| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1076 .. 2150 2151 2152 2153 2154 .. 2956 .. 3757
08.06.13 19:33
elea 

Re: Bräute 2013

eres chleid esch soooschön gsi (au d strüssli ond eri frisur))!! eres chleid het mer jez hondermol meh gfalle as da vode kate middleton!!!!!! :)
ha höt zeme met minere TZ s hochzitsgschenk för min frönd gmacht/bstellt! freu mi so! ond mer hend no gluegt wimer da met de fläschli wend mache. has gfötelet... dus de ufelade de chönet ehr au luege

09.06.13 13:55
drusilla 
Re: Bräute 2013

ich freu mich grad so, ich hab am Donnerstag die ersten Einladungskarten verschickt und gestern schon die erste Anmeldung bekommen von "meiner ersten besten Freundin" (Kindergarten und Primarschule). Wir sehen uns nur sehr selten, aber haben uns auch nie ganz aus den Augen verloren und nun kommt sie extra her

10.06.13 07:47
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge mini liebe Brüt:-)

wie gohts oich hender es guets wekend gah?
soo morn ischs be mer sowit ben noni nervös aber swetter schisst mi grad so ziemli a:-(((
hoffe das es morn besser isch:-((aber glaube ke grosse chance:-((

10.06.13 07:49
Mona83 

Re: Bräute 2013

Sabrinella: hüratisch morn? mach der kei sorge wägem wätter, also bi üs häts au grägnet am zivilä und mir händs uuuu schön gha. s chunt scho guät, und morn isches ja nöd so schlimm wiä hüt.

10.06.13 07:51
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zäme...

sabrinella morn isches scho sooo wiit :)) kei angst morn setts ned eso wie hüt si
und ebe bi mer heds ja au grägnet :) wersches glich gnüsse..


suscht wie gohts euch allne sooo??

Nemoooo
wie isch s polterweekend gsii?? :)))9

Ich be momentan mich am umeluege weg enere neue chile

10.06.13 07:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hei sabrinella

ja du das wätter isch grad wider doof im momänt. aber he, du hüratisch morn und ou wens rägnet - i diäm härz und gsicht strahlet doch de sowieso d sunne i wünsche öich scho itze ganz e schöne unvergässleche tag!
heit dir de ou no es kirchlechs hochzyt?

@me
i ha geschter es gspräch gha mit dr kosmetikere und eigentlech hanis u guet gha. de hetsi spontan gseit, di düeg mi doch hurti schminke. da si aber ihres makepu scheisse findt, hetsi das vo mire trouzügin usprobiert. naja. när hetsimer d ouge chli gschminkt (i wott so natürlech wie möglech usgseh) und d lippe gschminkt (ime gaaanz grusige rosa) zum glück isches bi ihre im studio nid so häu gsi, schüsch hätt mi grad dr schlag troffe! mir si när wider übere zu mire tz (die wohnt grad über d strass) u woni dete i spiegu gluegt ha hets mi fasch hinderegschlage... chäsig wiss im gsicht bini gsi, d lippe ime grousame pink, einzig d ouge heimer gfaue. dr tz het mi de ou gfragt, öb das ganze ou no mit farb göng
i has zum glück mit humor gno und ha itze nomau e termin fürs probeschminke, wüu so geits ja nid!!
u vor allem het mi das makeup sooo bisse im gsicht, geit gar nid!

10.06.13 07:54
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ojemine jo hend recht hauptsach es regnet de ned a de kirchliche!!!!
und chli kalt macht nix sind jo im reti inne:-)))

jo morn isch so wiit de heissi anders geht mi alti nam,e nüme:-))
scho no es komisches gfühl me weiss es jo scho lang aber richtig bewusst werds eim eigentli ersch jetzt wie hend ihr das gah?

valey verstoh dich lueg mol die kirche a die isch mega schön

Schlosskirche niedergösgen, und det wird sicher ned baue!!

10.06.13 07:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou valey

isch d chile inne fest grüschtet dass muesch umeluege? sone seich!

10.06.13 07:57
elea 

Re: Bräute 2013

sabrinella das chont scho guet wegem wetter.. ond ebe rege am hochzitstag brengt glöck! ;)

valey, besch jez am Weekend go luege wis usgseht met dene gröscht die chelle?

ou nei lus, wörkli hets der besse em gsecht??? dasch aber gar end guet!!!

10.06.13 07:58
Kamala 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

@ sabrinella:
Au wenns würd rägne, glaub mer bi euch schiint morn z sunne ganz fest im Herz

@valey:
Ohje bisch d chele go aluege? Isches demfall so schlimm?

@Lus
Ja da muesch au luege dass di wohl fühlsch, chasch ja ned gah wie zuekleisteret und de kennt di niemert :) und vor allem s bisse im Gsecht isch chli komisch, ned dass no allergisch bisch uf ergendwas

 1 .. 1076 .. 2150 2151 2152 2153 2154 .. 2956 .. 3757
natürli   irgendwie   natürlich   himbeer   gspannt   vorallem   wirklich   Problem   einfach   Zeremonie   bearbeitet   Zuletzt   schnell   Kollegin   eigentlich   langsam   eigentli   richtig   schaffe   Hochzit