| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1060 .. 2118 2119 2120 2121 2122 .. 2940 .. 3757
05.06.13 12:53
snet 
Re: Bräute 2013

@Manokasa: Jep, ich war schon mal in Rom. Hat mir sehr gut gefallen. Vor allem das viele Schlemmen Wir waren 5 Tage dort und hatten jeden Tag tolle Sachen anzuschauen. Beim Vatikan würde ich eine geführte Tour empfehlen, da sonst die Schlangen sehr lang sind. Ausserdem war die Tour wirklich eine Bereicherung. Oder sonst erst gegen etwa 16:00 Uhr erscheinen. Beim Colosseum hatten wir ebenfalls eine geführte Tour, diese war aber nicht unbedingt der Hammer.

05.06.13 13:02
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale i han mim Schatz ebe eh Wuche Strandferie in Italie gschenkt.. Und da mer jetzt nid id flittis chönd, hemer denkt mir henket no eh wuche ah und gönd no rom und venedig go bsueche! Hani beides scho immer mal welle gse! Isch halt eifach das mer mitem Auto unterwegs sind, git halt vielz fahre! Aber cchönd mer ja ide nacht!

Snet
Oh schön! I han scho immer mal welle s Colosseum und de Vatikan go ahluege!

Meinet ihr 2 Nächt, 3 Täg Rom langet?

05.06.13 13:05
valey 

Re: Bräute 2013

any hihihi
jaaa arbetskollegin hed mi vor paar monet gfrogt ... sie wett id ferie im sommer an strand und so
wie rom isch xD drum... hihihi in fiumicino isch s meer ned eso schön hihi


Manokasa
ahh cool :)) wo gönder denn strandferie go mache in italie?
aso rom gfallt mer mega
venedig hed mer weniger gfalle...

3 täg langed findi :))

05.06.13 13:07
snet 
Re: Bräute 2013

@Manokasa: Ich denke schon, dass 3 Tage Rom reichen. Hmmm Venedig... also ich war auch schon dort und vom Hocker hats mich nicht gehauen - halt alles unglaublich touristisch und auch teuer für Italien. Ausserdem kannst du mit dem Auto nicht nach Venedig fahren, du musst es vorher parkieren. Venedig ist komplett autofrei und hat auch keine Strassen.

05.06.13 13:08
Mime 

Re: Bräute 2013

Hoi manokasa
bi vores paar johr währed em intrraile dür italie 3 täg z rom gsi. isch super gsi. mir si fasch durchgehend uf de bei gsi, wüu mer fasch aues z fuess alueget hei, isch super gsi! chasch fasch aues so aluege!

05.06.13 13:09
valey 

Re: Bräute 2013

Manokasa
was au schön wär zum aluege isch Firenze :)

05.06.13 13:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

waaas valey venedig hät der nöd gfallä? also ich finds dä hammer! vorallem häts würkli öpis vo dem scharm und dä romantig wiäs heisst. das hani zum bispil in paris nöd so empfunde, säb isch mer z stressig und z stiär.
aber venedig isch dä hammer! okay han au scho ghört s stinkt aber mir sind im früälig gsi und s hät nöd gstunkä.

05.06.13 13:10
snet 
Re: Bräute 2013

Juhuiii, noch 1/2 Tage arbeiten und dann gehts ab in die Flittis! Gepackt ist noch nicht, hab also noch ziemlich zu tun zuhause. Und natürlich die Katzen für 3 Wochen Abwesenheit vorknuddeln. Und Sonnencrème fürs French Open einpacken

05.06.13 13:11
valey 

Re: Bräute 2013

monaaa
jaa weis ned has ned weis ned was gfunde
uuuere übertüüred... und die doofe tuube hed mi so gstresst hihihi xD
hed mi ned so packt weis ned

paris beni jez nonie gsi...

05.06.13 13:12
elea 

Re: Bräute 2013

anyany:

Aber jo Manokasa, ou ech fende Rom mega toll. Ond d Glace esch notürli es Tröimli.

haha anyany, du besch hammer! s erste woder zo Rom ifallt esch Glace! so cool!

aso venerig chani empfele, obwohl i scho vo paarne ghört ha dassi bez entüscht gsi send. i be vor 3 johr gsi, Endi Oktober! mega agnemig temaparatur, mega wenig touriste ond eifach wonderschön! mer hend es Hotel osserhalb vode Stadt gha ond hend so mega wenig zahlt ond metem zog semmer i 10min in Venedig gsi!
aber ebe glaub wend em Hochsommer gosch eschs auä scho end soo cool metem gstank ond de velle touris...

 1 .. 1060 .. 2118 2119 2120 2121 2122 .. 2940 .. 3757
himbeer   Zeremonie   Zuletzt   eigentlich   einfach   Hochzit   wirklich   irgendwie   bearbeitet   richtig   eigentli   Kollegin   natürlich   vorallem   schaffe   natürli   gspannt   langsam   schnell   Problem