| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1078 .. 2153 2154 2155 2156 2157 .. 2957 .. 3757
10.06.13 08:50
elea 

Re: Bräute 2013

larinya mer rechne met getränke choschte vo 50.- pro Person (wii ond Softdrinks) mol luege wie das he chont..

und valey wend jez d chele deko allefalls bez wördsch abändereso dasses die plastikplache verdeckt?
oder meinsch das esch kes probelm 2mönet vorher no en neui chelle zfende?
störts den din GG au so oder spellts ehm ne so en rolle?

10.06.13 08:54
Larinya 
Re: Bräute 2013

ui valey, das mit der kirche ist echt besch..... und so kurz vor der hochzeit... ich wünsch dir viel glück und ausdauer beim umplanen...

canoa: ich hab auch kein diadem, find die zwar sehr sehr sehr schön, aber es passt nicht zu mir... ich hab blumenperlen :-)

ich weiss, dass wein im restaurant diese preise haben. aber meine leute sind wirklich gute trinker, vorallem bei wein. und da find ich das geld einfach zu schade. also, man rechnet eine flasche pro person? dann rechne ich mal 2 aber dann kommt ja wie gesagt noch mineralwasser, bier, kaffee, etc. dazu... puh... ich frag dann da mal an, ob wir unseren wein mitbringen dürfen..., danke für den tip

10.06.13 08:56
Mona83 

Re: Bräute 2013

Lus: nei voll nöd! kei ahnig wasi söll machä. sust lahnis dän halt. bringt ja nüt wäni ide letschtä wuchä eigentli kei stress het und uf eimal hani doch no... und das nöd mal wäg mir.

10.06.13 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

larinya, eusi fam/frönde send au chli gsüffigi. aber i mache mer do ned soo sorge... einersits well jo zb bimene päärli emmerno eine cha trenke (de ander muss jo hai fahre) ond anderersits esch de poschte förd getränke weiss got nedd de gröscht poste bide hochzit
meischtens lohnt sech das emfall gar ned gross wend de eiget wii metbrengscht... zahlsch jo oft mals no e hufe zapfegeld...
i wörd eifach luege dass zb gnue bierli ome hesch (werdi au so mache) de stiige de d manne schnell mol of Bier um ond de esch das au gönschtiger als wii!) ;)

10.06.13 08:57
valey 

Re: Bräute 2013

elea.. min schatz finds au en mega frechheit.. und er fendeds au blöd.. er wett mal go luege wie denne usgseht.. was mer hüt obe mached..

aber ebe so wie de typ gseit hed isches die ganz site entlang.. und das goht ned für mich..

ich denke en chile findi sicher no...
hed vel herzigi i de umgäbig.. und apero location wär au ned eso s problem absäge wel de isch eh en komische und mer hend no gar nüt besproche vom apero...

mal luege...

10.06.13 08:58
Kamala 

Re: Bräute 2013

Bei vielen Restaurants kannst du den Wein mitbringen, dann zahlst du einfach Zapfgeld pro Flasche und das ist meist so hoch, dass du mit den Fahrtkosten, dem Wein kaufen , dem Zapfgeld etc. im Restaurant schlussendlich trotzdem billiger kommst. Würde das zuerst gut durchrechnen. Wir wollten das zuerst auch so machen, aber schlussendlich als wir alles zusammengerechnet hatte, hätte es uns gar nichts gebracht, wir hätten eher noch mehr bezahlt.

10.06.13 08:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha ou no e frag...
i ha immer gseit, i wott nid so e klassische polterabe mache. i bi nid so dr partytyp und wett mi unter kene umstände irgendwo zum idiötli müesse ga la mache.
mini trouzügin findt das ok. si het mi gfragt, wasi de schüsch wetti mache?
vo mir us müessti nüt hani gseit, sone polterabe het für mi eigentlech keinerlei bedütig.
de seit si, wies wäri wenn es pari eifach zäme gängte ga ässe? bini debi
geschter am tisch hetsi no dr vorschlag bracht, mer chönnti doch no zäme ufs schiff u de nöime fein ga ässe. de seit e kollegin wo no grad am tisch isch: ja suuper, i luege grad wär aues cha cho etc.
bi chli überfahre gsi. wennschon wetti nume die ängschte debi, aso 5-6 lüt. i ha de nume gseit, i düegmers no überlegge.
u no ganz e anderi frag: wär zahlt das eigentlech när alles? übernimmt das aues d brut? nid dases mi würdi röie (bi 5-6 persone isches ja nid soooooo ne sach) aber agno es si meh...

10.06.13 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

guet ebe wenns din frönd au so stört de wördis definitiv ändere. denne Sender demfall nonid go luege? erst doss? jo machet das secher no, dasser euch selber chönet es beld devo mache..

guet ebe wenns der nix usmacht das go omorganisiere de mach das. es esch euche hochzitstag ond es schad wenn ehr euch öb somene doofe grüschte wördet nerve... hoffe ehr fendet en schöni chelle!!

10.06.13 09:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
gueti istellig
klar wärs schad, aber es het ke sinn no umezspringe für die foulards - wo ja äue nid gaanz eifach ds finde si und de no gäud uszgäh für das e wuche speter es paket mit nomaus foulards achunnt
hesch mau mit däm gschäft kontakt ufgno?

10.06.13 09:02
Kamala 

Re: Bräute 2013

@ Lus
Also ich han s gliche minere Tz au gseit, das ich eifach en gmüetliche obig wott, ich weiss momentan gar nüüt ussert, dass sie würklich nüüt macht wo für mich piinlech isch und dasmer ergendwo gönd go esse.
Sie heds jetzt so gmacht, dass sie allne wo iglade worde sind (ich weiss nedemal wer iglade isch, vertraue ehre aber do vollkomme) gseit hed, dass sie selber für ehri sache ufcho müend. Ich fende das eigentlich kei schlächti idee. Erstens wetti ned, dass das mini TZ müessti zahle und zweitens wüssed alli, dass ich ned so verdiene weli momentan no studiere. Darum fendis so voll in Ordnig. Wär vellecht au en Variante für dich.

Und wenns dich fraged, de döfsch du sicher au säge wer debii sii söll. Du muesch dich ja a dem obig guet fühle.

 1 .. 1078 .. 2153 2154 2155 2156 2157 .. 2957 .. 3757
schaffe   vorallem   bearbeitet   irgendwie   himbeer   richtig   natürli   Hochzit   eigentli   Problem   Kollegin   eigentlich   Zuletzt   wirklich   einfach   langsam   schnell   gspannt   Zeremonie   natürlich