Bräute 2013 |
|
1 .. 1083 .. 2164 2165 2166 2167 2168 .. 2963 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.06.13 08:58
sonne13
|
Re: Bräute 2013
wow mona, ich bi so niiidisch! ich ha s gfühl bi mir gohts no eeeewig und du darfsch scho bald hürote! ich wirde a dich dänke! ich finds cool dass du wäge de stolas so locker bliibsch - hesch rächt, was wottsch jetzt no goh omeseckle, entweder es längt, und söscht halt ned! wünsch der ganz e tolle obe hütt! oh mann, ich will auuuuuuuu!
cora, das aasteckerli gfallt mer sehr, bi gspannt wies denn "fertig" usgseht!
lus, wünsch dim gg au gueti besserig!!! so e seich, aber hesch rächt, zum glück isch nüd schlimmers passiert!
oh manokasa, so fein!!!! ich chönnt mi do nümme brämse wenni all das zügs i de nöchi hätt! ich würd au gärn m&ms loh mache, mi gg wott die unbedingt, aber er überloht mir wieni das organisiser dass die irgendwie id schwiiz ie chömed...
mir müend eus langsam gedanke mache wie mer eus eusi trauuig vorstelled, hend bis jetzt gar ned werkli dröber gred wie mer das gärn hätted. do hed sich zeigt, dass mir unabhängig vonenand sehr ähnlichi vorstellige hend - min wunsch, es persönlichs eheverspreche z mache isch also uf offni ohre gstosse jetzt sueched mer nochli musig, ich ha am wucheänd so es schöns lied ghört, ich könnes scho lang has aber ewig nümm ghört und de ischs im radio glaufe und ich has nochhär immer und immer wieder abgloh und de meint mine gg, mir chönnteds jo evt. fürs hochziit iibaue... mol luege was sich do no ergid.
wünsch eu allne no es schöns tägli!
|
|
|
11.06.13 09:01
apple-pie
|
Re: Bräute 2013
@mona Wünsche dir schöne Hochzeitsferien!
@valey Ich hab meinem Schatz auch gestern davon erzählt. Er fand das auch nicht gerecht, das die das nicht zuvor gesagt würde, obwohldie Leute von solch Termine ja mindestens ein Jahr vor Beginn Bescheid wissen.
@me Mein Anwalt hat eben angerufen! Mädels das macht mich echt hässig! Jetzt hat er mit ner Frau gesprochen, die für das familengericht verantwortlich ist etc. Und die meinte, das bis jetzt noch gar nichts rausgeschickt wurde. Sie würden lediglich das schreiben von meinem ex haben. Nun hat mein Anwalt erklärt, das unsere Tochter eingeschult werden muss. Jetzt hat er mich angerufen und hat nochmal nach den genauen Daten gefragt. U d erzählte mir, die Frau meinte es reicht ja, wenn ich das Sorgerecht habe um die Kinder oder Schule anzumelden. Worauf ich erklären müsste, das ohne ehe keine Aufenthaltsgenehmigung und ohne Aufenthaltsgenehmigung keine Anmeldung in der Schule! Mädels, drückt mir die Daumen, das er mich später mit guten Nachrichten anruft!
|
|
|
|
|
1 .. 1083 .. 2164 2165 2166 2167 2168 .. 2963 .. 3757
|