| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1080 .. 2157 2158 2159 2160 2161 .. 2959 .. 3757
10.06.13 10:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea jo die in St. Urban esch mega schön...

10.06.13 10:47
elea 

Re: Bräute 2013

ja das verstohni valey. wördi au ned welle.. för eus chonts au ned i frog well de brüeder vim GG scho det ghürote het! aber de park esch halt en traum! :)

10.06.13 10:49
valey 

Re: Bräute 2013

ja de park dett isch en traummm :) zum apero mache und au fötelis...

jaaa jetz mal luege.. gohne zerst mal das grüst go luege

weisch wens chöntet an bode stelle dases ned höch isch chöntis mer ja überlegge mal luege..

10.06.13 10:50
elea 

Re: Bräute 2013

jo allefalls chasch jo es schöns tuech dröberdue oder so...

10.06.13 10:52
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ebe..

aber ebe weisch das dusse so grusig..
ich trau dene bauheinis ned eso... die säged ja afangs august sedds weg si
und wenn ned??

10.06.13 10:54
elea 

Re: Bräute 2013

jo en garantie hech nie dasses weg esch... aber ebe me wörd jez das d enne meh störe as s gröscht dosse.... chont halt druf a wis bim igang ond so esch.... jä so oder so en seich... esch eifach ned ok dass si nix gseit hend... meine euche Pfarrer hetti das jo au selle wösse oder ned?

10.06.13 10:56
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä zämä

valey: mega schad weg de chile! die denket vlcht amel nö dra, dass me au no ä schöni chile wot ha!

wii: mir händ au kei ahnig vo wii händ aber doch einigi debi wo gern trinket... selber mitneh chönd mir nö, mached nö all... ezt hämmer eifach gseit es dörf nö so en tüüre si, mir händ aber en pauschalpriis, genau damits kei bösi überraschig git!

polterobig: also i ha mi au nö wöllä zum dubel mache... ha jo de polterobig am samstig gha...
mini tz isch mi am halbi 3 cho go hole.. denn seit sie, muss no schnell öppis bim mami holä! Laufemer ine und denn stönd all wiiber döt! mitemene T-Shirt wo mit pinkigem Superman-Zeiche the next superwive drufstoht und no e foti vo mir! ha denn au eis übercho und en schleier.. hihi.. denn hani erst recht afange trinke! sie händ en apero vorbereitet, mega herzig!denn händs mir es leiterwägeli übergeh.. mit säckli drin mit schoggi und gummibärli, und shötli (kleiner feigling, appezeller und no so en gruusige chrüter) zum schueh putze häts au no was dinne gha.. jo denn simmer los, mir sind bi üs blibä! vor dä migros (am samstig nomi fast kei lüüt! ) und denn no i üses ichaufszentrum...meine güte! isch das peinlich gsi am afang und ha uhh angst gha dass mi chunde gsend, hihi denn hani würkli no eine troffe wo mir fürs schuehputze und äs säckli süesses 60.- geh hät! i ha scho gnueg intus gha isch no gange
mir sind denn richtig bahnhof glofä und döt händs im avec no nochschuub gholt willi scho fast alles verchauft gha han.. ha no meh intus gha willi überall ha müese mittrinke... denn simmer 5 min zug gfahre richtig see.. döt hani de reste dörfe verchaufe! und zwei wiiber sind mit em auto cho, wo alles weg gsi isch simmer is auto und richtig Schrebergärte gfahre hehe min schwoger hät döt mit em kolleg en garte mit voll coolem hüsli und so.. prompt isch de kolleg döt gsi, alles tischet und dä grill scho parat! mir händ denn gmüetlich gesse.. mini schwö hät no es spieli vorbereitet, sie händ mösä frogä über mi beantworte und am schluss aneschriebe was mir spontan wöred schenke, die wo am meiste pünkt hät muss mir das ezt geh... warte no uf mini nackemassage
denn hani no äs bild übercho mit em kuss-abdruck vo allne, druf stoht no "a kiss for you" hani mega herzig gfunde! jo denn häts agfange regne und mir sind chli is hüttli ine.. ha no 3 schwangeri debi gha wo denn müed gsi sind und sich verabschiedet händ und mir sind no eis go trinke... eigentlich genau so wie ichs mir vorgstellt ha... s geld händs mir wölä überloh für ad flitterwuchä ane, meega herzig

sorry isch chli lang worde dä bricht!

10.06.13 10:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es esch werklech unglöcklech gloube Valey...aber meinsch es esch ned au doof wenn jetzt alles muesch umplane? Ond aut Lüt bis alli weder informiert hesch etc...

10.06.13 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

ja es isch eifach sch***e... aber ja das dusse goht ja gar ned...!! isch ja schrecklich.. me gseht d chile gar ned... und fotis super -.-

mal luege...

10.06.13 11:03
elea 

Re: Bräute 2013

valey musch luege du wersch secher en super tolli chelle fende OHNI gröscht so dass di secher ned musch ärgere a euchem hochzitstag! chont alles guet, besch jo chliessli es organisations Talent ;)

 1 .. 1080 .. 2157 2158 2159 2160 2161 .. 2959 .. 3757
schnell   schaffe   natürlich   eigentlich   Kollegin   irgendwie   vorallem   Hochzit   Problem   himbeer   wirklich   Zeremonie   richtig   natürli   Zuletzt   langsam   einfach   eigentli   gspannt   bearbeitet