| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1066 .. 2130 2131 2132 2133 2134 .. 2946 .. 3757
06.06.13 08:39
valey 

Re: Bräute 2013

emma... mmm.. jaa lueg mal nacher bim ablauf wo er der schickt..
ich ha bi mim eifach gseit ich well de ablauf so.. und er hed de gseit isch guet
has grad vo afang ah gseit... wenn du en wunschablauf hesch vom inelauf würdis ehm säge

aso mich heder ebe gfrogt ober sell vor eus all inelaufe
oder ob er sell scho vorne stoh
de hani gseit er sell vorne stoh...


und bim uszug hemmer au gseit mer hend als letscht use
de heder gseit er tuets am schloss vom gottesdienst säge zerst goht s Volk use de s brutpaar..


mm jaa wegem rede.. guet ebe wenn dich ned getrausch de würd ichs eso loh... :)

06.06.13 08:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja genau anyany findi au, mir tüend eusi TZ sehr mitibezieh... ebe eini liest es Liebesgedicht vor, min Brüeder wo au min TZ isch liest es Gebet vor und d Schwöster vo mim Maa liest nomal öpis vor, denn machemer während de Trauuig no en Art "Spiel" und zwar dass mir en leere Korb bi eus hend und dass gwüssi Lüüt eus idem Korb 5-7 Gägeständ als Symbol werdet bringe, de Pfarrer wird denn erkläre dass das d Wünsch sind womer eus uf de gmeinsami Weg gitt...

Also z.B. bringt öper en Schirm und seit am Mikrofon "Mir schänket eu de Schirm als Symbol vode Liebi, demit ihr gmeinsam au allfälligi Stürm chönd überstah" usw. also Abwechslig gitts scho :)

06.06.13 08:47
valey 

Re: Bräute 2013

emmaa megaaa schönii idee med em korb :D

06.06.13 08:49
elea 

Re: Bräute 2013

jo lueg emol was i dem ablauf denne stoht ond wend nome froge hesch, de seisch der sig nonid alles klar ond du wetsch nomol es treffe! mer hend zb insgesagt 4 träffe (ohni hauptprob) aso esch das ned zvell verlangt dass du ehm nomol paar froge wetsch stelle..
aso weni ganz ganz ehrlech be fendis mega mega schön dass din GG öpis wet sege die chele. das esch jo wörkli selte, di meischte Männer machet das nor erne fraue zlieb wel die das so wend.
jo wenn dim GG das wörkli wechtig esch wördi mer öberlegge obd ned ehm zlieb chasch öber din schatte sprenge ond aar wort zo ehm sege die chelle?!?!

06.06.13 08:50
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

@Emma
Mach dir nöd zvil Gedanke, mir hend das alles au nöd sooo gnau abgmacht. Und so es paar Wuche vorem Hochzit hani mi den au gfrogt, wer lauft wo ine, wo sitzed mir und und und. Seinzig wo mir no gha hend kurz en Termin mit dä Mesmerin i dä Kirche, bi üs isch ez zb eher diä zuäständig gsi für sowas. Vilicht hend ihr das jo no?

Und sust hend mir so sache den vorzue gluegt bzw. er het üs den wäred dä Trauuig gsait was mir mönd mache oder so, ghört jo niemand. Und woni en a üsem Termin so sache gfrogt han, het er mir gsait "mached si sich kai gedanke, das isch jo kai istudierts theaterstuck" und das stimmt au.

Mir hend üs au gegesitig s'Eheverspreche selber gsait. Mir hends aber vorglese (hend mir müesse het dä pfarrer gsait, sust seg me znervös) und vor allem ganz sicher nöd am Mikrofon. Sondern döt wo mir gsesse sind, natürli ufgstande und enand agluegt. Das isch uuuu schön gsi, obwohl i au wahnsinnig nervös gsi bin!

Ahjo mir hend zwai treffe gha mit em, eimol aber nur ganz kurz und kai hauptprob oder sowas, vo dem het er gar nix ghalte und i hans guet so gfunde.

