| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1072 .. 2142 2143 2144 2145 2146 .. 2952 .. 3757
07.06.13 08:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

valey a üsere chilä isch au dä turm izünt mit ämä grüst.

leider isches bis nächst wuchä nöd wäg aber dänke das achtisch gar nöd gross.

07.06.13 08:16
valey 

Re: Bräute 2013

ey mona..
ich drucke duuume dass nächst woche so wätter hesch
aber ich denke scho dases schön werd sii :))


jaaaaaaa mooooooool das grüst gsehsch bi eusere chile und wie..
weisch wenn chunsch gsehsch grad vorne nur s grüst.. gsehsch praktish kei chile meh

aber goht ja no 78 täg bis zum 24. august.
hoffeee die hend de schnell wegg!!!!!!
würd mi so ufregeeee

07.06.13 08:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

ah so grad di ganz chilä? bi üs isch zum glück nur dä turm. isch schad aber da dämit chani läbe.
aber grad di ganz chilä isch chli scheisse.
hoffä bis dän isches wäg.

ja s muäs eifach schön sie!

07.06.13 08:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Chome nome no säute meh zum läse...be gar nöme up to date...

Wönsche euch aber trotzdem ganz es schöns Tägli...

ohhh mini Arbetskollegin hüroted höt zivil! =)

07.06.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

ou scheiss valey so kacke wege dem gröscht! aber i denke i 3 mönet cha vell passiere!
guet hesch grad es mail gschrebe di chöne der secher es Datum ge wie lang die baustell esch!!!
ebe ond soscht musch positiv denke. lieber osse es gröscht as enne ade chele... (schwache troscht ... :/ )
chont secher guet!

07.06.13 08:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

valey, dä schock hani au scho hinter mir mir hüratet ja i dä glich chile
wie t mona und ich han sofort am pfarreizentrum gschriebe + gfrögt wenn das
grüscht wieder weg isch, bi eus wirds glaubs endi juli si, für t mona langets
leider nüm bi eus zum glück scho, aber au nur wenns mit dä arbet guet
vorwerts chömet und mir wüsset ja wie s wetter normalerwies so isch
häsch däne dänn scho gschriebe?? ich dänk aber bis am 24.08. wird das sicher
wieder weg si wenns jetzt ja scho dra sind !!

07.06.13 09:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@grüscht ade chile
i hoffe für di valey, dass das grüscht bis zu dim hz wäg isch. wär no schad mi dünkts ou, die vode chile hätte das ja chönne säge wenns so wäri? werum müesse aui ou immer d chile übere summer renoviere wenn am meischte hz si drücke dr d düüüme...

@kosmetikere
dir gloubets nid, hüt morge het mer mini kosmetikere ufs natel aglütte. ha de nid abgno während em schaffe. e minute später lütet ds bürotelefon si isch ganz ime züg. si het sech x mau entschuldiget, sig äue es riiise missverständnis. mini tz het ihre maa geschter gseh und ihm äue verzeut dasi nid z fride bi.

d ussag "es längt nümme make up für di ds bsteue bzw. i bsteue nümme für di" heisst nid, dass si nid wott, sondern dass e einzubstellig für mini sache (zb e bestimmte lippestift woni wott) im verhältnis sehr tüür wär. u klar, wenn si die tön u farbe het wo i gärn hätti, de brucht si ihri sache... irgenwie heimeris ganz doof missverstande. si het mer ja ou gseit, im juni heigsi ke zyt me fürs probeschminke u drum heimer i august verschobe wüusi no e monet ide ferie isch. si het aber im juni nume under dr wuche gluegt (us gwohnheit). aber wüu mir üs guet kenne cha i ou mau ame sa oder sunnti verbi
naja i weiss nid öb aues würklech es missverständnis gsi isch oder öb si eifach e bessere tag het gha hüt u no mau aues überdänkt het...

07.06.13 09:16
Mona83 

Re: Bräute 2013

lilly, aber bi üsere chilä findis im fall nöd mal soooo schlimm. also am schlimmstä isches fast vo wiitem. also wänn ufem damm bisch findis fast meh schad als wänn devor stahsch.
mit däm chani läbe wänn mer däfür schöns wätter händ.

07.06.13 09:20
elea 

Re: Bräute 2013

wa heisst jez das lus? dass si eifach nüt me vorher cha bstelle wenn du jez no anderi farbe wördsch welle ha? hoffentli eschs wörkli nor es missverständniss gsi...

07.06.13 09:21
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja das stimmt mona! han mim schatz au gseit (womers gseh händ) esoooo schlimm isch es scho nöd grad, wills nur hine dä turm betrifft ... aber glich bitz schad, mer chan aber sicherlich dämit 'lebe' genau, wenn s wetter stimmt isch eh egal hoffemer das es bi eu nöchscht wuche dä fall si wird und ihr pure sunneschii ha werdet

 1 .. 1072 .. 2142 2143 2144 2145 2146 .. 2952 .. 3757
schnell   schaffe   eigentli   natürli   vorallem   einfach   Zuletzt   gspannt   Zeremonie   wirklich   irgendwie   bearbeitet   Problem   richtig   eigentlich   Kollegin   Hochzit   himbeer   natürlich   langsam