| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 1986 .. 3757
18.04.12 11:02
arwen_1984 

Re: Bräute 2013

Ja wegen dem Apero müsst ihr dann auch bedenken, dass alle quasi Zmittag essen bei euch, das wird wahrscheinlich auch mehr Material...

18.04.12 11:45
Reebee 

Re: Bräute 2013

wow, ihr habt ja alle schon den voll durchdachten zeitplan
wir wissen bisher nur, dass wir um 13.30 uhr die trauung haben. vielleicht müssten wir das auch mal ein wenig nach oben schieben bei den prios...
wir haben uns noch nicht mal auf einen termin fürs zivile geeinigt... auch noch so ein punkt.

@himmelslaternen
die sehen bestimmt toll aus :)

***finally getting married - May 25th 2013***

18.04.12 12:06
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Ladywolverine: Jööö dia Halter sin no herzig.

@Nini: schu guat.

@Ladywolverine: zu deinem Zeitplan...wia wärs denn wenn iar vum 15.00 - 17.00 irgendöppis gön go aluaga, z.B. a wiibur und döt wiidegustiaren? Oder wasi letzthin bim Frank au gseh han a Schiffrundfahrt mima z'viari. oder eifach inera coola location an z'viari?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

18.04.12 15:01
Valeria01 

Re: Bräute 2013

määdels... ez bini grad gnervt... ich han da mega netti arbetskollegine... echt chan mich uu glücklich schätze.. mit einere hanis immer mega guet gah.. denn hend sie und e anderi sich ca. glichziitig vom Fründ trennt und denn viel mitenand undernoh... isch verständlich..
Ich han denn nümme vo de HZ gredet wills halt bi Frisch singels immer es heikles Thema isch...
aber jetzt isch au scho es halbs Jahr verbi.. Hüt am Mittagsind mer z' 4 mitere andere Kollegin go esse und sie hett mi es paar Sache weg de HZ gfrööget ich han ganz easy antwort ghe... nöd übertriibe und so... und denn weredem rede luegi übere zu dene 2 Frischsingels (oder ebe au nümm so frisch) und die verdreiet so doof d'Auge... bi grad mega gnervt und truurig

18.04.12 15:32
nini 

Re: Bräute 2013

oje Valeria, da verstahn ich, das dich das närvt und trurig macht. Natürlich isch es schwirig wämä sich chürzlich trännt hät vo Hochzigsvorbereitige zghöre. Aber nach eme halbe Jahr därft mä scho erwarte, das sie sich chli mit dir freued, zumal ihr eu ja suscht guet verstönd. Ich hoffe für dich, das sie sich gli ikrieget und sich mit dir chönd freue!!

***17. August 2013***

18.04.12 15:34
Valeria01 

Re: Bräute 2013

weisch ich erwarte nöd dass sie sich mega freut aber eifach au nöd dass wenn ich mitere andere über das rede dass sie denn d'Auge verdreiht...

18.04.12 15:49
Reebee 

Re: Bräute 2013

so wiiber sind nervig... :( du hesch dir sicher au bereitwillig ihri sorge agloset, nachdem sie sich trennt hend?
s'nögscht mal würdi sägä, sie chöned ja woanders ane hocke, denn möseds ihri auge nid verdrehe.

***finally getting married - May 25th 2013***

18.04.12 15:56
nini 

Re: Bräute 2013

Ja klar! Mir chönd ja scho nid erwarte, das sich all so freued wiä mir üs da im Forum, aber das Verhalte isch für mich scho fascht chli chindisch!

***17. August 2013***

18.04.12 16:19
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Zum Glück hämmer das Forum, wo mer eus mitenand chönd freue.
Ich merk bi einere Kollegin vo mir au, dass sie überhaupt nüt mit mim Hochziitswunsch chan afange...und mengmal gspürt mer richtig use, wie sie mich uf e gwüssi Art versuecht zlänke, wenn i drüber rede.
Chans ned gnau erchläre, aber vilicht verstoht öpper, was ich meine. Es nervt ebe scho, wemmer sGfühl het, dass öpper eim das gar ned gönnt/oder eim die Hochziit versuecht uszrede.
E anderi Kollegin defür het mer grad direkt gseit, sie hebi Angst, dassi enttüscht wirde und das hani ok und sogar herzig gfunde. Mittlerwiili freut sie sich aber für mich und het sogar um e Iiladig bäte, obwohl sie wiit weg im Usland wohnt.

18.04.12 16:21
Reebee 

Re: Bräute 2013

jo, i denk es isch würkli guet gits das forum. da sind wenigschtens glichgsinnti :)
vermuetlich macht jede im lauf vode vorbereitige negative erfahrige mit reaktione vo ussestehende. trurig, aber normal...

***finally getting married - May 25th 2013***

 1 .. 106 .. 210 211 212 213 214 .. 1986 .. 3757
einfach   bearbeitet   wirklich   Hochzit   gspannt   langsam   eigentli   richtig   Zuletzt   schnell   eigentlich   vorallem   schaffe   irgendwie   natürlich   himbeer   Zeremonie   Problem   natürli   Kollegin