I hoffe i han di a chli chöne beruhige

Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 08:53

06.06.13 08:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja elea, han ich mir au denkt... hans denn geschter Schad gfunde das mär mis Ding durezoge hend... schlussendli weiss ja jede wie nervös dass mär isch, au wenn mär halt stotteret oder was au immer, schön isches trotzdem, vorallem ebe das er das so gern möchti mache :)

Ich wart jetz glaubs mal uf de Ablauf und denn wird's wohl eh no offeni Pünkt geh und bis denn wirdi mit mim Schatz luege wie das mär das gnau sölet mache... das chan mär ja sicher no apasse

06.06.13 08:56
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

@Emma
Mega schöni Idee mit em Korb und au das sovil no was seged, das git bestimt en wunderschöne Gottesdienst mir hend au no 4 Fürbittene gha und döt het i gad chöne loshüle, wo min daddy und mini trauzügin so schöni sache gsait hend!!

06.06.13 08:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö danke viel mal Nathi, hesch mi würkli chöne beruhige, stimmt ja ebe scho, es Theaterstück isches also würkli nöd... fühl mi jetz fast chli schuldig dass mär das jetz nöd machet mitem Eheverspreche, klar isch idem Moment jede nervös... ich glaub das ich eifach bitz zviel Erwartige gah han, schliessli macht er das immer wieder und weiss ja wohl wie und was er eus denn söll säge demit mir au druschömet :)

06.06.13 09:08
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

Den bin i froh Emma
Me macht sich halt vorher Gedanke über so Klinigkeite, aber es ergit sich alles den aifach. Und ebe es söll jo nöd istudiert wirke oder so. I mein bi üs isch au wo mir dra cho sind wegem Eheverspreche sind mir au unsicher gsi und min Schatz so "aso sind ez mir dra" und alli hend müesse schmunzle inkl. Pfarrer und das lockeret den au alles a chli uf!
Aso schuldig muesch di nöd gad fühle aber i han für mi gfunde nervosität isch es wert gsi für dä schön moment bim eheverspreche. Und bi üs isch es au so gsi, das min schatz uuunbedingt het was wölle sege und ich eigentli nöd. Wo mir mit em Pfarrer gredt hend, het er au gfunde mir sölleds doch selber sege und den hani den nogeh und es het sich glohnt! Mir hend sogar alles selber gsait, aso er het üs nüme gfrogt und mir hend müesse jo sege, das isch alles i üsem eheverspreche mit dine gsi und het echt passt.

Wenn isch es den sowit bi dir?

Liäbs Grüessli

06.06.13 09:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das tönt würkli sehr schön Nathi :) danke fürd Ufmunterig :)

Mir hends ebe eigentli nöd gross zäme besproche gah wie mir eus das vorstellet, wo eus denn de Pfarrer gfrögt het, hani gfunde neiii ich chan das niemals und irgendwie ischs mär eifach unwohl gsi debi und denn het er gmeint, ja nei ich zwinge niemert, es muess für eu stimme, han aber scho gmerkt dases für min Maa nöd würkli stimmt... hend denn dihei nomal drüber gredt und er het gfunde ihm seg das wichtig, er fändis persönlicher und es wür ihn freue wenn mir das so chöntet mache, han jetz ä Nacht drüber gschlafe und irgendwie findi das ich das scho irgendwie chan anebringe, vorallem ihm z'lieb :) und wenn du seisch dases sich glohnt het, denn glaubis dir definitiv :) mir chönd ja sicher no eusi Meinig ändere oder?

Bi eus isches am 31. August sowiit :) wenn isch eui grossi Tag gsi?

 1 .. 1066 .. 2130 2131 2132 2133 2134 .. 2946 .. 3757
langsam   himbeer   schnell   richtig   Hochzit   eigentli   eigentlich   natürlich   einfach   Problem   vorallem   wirklich   natürli   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   irgendwie   Zeremonie   schaffe   Kollegin