| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 107 .. 211 212 213 214 215 .. 1986 .. 3757
18.04.12 17:27
jasi86 

Re: Bräute 2013

Da muä i eu unbedingt zeige....



http://www.google.ch/imgres?q=Brautzilla...Cs%3A0%2Ci%3A64


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

18.04.12 19:28
ma84ma 

Re: Bräute 2013

jasi86: grööhhhlll

Apero: Mer hei deicht mer luegi förne grossi Halle aus Schlächtwetterprogramm...Sösch chönnt me sicherlich ufem Brunneplatz....Sösch faut mer grad kei Ruum i...Vorauem wei mer ned zwit för as Apero...

Ja zum Glöck gits das Forum :-)...I mim Kreis freue sech zwar aui (gloubi ömu)...Aber so richtig Hochzitfieber esch no ned usbroche...Trouzügin het hinech afe gseit: Es geit ja no me weder es Jahr (Si esch ebe no grad met ere angere Hochzit beschäftigt, Planigszit 1 Monet)



* Verlobt 4.4.2012 *

19.04.12 08:17
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

Apéro
Aso i wöt gern so gfüllti meterbrot bzw. so als zwei verschlungeni Herze den no es paar warmi sache (schinkegipfeli, chäsküechli), es paar chlini dessert sache, frücht und zum trinke das übliche, Mineral, O-Saft und Wissii... Han aber no kai Offerte oder so igholt

@Valeria
Genau sgliche Motto wiän ich han wölle und fast au di gliche Farbe. Min Zuekünftige het aber gfunde Engel passed nöd ez hend mir Farbe wiss/silber, lila und violett und Motto Kuss

Zitplan
Aso üsen Zitplan gseht öppe wiä folgt us:

08.00 - 11.00 Makeup und Hoor mache
11.00 - 12.00 was chlises esse wenis schaff
12.00 - 14.00 Fotoshooting
14.00 - 15.15 Kirche und Fotos i dä Kirche
15.30 - 18.00 Apéro
Aschlüssed Esse/Fest

Isch den da echt zlang für dä Apéro? I mein bis jo nur scho alli gratuliert hend gots jo es Wili. Muess mol Kollegin froge wiä lang dä Apéro bi erä gsi isch. Han sgfühl au recht lang und da isch eigentlich voll schön gsi bzw. hets au brucht!

@nini
Da mit dä Sunneblueme und dä Spruch däzue... sooooo schön

Frog: I dä Kirche hend er döte Live Musik aso öper wo singt oder es Instrument spilt oder lönd er döt au mol es Lied vo CD laufe? Mir hetät i dä Kirche en Orgle und chönt me diä afroge aber sust wöti eigentli nöd no extra was organisiere..

19.04.12 08:24
Reebee 

Re: Bräute 2013

@musig
also mir werdet live-musig und au musig ab CD ha. anschinend hetts i "eusere" chile e deftigi soundalag dine.

das bringt mi gad no uf en anderi frag... mached ihr no e generalprob ide chile? musigluutstärchi, inelaufe, usw? mim fründ sini muetter kennt ebe anschinend de mesmer vo dere chile, das chönti no en vorteil sii :)

***finally getting married - May 25th 2013***

19.04.12 08:41
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mir hei jetzt ändlich diä Sach mit em Apéro nach dr Chilä chönne usefüchsle :D

Mini SchwiMu isch gescht no do gsi und i-wie isch diä Idee entstandä, mir chönnte de Apéro allefalls im Füürwehrmagazin mache. Do hets e mengi Platz zur Not au in dr Halle dinne.
S het e grosse Grill wo mer chönnti Klöpfer im CC go boschte, s Mami würdi Brot dihai ufbacke (wohnt nit wiite wäg vom Magazin) s git sichr au Lüt wo würde es paar Hörnli-Salate bringä.
Und diä Getränk chönne mir denn effektiv usem dütsche go hole.
Es paar Füürwehrlüt würde das sichr denn organisiere mit em Ufbau, mit em "Service" und mit em Abbau. So chönnte mir e Huufe Gäld ispare und eus de Traum vo dr grosse Fiir uf Bad Schaueburg denn leischte :)

Und es Dekoband für diä Tischdeko han ich jetzsch au scho boschtet gescht.

S einzig was mich chli gnervt het gescht:
Ich han vrzählt dass ich no gluegt ha wäge em wiitere Band für diä Autoschleife.
Würdi gärn die Schleifli au no z. B. in dr Deko odr odr odr wiederspiegle.
Ich ha Tüll, ich ha es 10mm Band in dunkelviolett und denn han ich no es nit durchsichtigs Band in creme welle für diä aigentliche Schleife. Dir wüsset wie ichs mein??
Und mis Schwiegermameli het diä ganze Zit gseit "Nai, das bruchsch doch nit" "Nai, dr Tüll und das Bändli langet" "S wird doch denn eh fort gschosse"
Ich ha's denn ufgeh...
Chönnet dir mich vrstoh? Odr sit dir au dr Meinig dass es Tüll-Schleifli langet?

Wobi, aigentlich für effektiv numä für an d'Antenne söllti es lange... Abr denn spöter für diä Deko muss zum Tüll no irgendöppis dran ane...


verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

Zuletzt bearbeitet am 19.04.12 08:44

19.04.12 10:15
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Musik: Miar hen an Kolleg wo Giga-spielt evtl. frogen miar ihn ob er bim Izug vu miar in Kappella öppis spielt und sus gfallti miar "Falling in Love - vum Elvis Presley" Instrumental super zum Izug.

