Bräute 2013 |
|
1 .. 1077 .. 2152 2153 2154 2155 2156 .. 2957 .. 3757
|
10.06.13 08:36
Larinya
|
Re: Bräute 2013
guten morgen allerseits, alles gut bei euch? die zeit vergeht wie im flug. wir hatten am freitag probeessen. war sehr gut, haben uns gut entschieden. was uns ein bisschen sorge bereitet, ist der wein. erstmals muss ich erwähnen, wir sind keine weinkenner, keiner unserer gäste. sie besaufen sich vielleicht gern mit wein, aber geniessen tun sie den nicht nun, das restaurant hat nur "teuren" wein, unter Fr. 40.- die flasche gibt es nicht. ich glaub, damit ruinieren uns die gäste. was habt ihr denn für erfahrungen? wieviel muss man für die getränke über den ganzen abend hinweg, rechnen? kann mir da wer helfen? tja und am mittwoch steht das vorbereitungsgespräch an hihi
|
|
|
|
|
10.06.13 08:38
Lilly4
|
guete morge zäme
das wetter passt ja richtig zume mentig morge manohman!!!
lus, das es dich bisse hät isch gar nöd guet dänn häsch irgendwas nöd vertreit und au das es dir nöd so gfalle hät, guet macheter nomal es probeschminke, isch ebe scho wichtig, muesch där dänn a däm tag ja au gfalle ...
valey, SO EN SCHEISS HE! verstahn din fruscht! aber dusse isch ja dänn s grüscht weg, zum glück! dine gönder also hüt no go luege? würi au, dänn gsehnders gnau wies usgseht und falls es gar nöd gaht chasch ja no die wuche probiere z wechsle, hoff isch dänn alles no frei ... guet wär natürli, wenns e chlie isch wo nöd z wiit weg isch vo däre, dänn muesch au t apero location etc. nöd wechsle, suscht isch ja en riese ufwand :-/ so en kack!
a all die wo am fr. und/oder sa. ghürate händ: herzlichi gratulation !!!
|
|
|
|
|
|
|
10.06.13 08:46
Kamala
|
@ Larinya
Bei uns gibt es auch nur teuren Wein. Also wir zahlen glaube ich 45.- pro Flasche. Ich habe mal gehört, man soll pro Weintrinker eine Flasche rechnen, so hat man sicher genug einkalkuliert und hat nicht noch böse Überraschungen. Wir haben auch Bedenken, dass uns die Getränke aus den Socken hauen. Auch das Mineralwasser ist so teuer pro Liter.
@ Canoa Ich han au es Diadem aber ned eis wo sehr wiit ufe chunnt sondern eher wie chli en grössere Haarreife usgseht. Ich werde wahrschinlich d hälfti Haar ufegsteckt ha und de Rest glocket.
|
|
|
|
10.06.13 08:50
Lusnicht registriert
|
@mona83 wow ändli wuche.... s geit scho zackig
hesch eigentlech wäge dine foulards no öppis chönne erreiche?
|
|
|
|
1 .. 1077 .. 2152 2153 2154 2155 2156 .. 2957 .. 3757
|