| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1053 .. 2103 2104 2105 2106 2107 .. 2932 .. 3757
03.06.13 15:57
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Valey: Merci...


Übrigens: ig ha jo mol gschrieb, das weg de Wimpere verlängere.. ig has gmacht... Es gseht mega us, ABER si hebe nid soo guet, es gheie mir öbbe mol eini us aber has jo mit Uffülle gchauft (bi Goupon) gseht eifach immer wie gschminkt us bruchsch aber kei Wimperetuschi meh und au sehr natürlich obwohl si recht lang si.. Nur so falls sich no es anders Brütli isch am überlege.. Glaub 300.- würd ig nid usgäh aber die 80.- fürs 1. mol und Uffühle isch ok

03.06.13 16:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

juhuu schmätterling coole bricht. tönt als hetet ihrs lustig gha.

wie lang flügt mer dän uf prag?

hui häsch än stripper welä? bi mir isch das ebä uf dä no go listä gstandä

03.06.13 16:05
anyany 

Re: Bräute 2013

Mona,
Mega cool wägem Chleid! Aso ech cha mech ou gar ned gnue lang ahluege i mim Chleid, obwohl i schösch ned so säubschtverliebt be. xD

Canoa,
No 60 usstehendi? Das send jo mega vöu... Do wördi ou nomou nochefroge.
Ech fende es esch jedem sini eiget Sach, wiemer das macht! Be öis esches zwor ou ned üblech, aber weni ufgforderet werde, de machi das säubschtverständli. Ech fendes eh doof, wenn Lüt be ergendöpisem fende "Das macht MER aber so ond so!" Jo ond? Mer send aber ned d Allgemeinheit. :D

Schmetterling,
WOW, dine Poltertag tönt eifach mega hammermässig cool! Ech hoffe, du hesches so rechtig chönne gniesse!

03.06.13 16:14
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Mona: Und wie.. Vorallem im Club.. isch so glöst gsi und ebe mit dene Männer, vorallem es paar vo mine Kolleginne si chli älter as ig.. Und die Jungs wo se atänzlet hei hette fast ihri Söhn chönne si
Jo ig ha ein welle, resp, ig bi nid abgneigt gsi.. aber trotzdem wenn denn de so vor eim ummetänzlet.. ha eher denkt göh in es Lokal udn nid, dass ig e privat vorstellig ha!

@anyany
Jä has richtig gnosse.. mein he, eimol Prinzessli si isch nid nüt

03.06.13 16:18
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi ja das chani mir vorstellä dass chli sprachlos bisch wän uf eimal so einä vor dir staht.

03.06.13 16:25
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

jo nid nur sprochlos.. Läck ha ig warm becho Zum Glück ischs wirklich en herzige gsi.. ha no gfrogt öb si mini Wünsch dure gäh hei, aber das isch nid gange.. puuhh....

03.06.13 16:27
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja isch würklich no än härzige gsi bin sust nöd so fän vo dänä stripper vorallem magi kei langhaardackel.

03.06.13 16:43
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Ich find`s eifach Astand, wemer sich au zumene Apero a meldet.
Aber mir gahts ja nöd besser.
Mir hend am 31.05 Ameldeschluss gha....
Eus fehlend au no x- Antworte.

@Schmetterling: Dis Polterweekend tönt ja mega cool.

@Mona: So schön wegem Chleid. Ich chan am Fritig endlich wieder dri schlüpfe.

03.06.13 16:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Mona: Genau das isch min Wunsch gsi.. keini Lange Hoor!!!

@Rebella: Merci, ischs au wirklioch gsi, ig het das nie denkt, dass es so toll wird... genau so wie ig mirs vorgstellt ha!

So ha grad erfahre, dass mi Götti vo Spanie wege Arzt-Termine do hi cho isch und bi mine Eltere öbis abgäh het für mi, er cha leider nid ad HZ cho.. Gang mol goh luege.. Juuuppppiii mis erste HZ-Gschenkli... aber bi bitz besorgt, ig weiss scho as er do zum Arzt goht aber er isch erst grad gsi hoff es isch nüt schlimms...

03.06.13 20:27
Angita 
Re: Bräute 2013

so ha hüt s erst mol mit em neue name unterschriebe muss jo nö perfekt sii hehe
denn simmer no uf konstanz.. entlich hät min schatz au schueh gfunde... sind zwor kei mafia-gangster schueh wo er hät wölle aber sind au sehr schön! morn nimmt ers gad mit wenn mir ihm sin azug holet

langsam sind echt all rundume irgendöppis am vorbereite! mini ma hät mir gseit di eint schwöster seg di ganz uiit am handy ghocket ... evtl mit de tz.. kei ahnig.. mini ältisch schwöster hät telefonnr oder d email vom pfarrer wölle.. hmm nimme ah sie wot mini nichte öppis als überraschig vorlese loh.. fimds meega herzig...

aber öppis blooget mi.. vlcht chönd ihr mir en tipp geh.. i weiss, dass dmanne wüsset das am samstig au de polterobigvm schatz isch... aber schiins wüssets no gaar nünd anders... also wenn wie wo und was überhaupt... sölli no echli warte? i würd ihn am liebste selber frooge oder mini tz aber sie weiss ebe glaub au nix... hmmm
was meinet ihr?

sooorry für de lang text!

 1 .. 1053 .. 2103 2104 2105 2106 2107 .. 2932 .. 3757
bearbeitet   wirklich   Zuletzt   natürlich   vorallem   schnell   Zeremonie   richtig   gspannt   langsam   Hochzit   natürli   eigentli   Problem   eigentlich   himbeer   irgendwie   schaffe   einfach   Kollegin