| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1078 .. 2154 2155 2156 2157 2158 .. 2958 .. 3757
10.06.13 09:04
elea 

Re: Bräute 2013

lus i be au ned so de polterobe typ...

ha minere TZ gseit i wet elei met ere en coole obe ha met Antipasti, apple martini ond "the Notebook" en perfekte obe för mech

aso i kennes eso dass eigentli jede bez öpis dra zahlt a polterobe. aso dass jede zb sis esse elber zahlt ond wenn soscht no speli organisiert werde öbernemmt das d TZ! mengisch zahlt d brut /brütigam au no bez öpis dra (zb 100.- oder so)! aber i fende ned dass du das musch zahle...

10.06.13 09:04
Lilly4 

wii:
mir werdet euse wii selber mitbringe, händ im moment 186 fläsche im cheller
(prosecco, wisse und rote) bi eus im reschti wär dä günschtigscht ebe so um di 50 gsi und
das viellicht eine wo eus nöd emal gfalle hät, drum nähmemer alles selber mit ... zahlet so
ca. 35.- pro fläsche, also lohnt es sich irgendwie scho findi ... vorallem werdets wii si wo mir au
gern händ ! eus händs gseit das mer mit ca. 3 dl pro person rechnet, aber händ au viel meh
hihi sicher isch sicher ... vorallem hämers ja eh gern und wenn vorig bliebt, chamers schön
wieder hei näh und in cheller stelle, brucht werdets eh !

10.06.13 09:05
valey 

elea.. ja ich gohne hüt mal go luege

ha grad in sins aglüte und gfrogt obs no frei isch und es isch no frei :)
has grad mal provisorisch blockt für eus de tag
und morn od so gebi dere bscheid..

10.06.13 09:07
Kamala 

Lilly 4 : ja guet wenn all so 50.- sind de lohnt sich natürli s Zapfgeld scho. Isch bi eus leider ned de Fall gsi mir möched eher Minus.

10.06.13 09:09
Canoa 

Lus...ech be au ned so de Pouterobig typ...mini TZ esch jetzt öbis am Plane mou luege was do usechond. Ech ha ehre gseid sie söu eifach vo afang ah aune klar komuniziere was es werd choste. Wöu ech wet eigentlech dä ned zahle...klar zahli mis zügs aber ned no de andere Lüt...mer send nämlech so 12 Lüt ond das wetti ehrlechgseid ned zahle...

Wii: Mer wärded evt euse Wi au metnäh, do mer ned die Wiikönner send ond eine hend wo eus sehr passt wäred mer froh wemer dä chönted metnäh. aber mer hend jo euses Menu no emmer ned usgläse...

10.06.13 09:09
Rebella 

@Lus: An dem Polterobe woni gsi bin, hemer alles selber zahlt. Und s` Abigesse und Getränk im Verlauf vom Obe vo de Brut au übernoh.
Damit sie nüt het müässe zahle.

Ich han jetzt persönlich echli bammel vor mim Polterobe. Mini TZ und d` Tätschmeisteri sind scho am öpis ushecke....
Janu, wird` s dänn cho überlebe.
Ich muess minere TZ eifach en Liste gäh, mit dene Fraue woni bim Polterobe wet debi ha.

@Valey: Das esch ja en riese Kack, mit de Chile!
Ich hoff das ihr en neue Chile gfinde. Drück euch fest d` Dümme.

10.06.13 09:10
Lus

nicht registriert

@lilly4
huch i gseh, öich geit dr wii sicher nid us
bi üs sis am abe 23 persone u mir rächne mit höchstens 10 fläsche wii. d lüt müesse ja no heifahre und vieu hei ou gar nid gärn wii bi üs
am apero zeuts doch de chli meh. üse wii choschtet dete 47.--/fläsche und mir si gueti 90 persone. mir lö aber no bier la ussschänke u i weiss, dass vor allem d manne es guets chauts bier ame glesli wii vorzieh, emu wes u heiss isch

10.06.13 09:11
Lilly4 

ja klar kamala, wenn es sich bi eu nöd glohnt hät ... schad zwar!
mir sparet jetzt gueti 15 franke pro fläsche und sind ja 95 persone,
es zählt sich dänn ebe scho + mer werdet en prosecco und wii ha
womer au gern händ, findi ebe scho nöd schlecht ... ah sogar dä
grappa chömer selber mitnäh

10.06.13 09:15
elea 

ou valey d Chile in sins esch mega schön! da gfallt mer mega well si so bez erhöhrt esch öberem Dorf! da wer natürli super schön!!! ond det fendsch secher au öper wode apero miech!!!!

10.06.13 09:20
Lilly4 

haha nei lus, dänk au nöd das eus dä wii usgah wird
und min papi + schwiegerpapi händ scho gseit dass sie die
vorige kartön dänn abchaufe werdet :)) falls mer überhaupt
vorig ha werdet !? bi eus sind ebe au all recht süffigi ...

polterabig:
bin also au gspannt was mini ladys so plant händ, hoff chund
nüd peinlichs, bin gar nöd dä typ wo sich sache getraut ...

1 .. 1078 .. 2154 2155 2156 2157 2158 .. 2958 .. 3757
richtig   vorallem   schnell   Hochzit   gspannt   himbeer   eigentli   Problem   Zeremonie   Kollegin   schaffe   natürlich   wirklich   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   natürli   langsam   einfach   Zuletzt