| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1077 .. 2152 2153 2154 2155 2156 .. 2957 .. 3757
10.06.13 08:36
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen allerseits, alles gut bei euch? die zeit vergeht wie im flug.
wir hatten am freitag probeessen. war sehr gut, haben uns gut entschieden. was uns ein bisschen sorge bereitet, ist der wein. erstmals muss ich erwähnen, wir sind keine weinkenner, keiner unserer gäste. sie besaufen sich vielleicht gern mit wein, aber geniessen tun sie den nicht
nun, das restaurant hat nur "teuren" wein, unter Fr. 40.- die flasche gibt es nicht. ich glaub, damit ruinieren uns die gäste. was habt ihr denn für erfahrungen? wieviel muss man für die getränke über den ganzen abend hinweg, rechnen? kann mir da wer helfen?
tja und am mittwoch steht das vorbereitungsgespräch an hihi

10.06.13 08:37
Canoa 

Guete Morge zäme

Valey ou nei das esch jo werklech ganz unglöcklech wägem Gröscht. Hoffe du fensch no e gueti Alternative.

Me: Ech ha am Samstig Probefrisur loh mache unds Make-up. Es esch sehr guet use cho. Nome ergendwie passt mis Diadem ned dzue...hend ehr es Diadem? Was för e Frisur hender denn?

Im Momänt louft schöscht ned vöu wägem HZ, es goht au ergendwie no soo lang, mech donkts mer palend shco setere Eweigkeit ond es goht emmer no so lang. Mage langsam gar nöme gwarte...

10.06.13 08:38
Lilly4 

guete morge zäme

das wetter passt ja richtig zume mentig morge manohman!!!

lus, das es dich bisse hät isch gar nöd guet dänn häsch irgendwas
nöd vertreit und au das es dir nöd so gfalle hät, guet macheter nomal
es probeschminke, isch ebe scho wichtig, muesch där dänn a däm tag ja
au gfalle ...

valey, SO EN SCHEISS HE! verstahn din fruscht! aber dusse isch
ja dänn s grüscht weg, zum glück! dine gönder also hüt no go luege? würi
au, dänn gsehnders gnau wies usgseht und falls es gar nöd gaht chasch ja
no die wuche probiere z wechsle, hoff isch dänn alles no frei ... guet wär
natürli, wenns e chlie isch wo nöd z wiit weg isch vo däre, dänn muesch au
t apero location etc. nöd wechsle, suscht isch ja en riese ufwand :-/ so en
kack!

a all die wo am fr. und/oder sa. ghürate händ: herzlichi gratulation !!!

10.06.13 08:41
cosa87 

hallo valey

Ich cha dich vollkomme vostoh wills bi üs au so gsi isch..
mir hend im 2011 ide klosterkirche in Rheinau ghürote
am Afang hani en RIESE schock gha.. aber wo mir denn auf die schnelle kei anderie chile gfunde hend wo irgendwie chli ähnlich schön gsi wer, hemmer üs entschiede gha zum inere baustell zhürote.. und ich mue sege es het mich überhaupt nid gstört a dem tag... will wo ich iegloffe bi ha ich eh nu min schatz aglueget wo di vorne gstande isch und bim uselaufe dlüt wo scho spalier gstande sind.. also vo den her...
aber ich mue au sege das es grüst im hintere teil gsi isch also bim Igang uf de Siete ca. 15-20 meter oder so..

de pfarrer het den baustell no id trauig invollviert, vowege das es beziehig wie e baustell isch, mi mue immer dra schaffe.. :)

also ich wür dir empfehle das chile nomol vo inne gohsch go aluege und den würkli mol abschätze wie fest dases würkli stört..

de fotograf bringt au fotene ane ohni e grüst.. :)

kopf hoch

lg cosa

10.06.13 08:44
Mona83 

Morge ladys

Valey: hoffä s klärt sich bi dir bald wägem grüst und wäg dä chilä.

Canoa: wart nur, han au öpä 2 monet vorher dänkt d ziit lauft nöd und s gaht no ewig und schwups jetzt chani sägä DÄ samstig hürati! irgendwiä schräg, bin au no gar nöd nervös...

larinya: sust chasch au dä eigä wi mitbringe (än günstige usem spar oder so wo grad aktion isch), würd mal abkläre was sie für zapfgäld händ?
aber 40 stutz chostet halt än wii scho. han ghört säge mä söt e fläsche pro person rächne, dunkt mi aber rächt viel, ich mein s git ja immer lüt wo nöd viel oder nüt trinket und därtig wo fahre müänd.

10.06.13 08:45
elea 

canoa, nei i han kes Diadem... aso donkts di s Diadem passt ned zor Frisur oder eifach ned zom gsammtbeld?

valey, weli chelle wer denn no en Option?

10.06.13 08:46
valey 

ey cosa

genau die chile hemmer welle
Klosterkirche Rheinau...

aber dett isch s grüst ned eso gross gsi find ich... dett hed ichs halt au glo wärs jez eso kurzfristig gsi..
aber so die ganz site vo de bänk... chile in wohle isch ebe no lang..
ich go hüt nomol go luege ..

aber i fends eifach kak wel ich en megaa türi chile deko ha und en spezielli de luegt me meh uf das plastikbedeckte grüst!! ich finde eifach es isch min tag und ich werd mich eifach ufrege wens es grüst dinne hed :(

Larinya wegem wii
mer send jez am zivile 60 persone gsi
devo 7 chind...
und hend 15 fläsche wii brucht...

Canoa
ich han au es diadem :))

elea..
mer gfallt no chile in Sins

Zuletzt bearbeitet am 10.06.13 08:46

10.06.13 08:46
Kamala 

@ Larinya

Bei uns gibt es auch nur teuren Wein. Also wir zahlen glaube ich 45.- pro Flasche. Ich habe mal gehört, man soll pro Weintrinker eine Flasche rechnen, so hat man sicher genug einkalkuliert und hat nicht noch böse Überraschungen.
Wir haben auch Bedenken, dass uns die Getränke aus den Socken hauen. Auch das Mineralwasser ist so teuer pro Liter.

@ Canoa
Ich han au es Diadem aber ned eis wo sehr wiit ufe chunnt sondern eher wie chli en grössere Haarreife usgseht. Ich werde wahrschinlich d hälfti Haar ufegsteckt ha und de Rest glocket.

10.06.13 08:49
Canoa 

also be mer esch jetzt aut höufti ufegsteckt ond de Räschte glocket! Mer tüend aber a dem Tag luege wie vöu mer ufestecke müend, wenns nämlech set rägene müemer meh ufestecke dot Locke schöscht zschnöu ushanged....

10.06.13 08:50
Lus

nicht registriert

@mona83
wow ändli wuche....
s geit scho zackig

hesch eigentlech wäge dine foulards no öppis chönne erreiche?

1 .. 1077 .. 2152 2153 2154 2155 2156 .. 2957 .. 3757
Kollegin   Zeremonie   schaffe   bearbeitet   wirklich   Hochzit   langsam   eigentlich   schnell   Problem   himbeer   natürlich   einfach   gspannt   Zuletzt   richtig   irgendwie   natürli   eigentli   vorallem