| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1054 .. 2106 2107 2108 2109 2110 .. 2934 .. 3757
04.06.13 09:04
Angita 
Re: Bräute 2013

cora: chume au nüm so dezue wie au scho! isch echt schad...

aperogäst-gschenk: mir händ z Italie Säckli mache loh mit mandle drin.. sind halt viel günstiger wie do..

polterobig: i ha gester mit minere tz no gred, sie frogt ihn mol, es isch sicher öppis vorbereitet und lüüt sind informiert wenn das es isch.. aber um weli ziit wüssets nonig.. und mini wiiber wüssets glaub scho mega lang.. aber ebe, manne!

04.06.13 09:07
Rebella 
Re: Bräute 2013

@anyany: Wünsch dir und dim GG viel Chraft.

@Kamala: Ich weiss nöd emol öb ich für die gladne Gäst, Gschänkli mache.
Ich hans jetzt am letschte Fritig, amene Hochziit gseh. Viel Lüt, hend ihri Gastgschänkli gar nöd mit gno.
Ok, ich ja au nöd. Aber sie hend ebe d`Tisch abgrumet.
Und ich han hinter de Shot Bar gschaffet.
Aber wenn ich lieb mini TZ froge, bringt sie mir sicher am Fritig eusi no mit.

04.06.13 09:24
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Brütlis
I mäude mi ou wider mau zu Wort
Hei es rächts turbulänts Wucheändi hinderis - nid hochzytstechnisch, da isch nämlech gaaar nüt gange Am Samsti het mi GG mit dr Musig voner Spielt dr 1. Platz gholt ame Wettbewerb... het soo freud gha! Am Sunnti simer de mit es paarne ufe Sig ga z mittag ässe u i ha nüt bessers z tüe gha aus grad e migräneafall z ha, so dasi daheime um bi..... gester bini de daheime blibe. am sunnti abe isch mi gg no hurti id bude wüuer het müesse ga dampf alah für am mänti morge. ir bude heter erfahre, dass si arbeitskolleg am morge gstorbe isch (wahrschindlech härzinfarkt). sini freud vom sieg nache isch grad wäg gsi....

@anyany
duet mer leid wägem grosi vom gg... aber so wie du gschribe hesch ischs ja e erlösig gsi fürse. truurig isches allemal

@gastgschänkli
mir mache nume für die gladnige gest es gschänkli (täfeli). für d aperogest ou öppis z mache isch sehr ufwängig und cha ou sehr is gäud. mir wärde aber sicher vieu täfeli fürig ha (5kg muesi bstelle für 23 gastgschänkli ) u de dueni de öppe jedem aperogast bim dankeschärtli no es paari dezue oder so....

@brutkleid
i ha gester nomau d föteli vor chleiderabsteckete agluegt u grad wider es krisi gschobe
bir aprob ischmer ds chleid ja im brustberich vieu z gross gsi u so hets im spiegu usgseh aus hätti e besseri figur... itze wos aber richtig absteckt isch u igno isch, gsehts vieu weniger nachere figur us i hoffe, dir wüsst wasi meine.... ha wider hurti e 5-Minute-Krise gha aber im grund gno weisi ja, dases in ächt scho wird guet usgseh

bi hüs sis hüt no grad 80 täg bis zum hochzyt.... s geit fürsi...
hinech dueni mim gg mi wunsch-diamant under d nase ha... dä muesi nämlech langsam ha, schüsch wärde die ringe niiiieee fertig

04.06.13 09:28
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Fraue

Huuui Mona jetzt gahts gaaar nüme lang!!

Gastgschenkli
Hemer nur für die gladene gäst es paar m&m's und natürli s candy buffet

Lus
Das tuet mer mega leid für din gg! So sache sind immer schlimm!

04.06.13 09:36
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jeee luss... ich glaub so en krise hed jedi!!! hani au scho ghaa emfal... drum isch das normal..
hesch denn s kleid dehei? oder noni???

04.06.13 09:39
Kamala 

Re: Bräute 2013

Oh Lus das kenni au han grad vorher weder metem Bruotmodegschäft telefoniert falls sies nomal müessted ändere.
Ich bin mer mengisch au gar ned sicher wells halt bi mer obe au z gross gsi isch und jetzt emmer no es bezeli, mengisch fendi dasi s rechtige han.

Ich glaube das isch scho chli normal chan aber met der fühle. Ich hans diheime und würds am liebste emmer weder aprobiere öbs au würklich sitzt, aber do mueni nochli Geduld ha.

Aber mer send sicher ned di einzige wo mengisch chli unsicher send

04.06.13 10:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
eh i ha öppe die so churzi krisene.... i gloube, da bini ja ou nid die einzig
i ha sehr freud a mim chleid u i weiss, dases ds richtige isch
I has no im Brutmodegschäft. Es wird zur Zyt no abgänderet u i chas de am 17.8 ga hole (1 Wuche vorem HZ). i hoffe eifach, es passt denn....
Dr Azug vo mim GG isch immer no nid cho u das macht im langsam aber sicher chli Buuchweh....

@kamala
i bi froh hanis nid daheime.. steu dr vor..i gloub i wär no meh verunsicheret wennis immer wider chönnt alegge und probiere dänki....

ha no grad e frag wägem schleier.... dr schleier heisimer zämegleit und ine sack da und so mitgäh. i ha dä fange so versteckt daheime, dass ne gg nid grad gseht. i muesne ja de no mitnäh zum coiffure. am sa bim husputz (ha sturmfrei gha) hanimer dr schleier agmacht und bi so dürs huus gstolziert hättet mi söue gseh..... er isch aber vom zämegleit si rächt vernkitteret...
weis öpper grad öbmer dä mit dampf wider darf ufglette oder öbmerne eifach söu ufhänke daser sech de säuber streckt?

04.06.13 10:28
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ja ich hans au mim Mami geh, dasis ned chan alegge ond mich verruckt mache.

Also mer hends im Brutmodegschäft gseit, ei wuche vorem Hochzig söttsch eh s chleid usehenge und de Schleier au, und wenns de ned guet isch döfmer metem Dampf liecht dranäne go zums chli ufdampfe

04.06.13 10:33
valey 

Re: Bräute 2013

hihi jööö lus med em schleier
heddi di welle gseh :D hihihi

wegem kleid.. ey mach der kei sorge
die lueged scho dasses perfekt sitzt
woni be go abstecke und has de so gfötteled heds ganz komisch usgseh
dasi de nomol gange be...

aber isch ja nur so halbe ufgno und zemegno... nacher sitzts perfekt :)))

04.06.13 10:35
anyany 

Re: Bräute 2013

Lus,
duene besser ned glette.
Due mou heiss dusche ond de Schleier debii im Bad ufhänke ond de eifach no öppe e Stond lo hange. (Das chansch z. B. am Obe vorem HZ mache) De escher nochäne wie ufglättet. Das rote mer öisne Chonde emmer. Ou metem Chleid chamer so verfahre, wemmer eis het, wo gärn knetteret.

 1 .. 1054 .. 2106 2107 2108 2109 2110 .. 2934 .. 3757
schnell   langsam   einfach   schaffe   eigentli   vorallem   himbeer   natürlich   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   Kollegin   wirklich   irgendwie   eigentlich   Hochzit   Zeremonie   Problem   natürli   richtig