| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1072 .. 2141 2142 2143 2144 2145 .. 2951 .. 3757
06.06.13 19:48
Nemo 

Re: Bräute 2013

Ooohh jaaa, ich wür au gern luege!!!

06.06.13 19:52
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

Den wöti das doch gern teile, han doch soo froid und Fotografe sind au super gsi!

Uf Facebook unter yunchastyle, den Hochzit Pasquale und Nathalie

06.06.13 19:58
Nemo 

Re: Bräute 2013

Ooooh Wooooow hammer!!
Mir händ ją die glieche!

06.06.13 20:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow nathi, soooooo schön ganz tolli fotis!!!

06.06.13 20:04
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

@Nemo
joooo chasch di aso druf froie

@Sonne
Daaaanke!

06.06.13 21:30
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nathi1985
Die Bilder sind soooooooo schön. Besonders das mit den vielen Blumen im Vordergrund gefällt mir sehr!

07.06.13 07:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Gute Morge mitenand!

@nathi: dini Föteli sind meeeeega schön und du bisch ä wunderschöni Bruut gsi! Hammer!!

Ich ha hüt frei und gah uf die achti zu de Nageltante yeaaaah denn hani endlich wieder mal schöni Negeli (bin leider leider Nagelchauerin und Chan wegem Job kei Gelnegel mache, normalerwies). denn gangi na schnell zum Florist im Dorf na en Struss fürs Zivile go bstelle, das isch scho ih drü Wuche!

Min Schatz isch jetzt in Vegas am Poltere bis am Sunntig und ich ha s'letztmal als ledigi Sturmfrei Morn gangi is Passbüro de Pass go bstelle, ha gester nachli Unterschrifte güebt, söt guet Cho

Jaaaa sust gits nüd viel vo mir, Endspurt isch ahgseit und es isch eifach krass wie schnell jetzt die zwei Jahr verbi sind wo ich de Ahtrag becho han im Februar 2011! Ich freui mich riiiieisg mit min Schatz de Schritt gah und bin au ächli trurig isch den die ganz Vorbereitigsziit, Warteziit etc verbi.

07.06.13 07:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

Es isch friti morge und eigentelch sötti das ja d motivation steigere aber bi sooo schönem wätter und däm wahnsinns lärm wo zur zyt hie z bärn ir spitalgasse herrscht, isches nid soo toll z schaffe

geschter abe hani ändlech ds material für d gastgschänkli (bi weddix und ja-hochzeitsshop) bstellt. ou hani üsi täfeli bi foto-suessigkeiten bstellt. i hoffe, es passt de aues zäme. natürlech hani mi wäge de farbe nomau umentschide. es isch itze nid wiss uf türkis... sondern türkis uf wiss

bi weddix hani uuu weni bstellt und im verhältnis zude versandchöschte isch das fasch chli wahnsinnig. ha de no dr shop dürnuuuschet öbi no öppis finde woni bruche.... aber i ha nüt gfunde s het zwar vieu tolli sache, aber vieu chani gradosguet glich tüür hie choufe oder i bruches schlicht und eifach nid. bide gspannt wenn die ware chöme

i wünsche aune e schöne tagesafang, gniesset ds wätter

07.06.13 08:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgäää

so chume au wieder mal däzuä zum öpis z schribe. zur ziit hani rächt viel woni vor minere hochziit no muäs machä im gschäft. regt mi bitz uf, so isch mini vorfreud chli trüebt. naja han irgendwiä s gfühl gwüssi lüt sind chli niedisch und gönneds mer nöd. au egal, öbs ihne passt oder nöd ich hürate bald.

hüratet eigentli öpert das weekend? so wätter heti dän au gärn nächst weekend.

hochziitstechnisch lauft nüt momentan, händ alles und warted eigentli nur no bis äntli 15. juni isch.

07.06.13 08:10
valey 

Re: Bräute 2013

Guete morge mädels...
es isch fritig!!!

LucyLu coool döffsch uf de passamt :) s erste mal offiziell dini neu unterschrift bruche :))

Lus coool.. jaaa weddix hani au scho welle bstelle... porto isch no tüür findi aber ha nie gschafft so vel sache zemesueche...


gester beni recht gschockt gsi..
fahre a minere chile verbii...
gsehni es riiiiiiiiiiiiiiesigs grusiiiigs grüst um die ganz chile!!! ey ha emfal gschroue.. min schatz isch grad ufgumpet im auto!! ha dene mal es mail gmacht
mal luege wa die schribed!! wehe es isch no dett a eusere hz!!!! die hend eus nüt gseit!!!


Guete Start in Tag euch allne

 1 .. 1072 .. 2141 2142 2143 2144 2145 .. 2951 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   vorallem   wirklich   natürli   richtig   eigentli   gspannt   eigentlich   Problem   Zeremonie   schaffe   bearbeitet   einfach   natürlich   langsam   himbeer   schnell   irgendwie   Kollegin