| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1064 .. 2125 2126 2127 2128 2129 .. 2943 .. 3757
05.06.13 15:45
valey 

Re: Bräute 2013

LucyLu
dankee fürd Info :) mues luege dasi so was chönt mache.. isch chli günstiger as sone maschine
finds no schad das i de schwiz nüt so abütet
dütschland hed so vel sache....


Lilly
ja mer hend en fruchtebowle als wilkommensdrink..

aso bi eus isches eso
das mini tz und mini schwöster chli früher as d gäste bim schloss send
denn wenn lüt ahchömed tüends metteile das no zerst en wilkommensdrink geht (während mer no am fötele sind)


Lusss
ohhh gottt!!! ich wär usgflippt!! find das uuuere fräch
i würd ehre säge du hesch sie gwählt zum s make up mache und es sig ned dini ufgab
sell sie uf bern fahre und das go poste!! hallooo???

05.06.13 15:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lilly4
I bi rächt baff gsi....si het aber äue nid grad ds tageshöch gha hüt.
i gsehse am sunnti wüui no bir tz bi u de fragi de nomau ganz gnau nache.
s chas ja nid si....SI isch dr Profi u weiss, weles makeup i bruche, weli lidschattefarbe etc.
si häuf mer scho luege weli lippestiftfarbe öppe würde passe... ja suuuper danke!
i ma doch nid ga 5 6 verschideni lippestifte poschte wenn si e palette hätt zum usprobiere!
gopf

05.06.13 15:51
Taeboyana 

Re: Bräute 2013

Lus: sone Seich, da würdi mi o brutau ufrege! Das chame doch nid biete! Verstah di auso gad sehr guet. Faus du e neui Adrässe für Make-up ir Region Bärn bruchsch, hätti dir de süsch ganz e gueti. I wirde o zu ihre ga für Frisur und Make-up.

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 15:52

05.06.13 15:52
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei lus dasch aber gar ned oke! do weri au hässig adinere stell! ebe wi du seisch, do goht me doch devo us dass die profi Makeup hend wo speziell guet sig ond lang hebet! ond ebe si muss doch luege wele ton zo dinere huut passt oder zode auge! ond de hetti si de ade hz glich s rechtige make up? super de wet si di den schmenke ohni dass si met dem Makeup het chöne üebe? de brengt Jod e probedorchlauf gar nüt i mine auge! fendes au mega frech! du zahlsch ere auä soshct scho Geld ond se selsch no extra go Makeup chaufe!! i be soscht gar ned so aber do wördi mer sofort öper anders sueche womer s make up macht!! das esch mega onprofessionell ond dere wördi absolut nöm traue!!!!

05.06.13 15:53
Taeboyana 

Re: Bräute 2013

ah ja und tür o nid: Make-up ca. 55.-

05.06.13 15:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

äs wär soo gäbig. i übernachte bir tz, ds kosmetikstudio isch grad über d strass und d coiffeuse chunnt ou äxtra det äne... wär ja uuu gäbig.
aber irgenwie isch grad aues vermiset. i mues würklech am sunnti nomau mit ihre rede.
ah si het no gseit, i söu de ines gschäft mit gueter beratig gah make up choufe, die häufi mir de scho. nei ächt he! de chani mi gradso guet nöime anders ga la schminke!!!

@elea
i mues das makeup zum probeschminke mitnäh am 3.8 u wes nid gnau passt chönni ja bis am 23.8 no ga anders choufe.... si wott mi a MIM HOCHZYT ou mit MIM EIGETE Makeup schminke!!!!!!!

05.06.13 15:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

äs wär soo gäbig. i übernachte bir tz, ds kosmetikstudio isch grad über d strass und d coiffeuse chunnt ou äxtra det äne... wär ja uuu gäbig.
aber irgenwie isch grad aues vermiset. i mues würklech am sunnti nomau mit ihre rede.
ah si het no gseit, i söu de ines gschäft mit gueter beratig gah make up choufe, die häufi mir de scho. nei ächt he! de chani mi gradso guet nöime anders ga la schminke!!!

@elea
i mues das makeup zum probeschminke mitnäh am 3.8 u wes nid gnau passt chönni ja bis am 23.8 no ga anders choufe.... si wott mi a MIM HOCHZYT ou mit MIM EIGETE Makeup schminke!!!!!!!

05.06.13 15:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

äs wär soo gäbig. i übernachte bir tz, ds kosmetikstudio isch grad über d strass und d coiffeuse chunnt ou äxtra det äne... wär ja uuu gäbig.
aber irgenwie isch grad aues vermiset. i mues würklech am sunnti nomau mit ihre rede.
ah si het no gseit, i söu de ines gschäft mit gueter beratig gah make up choufe, die häufi mir de scho. nei ächt he! de chani mi gradso guet nöime anders ga la schminke!!!

@elea
i mues das makeup zum probeschminke mitnäh am 3.8 u wes nid gnau passt chönni ja bis am 23.8 no ga anders choufe.... si wott mi a MIM HOCHZYT ou mit MIM EIGETE Makeup schminke!!!!!!!

05.06.13 16:05
elea 

Re: Bräute 2013

a dim hochzitstag au? sorry sell si doch go Makeup chaufe! wiso musch du das mache? du beshc doch kei profi! meine du zahlsch ere Geld deför de muss si au luege dass si eres Arbeitsmaterial zor stell het wenn sis brucht!

fendes wörkli ondersti!!
meine wenn de maler zo eim hai chont brengt de d farb au selber met, di musch jo au ned selber go chaufe! dasch för em s gliche!!!
ebe ond de seit si no du sellsch ines fachgscheft go wo eis püderli auä 60.- choschtet!!! zahlt si der das denn zrog oder wa??? ONDERSCHTI!!!!!!

05.06.13 16:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

valey:
LucyLu
dankee fürd Info :) mues luege dasi so was chönt mache.. isch chli günstiger as sone maschine
finds no schad das i de schwiz nüt so abütet
dütschland hed so vel sache....

Jaaa das findi ebä au uuuh schad, es git sooo viel cooli Sache und es wird fast nüd i de Schwiiz ahbote imme rnur in Dütschland.
Ja lueg doch mal, wär ganz sicher ä günstigeri allternative.

@ Lus: ich verstah din Frust! oh gott, es git eifach Lüüt da fehlend mir d'Wort.

 1 .. 1064 .. 2125 2126 2127 2128 2129 .. 2943 .. 3757
schaffe   Zuletzt   einfach   natürli   vorallem   Problem   eigentlich   wirklich   langsam   natürlich   schnell   himbeer   eigentli   bearbeitet   richtig   Zeremonie   Kollegin   Hochzit   gspannt   irgendwie