Am Obet hen miar a Liveband.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

19.04.12 10:24
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Himmelslaternen
ich habe schon welche ersteigert...weisse....;O) weiss aber noch gar nicht ob wir die nutzen dürfen an der Location;O);O)

@Deko
Mir hei üs geeiniget so ufs Thema "Fairy Tale" und Orchideen....d Farbe werde gold, silber, beige und hellrosa si....aber meh wüssemer no nid gnau;O) chunnt de ou recht uf d location druab....;O) eifach houptsach es glitzert und glänzt;O);O)

@Nini
das mitder Idee vom Gastgschenk mitem Sunnebluemefeld findi u schön....!!

@Wolverine
hmmm wasme no chönti vorbereite: Gästeliste, Farbkonzept, Tischordnung, Welches Lied zum reinlaufen in die Kirche, Dekosachen suchen und schauen wo es das möglichst günstig gibt, Gästebuch........
und megem band würdi uf jede fall mache was DU findsch...und wenn DU no so band wotsch de choufsch gad 2;O) nei weisch wieni meine es muess ja dir/öich gfalle und nöime ide deko wirsch das ja äuä scho de chönne bruche?

@Valeria
ohje das verstahni das mag eim...i würdis UNBEDINGT aspreche??


het öper vo öich erfahrig mit EMBOSSING??

19.04.12 11:36
nini 

Re: Bräute 2013

@Gastgschänk, danke für euäs Feedback. Dämfall tuen ich dä Gedanke mal nachli wiiterspine!

@Musig, i dä Chile wänd mir gärn Lieder ab CD spiele lah. Eis wänni ine laufe, eis bim Ringtusch und eis bim uselaufe. Es heti au ä Orgle und min GG heti gärn das diä spielt. Ich han Orgle eifach nid so gärn, weiss au nid warum. Mal luege ob mer en Mittelweg finded...
Am Abig händ mir en DJ, än Kolleg vo üs ;-)

@Reebee, das isch na än guete Gedanke. Hmmmm wär sicher nid schlächt, vor allem au zum luege ob dMusig tuet und wiä luut das äs muen sii....muen mal luege, ob mir vorher mal id Chile chönd das go usprobiere...

@Wolverine, ich find wiä dSuee au, das das für Dich bzw Eu mues passe und wänn du na 100 Dekoartikel chaufsch. Es isch ganz ällei euä Tag!!!

***17. August 2013***

19.04.12 11:50
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Diä Gästeliste stoht scho, beidi (Apéro & geladene)
S Farbkonzept stoht au, au wenn ich's bestumme ha ^^ Schatzi isches gliich... -.-
Ich ha mich gür créme, dunkles violett und orange entschide.. violett isch mini und orange sini lieblingsfarb und es creme lockerts chli uf, wil beidi jo rächt heftige Farbe sind...
Diä Tischordnig stoht au, isch numä chli schwierig.. chönne eus nonig so ganz entscheide. Ich hätti gärn e "Ehrentafel" wo mir mit euse Eltere und de Trauzüge sitzä und denn diä restliche Gäscht uf 3 grossi rundi 8er Tisch vrteile.
Es Lied zum ine laufe hai mir au scho. Numä min Schatz wot kai speziells. Ich ha im Spass gmeint ich lass ihn mit "Love and a marriage" vom Frank Sinatra lo ine laufe xD Wär no lustig ^^
Mis Lied het er bestumme: "River flows in you" vo Yiruma. S isch es erschti Lied gsi, wo mir s erschti Mol kuschlet hend
So züg wiä Gästebuch lueg ich denn mit de Trauzüge und em Dätschmeister a.
Mir müend unbedingt en Termin findä langsam...

Wie isch das bi euch? Heit dir de Trauzüge und em Dätschmeister gseit "Dir heit xyz CHF Budget" odr stumme diä alles mit euch ab oder wiä isch das?
Sellti jo no überraschige geh für diä sie e chli Batzeli chönnte bruche...


verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ab 13.03.2013

Zuletzt bearbeitet am 19.04.12 12:28

19.04.12 12:24
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Nini: Gell mit ersteigera chunsch fast am günstigsta? Han au schu gluagt. Wo hesches ersteigeret? I han bi ricardo.ch amol gluagt, döt sins no recht günstig.

@Ladywolverine: Also wegem Liad....weisch zu was isch min Brüatsch in d'Kircha gloffa? zur Titelmeldoie vu Fluch der Karibik! Er het ei Tag bevor d'Hochzit gsi isch träumt er schwingi miter Liana zu dem Liad vur Empora oba aba wo sini Frau uf ihn wartet und er het üs das verzellt drum hemmer als verarschig das liad laufa loh wo er ina gloff isch.

@Sitzordning: miar werden 10er oder 12er Tisch ha und für üs au a Ehratafla. Sitzordnig hen miar amol grob zemmagstellt wobi i finds no recht schwer. vorallem isch sini Family recht mitanand verstritta....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 107 .. 211 212 213 214 215 .. 1986 .. 3757
wirklich   bearbeitet   schaffe   gspannt   einfach   Zeremonie   schnell   irgendwie   vorallem   langsam   natürli   natürlich   Problem   himbeer   richtig   Hochzit   eigentlich   Zuletzt   Kollegin   eigentli