| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1058 .. 2114 2115 2116 2117 2118 .. 2938 .. 3757
05.06.13 09:32
Kamala 

Re: Bräute 2013

Hey zäme ben au grad nochecho met läse

Also zum Eheverspreche. Ich fende das megaa schön wemer das chan sälber mache aber ich chans ned Ich ben amel so es nervöses beeri, dasi wahrschinlich chan froh sii, weni s ja usebringe.

Ich denke do kennt sich jede sälber am beste und chan ischätze öber a dem Tag fähig isch für das. Ich bewundere emel all wo das chönd.

Mer hend s Gpröch bim Standesamt erst am 31. Juli und am 6.9 hürote mir zivil. Sie hend gmeint sie seged flexibel.

Han no en anderi fraag. Kenned ihr ergend en Lade womer gueti kleider fürs Zivile in chliine grösse bechunnt? ich ben mega skeptisch met de Chinachleider aber fende eifach kei chleid

05.06.13 09:33
LucyLu 

elea:
i glaube ebe au dasses so wird si...
ond i denke ebe, au wenni de halt e Kloss im hals ha, denke da chöne de alli nohvollzieh. erwartet jo niemert dassi mis sätzli perfekt chan ufsege.set de gäst jo klar si dassi nervös be onds en sehr en emotionale Moment esch. aber i han au bez s gfüehl dassi denne so werde nebe mer stoh ond das eifach automatisch goht....:)

Genau so wird's wahrschienlich sih!!!! Ich ha öpe die so Moment und den frag ich mich im Nachhineine, was das hani gseit? Und ha amigs au s'Gfühl ich stah nebet mir i so Moment.

05.06.13 09:35
elea 

ebe lucylu da denki ebe au... do besch doch so inere blase enne dassd eifach nome no funktioniersch! wie imene traum! (emo so stellis mer vor

kamala, die gängi läde hesch scho bsuecht (modissa, peek, zara etc.)?

05.06.13 09:35
LucyLu 

Kamala:
Han no en anderi fraag. Kenned ihr ergend en Lade womer gueti kleider fürs Zivile in chliine grösse bechunnt? ich ben mega skeptisch met de Chinachleider aber fende eifach kei chleid

Hallo Kamala

s'Problem hät mini TZ kah, sie treit grössi 32/34 (sie isch knapp 1.60m und seehr schlank) und all Chleider i de Läde sind ihre eifach nöd gsesse. Drum hämer ois den glich entschiede bi LitB bstelle und das grad zweimal und es passt ihre eifach perfekt: Umfang, längi alles 1A!

05.06.13 09:36
valey 

hehe.. jöö elea ja isch klar das me de nervös isch und erwartet niemert das s brutpaar das jez fehlerfrei ohni stocke vorlest :))

min schatz isch ebe sowieso ned de typ wo gern vor so vel lüt im mettelpunkt stoht und sache mues verzelle hihihi..

eus hed de pfarrer eifach gfrögt
wender vorläse:
ich.... nehme dich .... zu meine mann und verspreche dir... usw usw..

oder
er list es vor
... verspricht du ... treue usw.. usw..
und mer denn emmer müend med JA

de hemmer s zweite

:)

Kamala
ich würd mal in Modissa go luege...
oder Modeboutique USA in ZH und Spreitebach hed meegaa vel

05.06.13 09:37
Mona83 

Kamala:

ich han au das problem gha wäg de grössi und hans uf milanooo.com kauft.

05.06.13 09:39
Kamala 

und dete hesch gueti erfahrige gmacht? i han ebe au dete es schöns gseh chasch ja massafertige lah aber ergendwie schrecked mi die Erfahrigsbricht chli ab.

Ide Modissa und so müessti alles nomal ändere lah und uf das hani kei Lust, aber es lauft wahrschinli uf das use.

05.06.13 09:40
elea 

dasch au schön valey, dasser ned eifach frogt "wetsch hürote?" sonder no es schöns sätzli formuliert
mi frönd zeigt au gar ned gern gfüehl vor andere, aber i hanem gseit einisch em lebe chaner vor 20lüt sege dasser mi gern het! ;) (hihi ond de Pfarrer het mer recht ge)

kamala, ond soscht gebs jo Emmer no d Option dass ehr s chleid de no lönd lo enger mache!

ha öbrigens gseh dasses em C&A au es paar schöni chleidli het ond halt au sehr gönstig! wenn ehr so eis fendet ondd e för das nor 60.- zahlet (zb) de leeget d änderigschöschte allemal no drenn...

05.06.13 09:42
Kamala 

Ja das stimmt elea, chönntis mal so probiere, dasi eifach nacheme Chleid meteme aständige Priis luege de isches au nes so schlemm metem ändere. Danke :-)

Euse Pfarrer hed eus au di gliiche Sätzli als Vorschlag geh

05.06.13 09:42
valey 

kamala
aso i ha au scho bi milanoo und light in the box kleider bstellt
und send guet gsi..
i würd eifach bi milanoo en grössi kliner neh... i ha 36 und au 36 bstellt und isch mer chli z gross gsi...

hesch de scho gluegt boutique usa?? im shoppi tivole heds eine...

elea hihi jööö ja guet stimmt :)) weg 1 mal chaner das sege hihi..

ja mer müend de öppe 3-4 mal ja säge hihi :D

1 .. 1058 .. 2114 2115 2116 2117 2118 .. 2938 .. 3757
Kollegin   Zeremonie   langsam   vorallem   eigentli   irgendwie   eigentlich   himbeer   Problem   Zuletzt   schnell   wirklich   richtig   einfach   Hochzit   schaffe   bearbeitet   natürlich   gspannt   natürli