| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1052 .. 2102 2103 2104 2105 2106 .. 2932 .. 3757
03.06.13 14:59
Mona83 

Re: Bräute 2013

oje canoa das isch ja müäsam. wünsch der viel geduld

cool sneet, lahsch dä rogger grüässä

bin ganz ufgregt, hüt chleid holä und morn morge chunt mini schwö und min schwager und mis gottämeitli ah!!!!

03.06.13 15:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

ohhh mona das gloubi der das närvös besch! Woni am Samstig chorz bi mine Eltere gseh be hani mis Chleid auso ou weder müesse go aluege...=)

Hey bi der nöchets jo werklech Tag för Tag...

03.06.13 15:03
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja gäll isch irgendwiä scho no cool, heti mir nöd dänkt dasi so freud han am chleid.

ja vooooll, bin eigentli nöd nervös gsi bis ich hüt de briäfchastä gläärt han (woni am samstig nöd han...) und all diä chartänä gseh han wo druf staht "no zwei wuchä"

03.06.13 15:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech has gfühu be mer gohts no soooooooooooooo lang...
aber ech be e ongedoudige Mönsch......................

Ech liebe so öberraschige per Post....ech liebes au wenni CHärtli ond Charte öberchome...
Mer hend letscht Woche vode Grosstante vo mim GG es Chärtli öbercho met leider de Abmäudig, im erste momänt beni mega entüscht gseh aber sie heds Chärtli säuber gmacht so met Steckerei ond hed sogar no e Baze dri to...eifach de Grond esch chli doof. Sie goht as Töfflirenne...hallo?!? Naja ha de müesse vo mim GG loh erkläre was för es Töfflirenne das sell si!!!=O

03.06.13 15:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja das hani im fall au immer s gfühl gha und uf eimal änderet sichs.

gäll ich au. find diä idee sooo cooool. :-) ich liäbs ebä au wäni nöd nur äs mail überchum sondern öpis per post.

oh töffränne? ja guät für freaks isches vilicht wichtig. chans nöd beurteilä bin nöd so än töff fan.

03.06.13 15:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech au ned mona, aber die gueti Frou esch 70gi! =)
Aber jedem das seine! =)

Hey jooooooooooooo no 89 täg!!!!

03.06.13 15:19
valey 

Re: Bräute 2013

jööö Mona voll cool wegem Kleiiddd :)) wäri aso mega ufgregtt :D

wo tuesches denn here?

03.06.13 15:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

grad zu de trauzügin. ich ziä mich ebä a dem tag bi ihrä ah.

03.06.13 15:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

Sooo... ig bi wieder mol do.... Hoff schaffs jetzt wieder chli meh is Forum.

Also zerst:

@valey: jöö so blöd hei si das noni gänderet, ig find das isch doch soo schön wenn denn alles parad isch wenn meh is Gschäft chunnt und alles ufe neu NAme lutet.. hoff mi chefin schafft das bi mir denn... Und weg dinere Kollegin, die isch jo voll schräg vorallem s friehner goh ischs einte aber nid mol gratuliere.. wie cha meh nur! Würd se au uslade..

@Drusilla: ig find dini Chärtli mega herzig.. egal öb "proffessionel", so si si wirklcih vo dir und Marke "Eigenbau"

@Nemo, jo chasch di tröste bi mir hei sich au alli mol verschnurt weg em Polterobe... So weisch aber was uf di Zue chunnt..

