| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1063 .. 2124 2125 2126 2127 2128 .. 2943 .. 3757
05.06.13 15:03
valey 

Re: Bräute 2013

mmm das weisi gar ned bi de reformierte :-/


(die vo dem videogästebuech hend mer gschribe, liefere tüends ned aber mer chönds hole am fritig und mentig bringe.. müest öpper beufträge.. isch eifach 235 euro.. lohnt sich das??)

05.06.13 15:05
elea 

Re: Bräute 2013

hmm chont druf a ob sichs lont, zb wie esch d Qualität vode Video ufnahm? wie lang chame ufneh? esch d bedienig eifach? i welem formt bechont me s Video?

di wechtiger frog esch jo ob ders Geld wert esch! de müsstisch eifach no öper ha woder das gieng go hole!

05.06.13 15:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

valey:
mmm das weisi gar ned bi de reformierte :-/


(die vo dem videogästebuech hend mer gschribe, liefere tüends ned aber mer chönds hole am fritig und mentig bringe.. müest öpper beufträge.. isch eifach 235 euro.. lohnt sich das??)

Ich kenn das mitem Unterschriebe i de Chile nur bi de Katholike, isch glaub au nur bi dene so.

Ich find das recht tüür Valey, obwohl d'Idee meeega isch. Wär den das nöd ä option wo ich gschriebe han mit de Kamera?

05.06.13 15:09
valey 

Re: Bräute 2013

LucyLu
wie isch denn das gnau gsi med de kamera? hend de d lüt selber müesse bediene od wie??

ja isch halt scho tüür findi...
guet hole würds sicher mis schwigermami od so und bringe wär glaub ned so s problem..

aber weiss ned d idee isch hammer

05.06.13 15:26
elea 

Re: Bräute 2013

guet weisch de muesi sege wend es normals gäschtebuech bi etsy bstellsch zahlsch au schnell emol bes zo 100.- jenach dem wis usgseht! ond i fendes cool dass de johre spöter chasch luege was d lüt Agha hend ond wisi gsi send!
aso mer wers jez au bez ztür för eusi 20gäscht. aber ebe wenns der s Geld wert esch de fendis mega wetzig! ond i glaube au dass zb speziell d manne doch lieber do a dere Maschine omedröcket as öpis ines buech ine zschribe! ond i stells mer au no loschtig vor wenns de spöter wird am obe ond denn de onkel Fritz scho eis zwei gläser wii zvell gha het ond det öpis Wetzigs druf redet

05.06.13 15:33
valey 

Re: Bräute 2013

hihihi elea ja ebe findi ebe au :))

wel ebe so es normals gästebuech.. najaa.. vorallem es falled sicher de wenigste en spruch grad ihh..
und so was findi witzig...

aber uff isch schono tüür..
i be do suscht scho am züg bstelle und so hahaha xD

velecht schänkts eus ja öpper ;-)

hihihi


oder velecht chamers so mache wies lucylu seit
:) würd gern no wüsse wies gnau gsi isch

05.06.13 15:33
LucyLu 
Re: Bräute 2013

valey:
LucyLu
wie isch denn das gnau gsi med de kamera? hend de d lüt selber müesse bediene od wie??

ja isch halt scho tüür findi...
guet hole würds sicher mis schwigermami od so und bringe wär glaub ned so s problem..

aber weiss ned d idee isch hammer

D'Kamera isch ufeme Stativ montiert gsi (imene separate Zimmer). Miteme Kabel wo mit der Kamera verbunde gsi isch hät mer chöne d'Kamera bediene fürd Ufnahme (wo mer hät chöne Play / Stopp drucke vo det us wo mer gstande sind vor de Kamera, würklich Bubieifach) und den hät jede öpis em Bruutpaar chöne wünsche und het das ufzeichnet. Also aus so es Videogästebuech, billiger und den chasch dir de Weg etc. spare... s'Bruutpaar hät uuuuh freud kah.

05.06.13 15:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo mädels

han mi scho gwunderet warum ich kei nachrichte meh übercho han uf mim mail
ihr sind däbi mega fliessig gsi!! komisch ... jetzt hani alles schnell überfloge min
chef schlicht immer wieder chli um mich ume

also das mitem termin ufem standesamt, mir werdets 2 mönet vorher ha, endi juni und endi
auguscht isch ja dänn s hochziit und au dä erscht termin mitem pfarrer wird endi juni si, bin uh
gspannt wie er so reagiere wird uf alles und was er eus für tipps git etc. ...
wegem ja säge weissi ebe au voll nonig, also ich bin schnell ufgregt und vorallem brüelli weg
jedem seich drum dänki wirds bi eus au eifach s JA si isch glaubs scho meh als
gnueg hehe ... dörf gar nöd dra dänke, macht mi grad ganz chribelig!

valey, du häsch doch öpis vonere früchtebowle gschriebe, gäll? mir werdet bim empfang vom
reschti en fruchtcocktail serviert becho, ich dänk t lüüt müsstets dänn scho tschegge, will s reschti
wird dusse so stehtisch ufstelle ... und in saal muesch eh treppe ufe in 2. stock! oder was meinet
ihr? müsst ich das no besser 'aschriebe'! mini tz wird sicher au no drüber informiert, muess dänn
eh mal no mit ihre zäme hocke und dä ganzi tagesablauf erchläre am tz wirdi au nöd viel
gäh, isch leider au nöd sooo zueverlässig! aber ja, manne halt ...

05.06.13 15:41
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

exgüse weni eifach so drischreie aber bi grad uuu hässig!
ha hüt mire kosmetikere aglütte fürne probetermin fürs schminke. mir hei vor längerer zyt mau gseit, mir machis im juni oder juli ame morge, dasi cha luege öbs bis am abe het.
i bi bits itze immer bire ir gsichtspfleg gsi und si isch d nachbere vor tz, so dass mir enand würklech fange guet kenne.
itze lüt i ihre a für dä termin u da seit si: ja weisch, es längt itze zytlech nümme für ds makeup z bsteue woni de für di bruche. gang du doch z bärn ir stadt ga makeup, lidschatte u lippestift poschte. halloooo? I erwarte doch, dass si ihres makeup brucht wo speziell guet het? i weiss doch säuber gar nid, weli nuance i bim make up bruche, weli farb lippestift am beschte isch etc.
bi grad mordio hässig!!! chas doch nid si! oder??

05.06.13 15:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ui lus!! NEI, das gaht gaaaaar nöd !!!! so es blöds huehn!!! und
was häsch ihre dänn zur antwort gäh? däne lüüt isch es eifach
scheiss egal hani amig s gfühl ... aber sie verdient ja no geld a
dier, also isch das s mindeschte pff ... mega en seich dass sie no
so 'guet' kennsch, suscht hätsch chöne säge: strich mini reservation
gahn zu öpertem wo bitz profesioneller isch ...

 1 .. 1063 .. 2124 2125 2126 2127 2128 .. 2943 .. 3757
natürli   himbeer   irgendwie   langsam   Zeremonie   richtig   Problem   schaffe   bearbeitet   gspannt   einfach   eigentlich   Hochzit   natürlich   vorallem   schnell   Kollegin   wirklich   Zuletzt   eigentli