| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1065 .. 2127 2128 2129 2130 2131 .. 2944 .. 3757
05.06.13 16:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ok, danke lucylu ... super das es bi eu s reschti macht!
hammer!!

05.06.13 16:16
elea 

Re: Bräute 2013

valey i wörd nomol dröber schlofe ond mer guet öberlegge a was för emne gäste beuch du am meischte ond am längste freud hetscht! wörd der s Video meh aluege as es buech? oder hetsch am liebste Polaroids vode gäscht? wörd mer mol probiere so gedanke zmache! oder halt au din GG mol froge was er am coolschte fendet!!

05.06.13 16:20
Kamala 

Re: Bräute 2013

@ valey
I dänke au söttsch dir Gedanke mache, was ihr nachher eher weder alueged. Ich chan mer au vorstelle, dass ned jede gliich gern es Video ufnehmt, ged ja Kameraschüüchi kenni au sehr vel. Die chamer de eher für es Foti überzüge als wenns öbbis säge müend.

Schlussendlich müend ehr freud ha und luege, was für euch di schöneri Erennerig sich.

05.06.13 16:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Lilly, gell, find das au mega dass das Resti macht, öpis weniger wo ich muss/chan mache... Das händs sogar grad selber gseit das sie das unbedingt würdet mache. Prima, ja gern!

Aber die Bilder wot d'Valey postet hät gfallt mer's undere au uh guet. CHasch ja en tolle Rahme im IKEA chaufe und so öpis selber mache... isch sicher nöd schwer.

05.06.13 16:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i befürchte, si isch eifach hässig wüui mi erscht itze mäude.
bi voreme wili ds letschte mau bi ihre gsi u ha de gseit, sobau i d blueme ha düegimi de mau mäude füre probeschminkterimin für im juni oder juli...
u wies haut so isch, d blueme hani scho es momäntli aber dr termin no nid agbmacht. si isch aber säute würklech immer usbuechet u drum hani da nid sooo es problem gseh erscht itze azlütte.
bi ächt ratlos.

05.06.13 16:23
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly i ha uere lang nach emene passende rahme gsuecht..

i ha de z italie en mega günstige gfunde so en silbrige med so glitter dinne :) irgendwie 10 euro od so hihi
de han ich ehn no chli ufpeppt med strasssteinli und perlesteinli :))

aber settigi muesch mal im pfister luege od suscht so bauzüg
bau&hobby velecht..



elea :) jaa danke isch glaub s gschidste :)))

05.06.13 16:28
elea 

Re: Bräute 2013

lus, aber ebe si weiss jo secher au scho es zitli dass si denn 4woche ed ferie goht oder ned?
ond ebe egal wenn du de meldisch si sett doch eigentli jede tag ready si zom öper schminke!!
chasch ere jo mol sege dass das för dech so ned passt! ond söscht suecht der öper neus! es geht no mengi anderi wo wörd zo der hai cho ond di schminke! du besch ned of öper agwese wo so met chonde omsprengt!!!
ehr send jo momentan am huus bez renoviere gell!! sell der vor er wördet neui fenster ine due ond de schriner wörd zo euch sege " oke mini arbet choschtet 5000.- dönd er mer bitte die fenster denn parat he stelle, i ha ebe ke zit zom selber bsorge"! idiotisch oder?!?!

05.06.13 16:35
Chriesi 
Re: Bräute 2013

Mädels, ich wirde zwar e 2014 Bruut lise aber immer ganz viel da mit zum chli luege was uf mich zuechund. Hihi! Jetzt hani gseh dass einigi us de Region Bern/Thun chömed (wirde dete hürate aber chume eigentlich vo ZH). Hät öppert vo eu en guete Tipp für Make-Up/Frisur wo erstens mal beides gad bim gliche Ort mache chasch und zweitens no besser wer wenn zu eim chömti (also i mim Fall hald is Hotel)? Wär suppper! Danke scho mal…

05.06.13 16:41
Taeboyana 

Re: Bräute 2013

@ Chriesi: I bi o e 2014 Brut aber oft hie am schneugge I wohne zwüsche Bärn und Thun und hätt dir e Adrässe in Gümlige, wo ig o säuber wirde ga. Ob sie o zu dir hei chämti, müessti frage. Aber sie isch super, ha scho mau fürn Ball Frisur und Make-up la mache, isch geniau gsi, het bis am 4i m Morge ghäbt und mega günschtig!

05.06.13 16:53
Chriesi 
Re: Bräute 2013

Taeboyana: Uhi den bini gad gspanne. Würdsch sie mir verrate? Muss eifach mal paar abkläppere - online. Und den nach mim Gschmack und Gfühl entscheide. Aber Empfelig findi immer guet.

 1 .. 1065 .. 2127 2128 2129 2130 2131 .. 2944 .. 3757
langsam   Kollegin   himbeer   eigentlich   Zuletzt   natürli   Problem   richtig   Hochzit   natürlich   vorallem   Zeremonie   wirklich   schaffe   gspannt   einfach   irgendwie   schnell   eigentli   bearbeitet