| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1081 .. 2160 2161 2162 2163 2164 .. 2961 .. 3757
10.06.13 14:46
elea 

Re: Bräute 2013

merci mona, i ha nix dezue bitreit... mini TZ het do omeknüblet!

mona, i ha denkt i hole s strüssli selber ab, de chani grad weni vom Coiffeur zrog chome das go hole... de hani öpis ztue :)

apple-pie 

@mona
Danke dir.
Ich bin wieder einmal kein Schritt weiter. Mein Anwalt versucht heute und morgen den Richter nochmal zu erreichen um zu fragen, wie es weiter geht, falls die Papiere weiterhin nicht ankommen. Ich hab ihm auch gesagt, er soll deutlich machen, das es dabei auch um die Gesundheit unsrer Tochter geht. Heute Abend oder morgen Mittag ruft er mich dann nochmal an.

@struss
An der HZ bekomme ich mein probe make-up und Frisur am gleichen Ort. Dort werde ich mich dann auch umziehen und Men Schatz ist währenddem beim Blumenladen, macht sich fertig und fährt meine Familie zum schloss. Dranhält er meine TZ und mich ab MS bringt mir dann direkt den struss!

Nemo 

helo ladies!!!

Jaaaaa, ihc han polterweekend gha! es ishc de absoluti hammer gsie!! ich tuen denn spöter i mim thread no en bricht schriebe.
@valeay: ach du kakke, das tuet mer mega leid.... wie wärs mit de chile in villmerge? deht hät e fründin vo mir au ghürate.
@larinya: bi eus wärs 35.- zapegeld gsie, daum händ mir eus entschiede de wii vo ihne zneh. mir händ jetzt de zweitgünstigscht vode charte, de isch 52.- d'fläsche. aber isch meeeeega fein. mir händ paar sehr gueti wiitrinker bi eus debie wo sich aber au mit wii uskenned, darum hani au was aständigs welä. mir sind eher e wiigsellschaft als e bier gsellschaft
mir händ eus jetzt für e pauschale entschiede (apero, ässe und alli getränk) und mir sind mega glücklich demit. so wüssemer genau was mer usgänd und händ d'chöste voll im griff
@lus: weg de chöste bim polterabig: ich kenns nur so, dass brut gar nüt zahlt, höchstens mal e Rundi im usggang oder inere bar. bin bis jetzt a vier polterabige gsie und mir händ d'chöste vode brut immer komplett überno. isch bi mim polteri am samstig au so gsie. ich han denn us dem geld woni gsammled han, beziehigswies sache verchauft han (370.-!!) zwei rundene zahlt und am morge am vieri no im mac e rundi burger und pommes für 90 stutz zahlt! he he... am schluss dind no 100 franke in münz ume gsie und die hani denn ad hotelrechnig gä. voll cool!! händ alli u freud gha

10.06.13 14:49
Nemo 

@mona: bi mir holt blueme mini tz ab, abr scho am tag vorher.

10.06.13 14:55
Lilly4 

mona, bi mier gahts min papi go hole

10.06.13 14:58
anyany 

Hoi zäme,
ech mäude mi ou weder mou.

@Valey
Ou neeei!! Dasch jo wörkli gar ned schön. :( Mega doof, dass die das öich ned metteilt hend. Fendi aso mega denäbe.
Wennd alles channsch omorganisiere, esch notürli super! Ond shcöscht... Jä no! Es werd so oder so de schönschti Tag! Aber ech dröcke, d Duume, dassd öppis bessers fendsch!

@Canoa
Cool, dass der d Probefrisur gfalle het.
Ech ha mine Coiffeurtermin noni gha. Ech ha ou es Diadem ond e Schleier. Ech stelle mer vor, dassi d Hoor ufestecke ond vorne am "Gsteck" s Diadem ond us de Fisur onde use de Schleier. Ond es paar Zapfelocke of de Siite, aber ech weiss noni, wienis de wörkli wett.

@Lus
Hoffe, dis Make-up chond s nöchschte Mou besser use! Vor allem wenns biisst esch gar ned guet. De wördi de gnueg früeh nomou goh, ned dassd de root wines Äbbeeri muesch hürote!

@Angita
Cool, hesch so ne lässige Polterobe gha! Ech fendes mega härzig, dass si der sones Böud gmacht hend so aus Aadänke. :)

@Elea
Ech fende die Fläsche de Hammer!! Do wördi aus ou grad welle trenke. Ech fendes met beidne Bändeli cool, esch so erfröschend. Ond fendes cool, dassds wisse Bändali so hesch lo bedrocke. :)

@Apple
Ich drücke dir ganz fest die Daumen, dass die Scheidung bald vom Tisch ist! Ist ja echt mühsam...

@me
Momentan chani ned so vöu förs HZ mache. Ha emmer no Prüefige ond hend das Wochenend Wettvortrag gha im Jodle ond Beschtnote erreicht. Juhuui. :)
Trotzdem beni i Gedanke emmer chli bem Hochsig. Ber mer iez am öberlegge, öbi de gladne Gäscht, wo sech e Stond vor de Mäss träffe söu e Bowle mache zom Ahstosse, aber de brüüchti ebbe no Sektgläser...

10.06.13 14:58
valey 

nemooo
hesches gnosseee?? :) cooll

villmerge isch leider scho bsetzt..

jez hani 5 gseh wo mer gfalled.. mues mal go luege..
die duble!!

mona
bi mer bringt s strüssli die dame wo eus dekos macht hei :)

10.06.13 15:07
apple-pie 

@anyany
Danke dir. Ja langsamer sicher kommt man sich echt verar... vor!

@hz
Bei uns läuft im Moment auch nicht viel HZ mäßiges!
Es ist ja so gut wie alles bereits geplant, nurnoch ein paar Kleinigkeiten, aber die haben noch zeit.
Mein Schatz müsste sich nun mal ein Anzug besorgen gg*
Zur zeit plane ich die Geburtstage unsrer Kinder. Unsre jüngere mag die lalaloopsys total, von daher bekommt sie eine lalaloopsy Party.
Ich dachte mir, das ich für jedes Kind eine mini Torte machen lasse so etwa

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 207 kB

10.06.13 15:15
anyany 

Jöö, Apple, die sind ja allerliebst!
Wie gross muss man sich die vorstellen? So Muffin-Grösse, nehme ich einmal an.
Ich persönlich finde solche Törtchen zwar immer "herzig", aber leider mag ich den Zuckenfondant gar nicht. Ist mir einfach zuuuu süss. Aber Kinder können davon ja gar nicht genug bekommen.

10.06.13 15:21
apple-pie 

Ja, genau wie ein größer muffin, eben ne Kinderportion. Ich werd mal schauen, welche Möglichkeiten ich da habe. Man könnte das äußere ja auch aus gefärbter weisser Schokolade machen!

1 .. 1081 .. 2160 2161 2162 2163 2164 .. 2961 .. 3757
Hochzit   vorallem   Zeremonie   wirklich   himbeer   natürli   richtig   bearbeitet   langsam   Zuletzt   einfach   Kollegin   irgendwie   eigentlich   gspannt   schaffe   Problem   natürlich   schnell   eigentli