| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1063 .. 2123 2124 2125 2126 2127 .. 2942 .. 3757
05.06.13 14:41
valey 

Re: Bräute 2013

elea..

ehm isches scho au ufgfalle.. aber er isch so... zu jedem.. chasch leider nix mache
weis au ned..

aso bi eus hed mini tz paar chlini ufgabe med minere schwöster zeme wo bj isch
zwar d lüt eifach instruiere wo here und was müend mache und so.. zb apero goh
witerfahrt zum schloss usw.
denn hochzitszitig verteile...

mini tz werd denn couvert vo mer becho med geld dinne fürd sängerin wo sie ehre grad geht
und am komische kellner vo mer gend..

und denn.. im saal d wedding cams verteile.. ja :)

öppe das...

05.06.13 14:43
elea 

Re: Bräute 2013

ah oke, aber ade trauig die chele selber mache si nüt? zb öpis vorleges oder d reng öberge oder so öpis?

05.06.13 14:44
anyany 

Re: Bräute 2013

Elea, am ganze Tag hend si ou mehreri Ufgabe, aber speziell ide Chele ebbe nor das bem Rengtusch ond d TZ spöut no Panflöte. Wo si hocke, weissi noni. Vellecht näbe öis, aber vellecht ou eifach im Bank.

05.06.13 14:46
valey 

Re: Bräute 2013

aso i de chile laufed eifach ine..
denn hockeds ebe vorne ab
und bim unterschribe chömeds denn vöre...
sie hebt de no s ringchüssi und gehts denn min chline cousin zum förebringe wen mers bruched :)

05.06.13 14:46
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ihr send ja weder flissig am schribe!

Also eusi Tz lesed ide chele d Fürbittene vor und düend de au informiere wies wioter gaht nach de chele. Und für de obig hends glaub recht vel planed aber do wüssed min GG und ich ned vel

05.06.13 14:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

valey:
angita
oh je scho hender so was gha?
jaa nei med de andere hends nüt..
sie hed ebe plötzli en fründ gha... und vo dett ah.. hed sie sich nur für ehres züg interessiert... und drum hani de sie nümm loh bj si..
und sie hed denn müesse go und i ha sie gfrogt gha was gsi isch
hed sie gseit am fründ sin vater sig gstorbe
und hüt hed sie voll verzellt wie sie party gönd go mache und id ferie
de hani gseit ja aber isch ehm ned de vater gstorbe? goht ehm sicher schlecht
und sie: ah nei goht ehm eig. guet sie hend kei kontakt gha..
de hani sie gfrogt werum sie hed müesse go am obe am 10ni vom fäst
de seit sie: sie hed müesse id wohnig vo dem vater go...

de hed sie grad thema gwächslet...

ich glaub das stimmt gar ned.. sie hed ja schomal so usrede brocht... kakt mi eifach chli ah sie denn a dem tag debi ha


valey, es gaht mer imfall fascht genau glich mitere kollegin vo mier und am liebschte wür ich sie au nöd am fescht däbi ha, aber sie hät t iladig ja scho übercho und sich au scho agmolde, aber händ eigentlich gar kei kontakt meh sit churzem, will sie mich so enttüscht hät nöd eifach, verstahn di drum voll !

05.06.13 14:50
elea 

Re: Bräute 2013

valey die chelle dönds au underschribe? das kenni gar ned! gfallt mer aber mega dass denne det d TZ au no met ibezoge werde! :) was onderschribes denn det?

05.06.13 14:50
valey 

Re: Bräute 2013

bi mer lesst mini schwöster no es gedicht i de chile vor
und au öppis us de bible
fürbitte mueni luege
velecht mini chli cousine :D :D



LucyLu
ohh jee bi der auu.. hesch glaub mal verzellt gha..
aso ich ha mit ehre de no persönlich gredt und ehre gseit wie mers überechunt und ichs schad finde
und ebe wär velecht besser wenn sie nur as apero chunt..
sie hed gseit ja sie seits mer die woche no.. mal luege..
muesch velecht dinere kollegin da mal alüte und sege ebe ehr hend kei kontakt meh und so.. und ob sie glich möcht as fest cho? oder obs ehre lieber wär nur as apero??
ich weis halt ned was bi eu gsi isch... :-/

05.06.13 14:52
valey 

Re: Bräute 2013

elea:
valey die chelle dönds au underschribe? das kenni gar ned! gfallt mer aber mega dass denne det d TZ au no met ibezoge werde! :) was onderschribes denn det?


Elea
sie müend s Ehedokument au unterschribe

Datei-Anhänge
Unbenannt.JPG Unbenannt.JPG (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

05.06.13 14:59
elea 

Re: Bräute 2013

ah so cool, das hani gar ned gwösst! esch das echt nor bide kath chele so oder bide ref au?

 1 .. 1063 .. 2123 2124 2125 2126 2127 .. 2942 .. 3757
eigentli   langsam   natürli   himbeer   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   wirklich   natürlich   gspannt   schaffe   einfach   Zuletzt   Kollegin   irgendwie   vorallem   Hochzit   richtig   Problem   schnell