Bräute 2013 |
|
1 .. 1067 .. 2132 2133 2134 2135 2136 .. 2947 .. 3757
|
|
|
|
|
|
06.06.13 11:28
Rebella
|
Re: Bräute 2013
@Anyany: Het`s schwarze Schnee gäh??? Nei, natürlich nöd. Weiss nonig öbi hüt oder more ihm dänn es Whats App schicke, und ihm mitteile, dass mir sini Begleitig nöd akzepiere werdend.
Sötts dänk no mit mim Mami bespreche. Will es wird wieder riese Trubel gäh weg dem..... Und Sie esch den wieder die Arm, wo mit Telefon vo minere Schwöster i deckt wird....
Ich han eifach d`Befürchtig, dass mis Mami seit, mir söllend nöd so schwierig tue..... Und sini Begleitig akzeptiere. Will sie ebe kai Trubel wett.
Aber ich han eifach d` Schnauze volle, Lüüt müässe i zlade woni nöd emol kenne. Han scho bi andere Gäst, nume us Astand en Iladig gschickt. Aber gnau vo dene, hani natürli kei Antwort becho.
Für mich heisst das eifach, dass die nöd as Hochziit chömend. Ich han kai Bock dene a zlüte. Wenn` s denn halt dete stönd, hends Pech gha. Zum Apero chönds dänn cho, aber nachene müänds hei.
@Apple: Ich mache es nur meinen Eltern zu liebe. Weil mein Vater weiss nicht einmal dass wir so arg verstritten sind. Ich und meine Mutter möchten ihn, mit dieser Scheiss Geschichte nicht belasten. Für mich ist einfach klar, dass es der letzte Anlass ist, wo ich sie einladen werde. Sie wird eh, nur über unser Hochzeit lästern. Aber ehrlich gesagt soll sie.
Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 11:34
|
|
|
|
|
06.06.13 11:51
Rebella
|
@Valey: De Mister "ich bi öpis besser" hets ebe nöd nötig z antworte. Han gester sogar mal es Test Mail uf mini Adresse gmacht, zum luege öb mit de Adresse öpis nöd stimmt. Aber lauft iwandfrei.....
@Manokasa: S`Problem bi mim Neffe esch ebe, dass er nöd emol gfrogt het, öber öpert döff mit näh. Sondern eifach en 2. Person zum Übernachte a gmeldet het. Ich wott vor allem wüsse, wie er zu dere Person staht.... Will ich han kai Bock, dass er a eusem Hochziit sis Coming Out git.... Ich han ja absolut nüt gege Schwuli, aber er chönt sich doch en andere Alass ussueche, zum das de Familie zäge....
|
|
|
|
06.06.13 11:59
Rebella
|
@Valey: Er hets Mail 1000% gseh. Will er het ja sini eignigi Firma uftah.... Und s` Mail esch uf d` Geschäftsadresse. Und wener so mit de Kunde umspringt. Weissi ja au nöd..... Nei, nei. De het eifach Null Bock, mir z antworte..... Defür kenni ihn gnueg guet.... Wahrschenlich esch es au zum mich z provoziere. Das probiert die lieb Familie scho die ganz Ziit.....
|
|
|
|
1 .. 1067 .. 2132 2133 2134 2135 2136 .. 2947 .. 3757
|