvert hani so e Stämpfu gmacht, meteme Rädli ond de hets eifach so e Linie us verschedene Härzli gäh. :)

03.06.13 13:23
Angita 
Re: Bräute 2013

danke danke :-) isch natürlich es super druckmittel für dä polterobig! ha ere scho gseit, i machs denn 10 mol schlimmer, also söll sie ä liebi sii

valey: i wör au mit ere mol persönlich rede, wie d mona seit! vorallem will sie gseit hät : i verzell dir denn.. irgendöppis isch do sicher gloffä... evtl. hät sie jo puff mit dä andere bj und es hät gar nünd mit dir ztue? sie wills dir evtl. nö sägä damit kei puff häsch?... i ha ebe s glich problem gha wo mini schwö ghürote hät.. und damit sie nünd mit überchunt, hämmer ere nix gseit.... isch nur so än gedanke... will dir ezt kein wurm is ohr setze....

03.06.13 13:27
valey 

Re: Bräute 2013

angita
oh je scho hender so was gha?
jaa nei med de andere hends nüt..
sie hed ebe plötzli en fründ gha... und vo dett ah.. hed sie sich nur für ehres züg interessiert... und drum hani de sie nümm loh bj si..
und sie hed denn müesse go und i ha sie gfrogt gha was gsi isch
hed sie gseit am fründ sin vater sig gstorbe
und hüt hed sie voll verzellt wie sie party gönd go mache und id ferie
de hani gseit ja aber isch ehm ned de vater gstorbe? goht ehm sicher schlecht
und sie: ah nei goht ehm eig. guet sie hend kei kontakt gha..
de hani sie gfrogt werum sie hed müesse go am obe am 10ni vom fäst
de seit sie: sie hed müesse id wohnig vo dem vater go...

de hed sie grad thema gwächslet...

ich glaub das stimmt gar ned.. sie hed ja schomal so usrede brocht... kakt mi eifach chli ah sie denn a dem tag debi ha

03.06.13 13:31
anyany 

Re: Bräute 2013

@ valey
Aso wenn das NED stemmt... was wär de das för e Mönsch? Das wär jo brutau gschmacklos! Mer seit doch ned eifach, dass öpper gstorbe esch, nome wöu mer kei besseri Usred het!?!?

Ech verstohne ned was si het ond ech fends mega blöd vo ehre, dass si der ned rechtig cha säge, was los esch. Schliesslech besch du of si zuegange ond hesch ere quasi d Chance gäh, alles z erkläre, aber wenn si ned wott..! Ech hätt ou mega Müeh met sonere Person ond wörd gloub definitiv säge, dassi si ned ombedengt wett debii ha.

03.06.13 13:37
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: Das esch ja en schregi Gschicht...
Ich bewundere dich. Ich hätt sie glaubs am Zivile scho hei gschickt.
Finds mega frech.
Aber esch natürlich doof, das ihr im gliche Gschäft schaffend.

03.06.13 13:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@anyany
Gratulation zur bestandenen mündlichen Prüfung!

@valey
Ich würde mich mal mit ihr hinsetzten und ihr schildern, das du ihr verhalten besonders an der zivilen nicht in Ordnung findest. Wenn sie keine Einsicht zeigt, würde ich sie entweder gar nicht oder nur um apero an der kirchlichen HZ einladen. Es ist schließlich eure HZ und ein Gast der einem die Stimmung vermiest würde ich nicht an meiner HZ haben wollen!
Ganz ehrlich, ich wäre da auch nicht mehr nett. Ich würde klipp und klar sagen, was mich stört und sie das zu Nieren hat, ansonsten ist sie ausgeladen!

03.06.13 13:42
valey 

Re: Bräute 2013

anyany
ich weiss ned cha scho sie das de würkli gstorbe isch
aber ned das sie am obe am halbi 11 no mues i dem sini wohnig... finds eifach fies das sie ned ehrlich zu mir isch...

scho wegem polterobe hed sie ja voll die usred brocht sie cha sich das ned leiste hed ehres mami gseit
aber geld für schuhe, auto, ferie, party, alk, kino usw. hed sie

mer isches ja glich
aber wenschon ehrlich si..


ich ha ehre ja d iladig scho geh gha für beidi wel sie ja bj gsi isch...
isch das ned fräch weni ehre säge:
los ich ha gmerkt du hesch ned eso freud med eus fiire
velecht isch besser wenn du am kirchliche nur am apero chunnsch

isch das gemein??

03.06.13 13:47
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: Nei. Nachdem was alles Vorgfalle esch, find ich das absolut nöd frech

03.06.13 13:48
anyany 

Re: Bräute 2013

Valey,
Ech fende, dass si das müessti verstoh, wenn du si nömm wettsch ihlade, wöu si sech jo schliesslech wörkli ned bemüeht het ond wöu die Ihladige jo eigenlti doch cho send, wo no aues e chli anderscht gsi esch. Ech weiss aber, wasd meinsch. Ech hät ou Müeh, das öpperem z säge, vor allem, weni no met dere Person wörd schaffe.

 1 .. 1051 .. 2100 2101 2102 2103 2104 .. 2931 .. 3757
bearbeitet   einfach   wirklich   eigentli   natürli   schnell   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   vorallem   Problem   natürlich   richtig   gspannt   Hochzit   Zuletzt   schaffe   Kollegin   himbeer   langsam