| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1067 .. 2132 2133 2134 2135 2136 .. 2947 .. 3757
06.06.13 10:24
anyany 

Re: Bräute 2013

Apple,
Ich denke, du machst das richtig. Wenn sie sich ehrlich entschuldigt, dann kann auch die Beziehung zwischen euch wieder funktionieren und ansonsten, sehe ich auch keinen Grund, warum sie zur Hochzeit kommen soll.
Ist euer Verhältnis denn schon immer so angespannt gewesen oder hat sich das jetzt erst entwickelt, weil du einen neuen Mann an deiner Seite hast?

06.06.13 11:09
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Apple: Willkommen im Club der Bräute mit den schwierigen Schwestern
Ich kann dir sehr gut nachfühlen.
Bin in einer ähnlichen Situation mit meiner Schwester. Der grosse Unterschied zwischen den beiden ist einfach, dass meine Schwester sich für nicht` s entschuldigen möchte. Hat sie mir auch so in einem E-Mail geschrieben.
Wir laden Sie, ihren Mann und ihren Sohn, nur aus Anstand zur Hochzeit ein.
Am liebsten hätte ich sie gar nicht dabei. Aber meinen Eltern zu liebe musste ich sie einladen.
Leider hat sie zugesagt, obwohl sie laut ihren Aussagen, nie und nimmer teilnehmen dürfte.
Weil sie steht zu 0% hinter unserer Ehe....
Aber weil es ja ein super Event ist, um sich allen wieder einmal zu präsentieren, muss man ja doch kommen.

06.06.13 11:20
anyany 

Re: Bräute 2013

Hallo Rebella,
Was het iez eigentli di Neffe gantwortet wäge sinere Begleitig?

06.06.13 11:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke mädels.

@anyany
Das Verhältnis zu meiner Schwesternpaar schon immer so. Wir könne zwar miteinander reden etc. aber es war nie ein richtiges Familienverhältnis. Dadurch das sie nicht in der Nähe wohnt, sehe ich sie nur sehr selten und schreiben und telen tun wir so gut wie nie.

@rebella
Das ist natürlich ärgerlich. Ich habe mir auch schon Gedanken gemacht, wie meine Mutter und der Rest der Familie reagieren wird, wenn ich sie auslade. Aber ich möchte niemanden bei unserer HZ haben, der nur aus Anstand kommt. Der Gedanke das da jemand Sitz, der sich eigentlich denkt das wir nicht heiraten sollten, frisst sich durchs Buffet und sucht fleißig nach lästerthemen über unsere HZ und bekommt dann auch noch ein Gastgeschenk!? Nein, danke. Da können sich die anderen noch so aufregen. Aus Anstand lade ich niemanden ein, dann müsste ich ja auch den Rest der Familie einladen.

06.06.13 11:28
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Anyany: Het`s schwarze Schnee gäh???
Nei, natürlich nöd.
Weiss nonig öbi hüt oder more ihm dänn es Whats App schicke, und ihm mitteile, dass mir sini Begleitig nöd akzepiere werdend.

Sötts dänk no mit mim Mami bespreche. Will es wird wieder riese Trubel gäh weg dem.....
Und Sie esch den wieder die Arm, wo mit Telefon vo minere Schwöster i deckt wird....

Ich han eifach d`Befürchtig, dass mis Mami seit, mir söllend nöd so schwierig tue.....
Und sini Begleitig akzeptiere. Will sie ebe kai Trubel wett.

Aber ich han eifach d` Schnauze volle, Lüüt müässe i zlade woni nöd emol kenne.
Han scho bi andere Gäst, nume us Astand en Iladig gschickt. Aber gnau vo dene, hani natürli kei Antwort becho.

Für mich heisst das eifach, dass die nöd as Hochziit chömend. Ich han kai Bock dene a zlüte.
Wenn` s denn halt dete stönd, hends Pech gha. Zum Apero chönds dänn cho, aber nachene müänds hei.

@Apple: Ich mache es nur meinen Eltern zu liebe. Weil mein Vater weiss nicht einmal dass wir so arg verstritten sind.
Ich und meine Mutter möchten ihn, mit dieser Scheiss Geschichte nicht belasten.
Für mich ist einfach klar, dass es der letzte Anlass ist, wo ich sie einladen werde.
Sie wird eh, nur über unser Hochzeit lästern. Aber ehrlich gesagt soll sie.

Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 11:34

06.06.13 11:38
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Rebella

Mir hend leider au es paar lüüt ade hochziit womer nid mal kenned.. t partner vo zwei gladne gäst..


Kennt irgendöperd eh siite wo ich chan mini menu carte drucke lah? Euse drucker isch nid so guet..

06.06.13 11:38
valey 

Re: Bräute 2013

apple.. ich verstehe dich... würde auch nicht wollen, dass jemand an meiner hochzeit dabei ist, die gar nicht zu uns steht...



hoffe sie entschuldigt sich bald bei dir!


Rebella
uff hed de sich nonig gmolde??
jaa ich würd ehm velecht au mal es sms mache und zerst luege waner schribt.. ohh jeee

06.06.13 11:51
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: De Mister "ich bi öpis besser" hets ebe nöd nötig z antworte.
Han gester sogar mal es Test Mail uf mini Adresse gmacht, zum luege öb mit de Adresse öpis nöd stimmt.
Aber lauft iwandfrei.....

@Manokasa: S`Problem bi mim Neffe esch ebe, dass er nöd emol gfrogt het, öber öpert döff mit näh. Sondern eifach en 2. Person zum Übernachte a gmeldet het.
Ich wott vor allem wüsse, wie er zu dere Person staht....
Will ich han kai Bock, dass er a eusem Hochziit sis Coming Out git....
Ich han ja absolut nüt gege Schwuli, aber er chönt sich doch en andere Alass ussueche, zum das de Familie zäge....

06.06.13 11:54
valey 

Re: Bräute 2013

mmm rebella.. ja isch no blöd..
guet velecht heder s mail gar ned gseh? meinsch ned? i würd mal kurz alüte.. oder ebe im whatsapp gsehsch ja ob ers gläse hed od ned..

fends au ned aständig eifach öpper fürs übernachte amelde wo ehr ned wüssed wer er isch ob das de fründ isch od so...

06.06.13 11:59
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Valey: Er hets Mail 1000% gseh.
Will er het ja sini eignigi Firma uftah.... Und s` Mail esch uf d` Geschäftsadresse. Und wener so mit de Kunde umspringt. Weissi ja au nöd.....
Nei, nei. De het eifach Null Bock, mir z antworte.....
Defür kenni ihn gnueg guet....
Wahrschenlich esch es au zum mich z provoziere.
Das probiert die lieb Familie scho die ganz Ziit.....

 1 .. 1067 .. 2132 2133 2134 2135 2136 .. 2947 .. 3757
richtig   bearbeitet   himbeer   irgendwie   schnell   Zuletzt   natürli   Problem   wirklich   Zeremonie   gspannt   schaffe   Kollegin   eigentlich   natürlich   Hochzit   einfach   eigentli   vorallem   langsam