| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1056 .. 2109 2110 2111 2112 2113 .. 2935 .. 3757
04.06.13 14:28
Mona83 

Re: Bräute 2013

@taeboyana: ja also wäni dän än ma gha het mit ämä ganz schlimme name heti minä bhaltä. mir gfallt minä zwar nöd aber schlimmer gehts immer oder teils halt usländischi nachnäme wo kompliziert sind und mä immer müässt buächstabiärä...

guät ich muäs nüt säge mit minä furzideeä valey. aber im gägäsatz zu dir hani eher seich im chopf und furzideeä anstatt so öpis cools

04.06.13 14:31
Kamala 

Re: Bräute 2013

@ Taeboyana
Ja ich hans ebe au ghört, dases emmer meh im cho isch. Ich hange ebe au stark a minem und sine verstaht mer emmer falsch und v.a. passt er vo de Bedütig her überhaupt ned zu mehr und halt no vel anderi grund:D aber es stimmt schlussendlich hedmer mettlerwiil d Möglichkeit de Name so z wähle wie mer wott und au wenns jetzt no komisch ist, bis ines paar Jahr werd das wahrschinli nümme so komisch agluegt wenn en maa so heisst wie d Frau.

@ valey
Du hesch ächt emmer so gueti Idee. Ich wär froh hätti momentan chli meh Idee.

04.06.13 14:31
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Ich finde die Idee toll, könnte mir das eben richtig vorstellen!

04.06.13 14:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
waaahnsinn was du aues planisch!!!! isch sicher meega schön a öiem hz, aber ou mit eme rise ufwand verbunde das ganze! i bi ja scho itze gspannet uf öii föteli! wird sicher megamässig

apropos getränk:
vor ca. 2 Wuche het mi gg mit dr musig scho mau e alass gha u da simer när mit es paarne ga ässe. si emu ufs hürate z spräche cho. dr eint vor musig het mer när u härzig durch die blume gseit, er sigi soo enttüsch gsi wos a däm katastrophehz (eine vor musig) ke bier für d musig gäh heig. das wüssmer doch dass die gärn es chauts bier trinke... er het mer eifach durch die blume äue wöue säge: lue de dass dir jaaa bier heit natürlech heimer das so vorgseh

04.06.13 14:55
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi lus so härzig wägem biär. besser als sägä: hey aber gäll biär häsch däns cho für mich.

apropo getränk: häsch jetzt mal än hugo probiärt???

04.06.13 14:57
valey 

Re: Bräute 2013

Lus ja geht scho ufwand :) aber ich machs ja gern :)

hihihi witzig wegem bier :)


mmm mona Hugo hends mer a mim Polterobe gmixed hihi

04.06.13 14:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
klar hani e hugo probiert... werum hani schüsch ächt e migräneafall gha...
nei seich
am wucheändi ischsmer grad nid sooo drum gsi für alkohol z trinke, aber aufgeschoben ist nicht aufgehoben... sone hugo oder wes mer passt es paar hugöli trinkeni de scho mau, ke angst

gäu isch härzig... er het eifach nid wöue fräch si und öppis vordere.... aber isch klar, für d musig gits bier!

04.06.13 16:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja lus das glaubi, wär sicher nöd guät cho zu dä migräne ane...

hugo wird hoffentli scho nöd grad verbotä also häsch no ziit.
dänksch dän eifach a mich

04.06.13 16:46
drusilla 
Re: Bräute 2013

@Valey: So e härzigi Idee! Würd mich als Gascht mega fröie

04.06.13 19:46
Mime 

Re: Bräute 2013

@ mona und valey (und aui angere gwundernase;-)
jo, i wett nech jo gärn es paar föteli zeige, aber s problem isch, die si aui z gross, i bringe se eifach nid chliner... drum müesstis euch per pn schicke. oder dr link zu üsere hp per pn... eifach bi mir mäude

 1 .. 1056 .. 2109 2110 2111 2112 2113 .. 2935 .. 3757
Kollegin   wirklich   Problem   schaffe   vorallem   irgendwie   eigentli   eigentlich   Hochzit   natürlich   bearbeitet   schnell   richtig   langsam   Zuletzt   Zeremonie   natürli   himbeer   einfach   gspannt