So und jetzt zu mim Polter Obe (Mona)

Agfange het mi Polterweekend mit dr Ufgab, dass ig miessi Cupcakes oder Keks mache für zum Verkaufe, am Fritig zobe.. Mi Schwöster (TZ) und mini zwoi Kolleginne wo mit organisiert hei, si mir cho helfe.. ha ihne 3ne allne e pinkige Schurz gchauft und de mit Swarovskis und Schmetterling verziert.. isch e mega gaudi gsi und die Keks si soo kitschig worde.. Knallfarbe mit viel glitzer und Deko.. Dummerwies ha ig mi no verschnurrt, dass ig wüss wos ahne goht.. Die eint Kollegin het aber scho gwüsst dass igs weiss, will sich mi Schatz bi ihrem Maa verschnurrt het .. Haha alles chunnt us..
Am Samstig bi ig denn am 9i abgholt worde vo mini Mädels, alli hei e Shirt agha mit pinkige Steinli wo druf gstande isch: Girls just wanna have fun.. Ha grad miesse Tränli vergiesse (nid die letschte) denn si mir zum Flughafe Basel gfahre. Dört acho ischs ganz komisch gsi bim ichecke.. die Frau het umme telefoniert und so komisch do wie wenn öbis ndi guet wär.. Sie het mri denn gseit ig miess mie bim Swiss Schalter melde.. bi dört übere und die 2 Fraue lache mi, und gebe mir es Täschli und säge: Liebe Gruess vom Aschenbrödel..
Im Säckli isch es Kleidli gsi wo ig ha miesse alege as Aschenbrödel.. jo und denn ischs los gange mit mene Apero und Häppli.. denn ha ig miesse Linse sortiere und mini Kekse goh verkaufe..
Will sich alles id längi Zoge het, ha ig mega miesse pressiere.. und heis knapp i flugi gschafft.. während em Flug hei mir wieder chli Aperöli gnoh...
In Prag acho hets gschifft.. si denn is Hotel und dört ah ig mis "Obeoutfit"becho.. Us em Aschenbrödel ischs s Cinderella worde.. e Pinkigs Prinzessine Kleid mit Krönli und allem.. Denn si mir id Stadt.. Dört hei mir z Mittag gässe und si aschliessend i ne Karaoke Bar. Zerscht bi ig skeptisch gsi, öb das lustig wird, aber es isch mega worde alli hei gsunge und mir si denn richtig i stress cho.. Guet mi Long Iland Ice Tea het au no chli d Stimmig ghobe.. Denn hei mir scho wieter is Resti miesse, Isch immene Keller gwölb gsi wo usgseh het wie e Rittersaal.. Hammer gsi und leider hei mri miesse pressiere will mir ufs "Schiff" hei miesse, und uf em Schiff het denn ä ganz spezielle Matros uf mi gwartet.. Läck isch mir das pinnlich gsi.. Zum Glück isch dr Stripper echt en herzige gsi und het alli chli ibezoge.. die andere hei sich ab mir kaputt glache und d Föteli spreche Bänder..
Nach dere " private Show" si mir ine Club und hei dr Obe welle loh usklinge loh... Aber es isch dört erst so richtig ab gange.. hei Tanzt und je spöter (resp friehner am Morge) s worde isch je lustiger hei mirs gha, am Schluss si mir no z 3 gsi und hei e riese Fest gha mit mene Männerpolterobe! Ig bi ehrlich Prag, isch super schön schad hei mir nid viel drvo gseh und es so schlecht Wetter isch gsi!
Am Sunntig hei mir denn bitz usgschlofe und si goh Mittagesse und denn A Flughafe udn hei..
Es isch so super gsi...

Sorry füre Lang Text, Föteli post ig viellicht mol und süscht ha ig bi FB postet..

03.06.13 15:51
valey 

Re: Bräute 2013

Hey schmetterliing

wooooooooooooooow din polterweekend tönt ja meeega :))))
freut mi sooo dass ehr so spass gha hend :) hihihi de matros xD

würd mi echt freue paar fötelis gseh :D :D

 1 .. 1052 .. 2102 2103 2104 2105 2106 .. 2932 .. 3757
schnell   vorallem   einfach   langsam   gspannt   wirklich   eigentli   Kollegin   Zeremonie   bearbeitet   Problem   himbeer   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   richtig   natürli   schaffe   irgendwie   natürlich