| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1084 .. 2165 2166 2167 2168 2169 .. 2963 .. 3757
11.06.13 09:04
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke sonne!

11.06.13 09:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey mona, mega cool !!! wünsch eu hüt abig viel spass und finds au super dass där kein stress machsch weg däne stolas ... s wetter sött ja schön si dänn isch au nöd so tragisch und wenn ihr en lockere pfarrer händ wird er eh nüd säge ... also ich wird z.b. nur min schleier über t schultere träge, und dä verdeckt ja au nöd wüki, weiss min pfarrer aber nonig säg ihm au nüd hihi wie machet ihr das? händer all es richtigs jäggli oder so drüber?

sonne, mir chunds au no so lang vor, obwohls gli nur no 2 mönet sind bi eus ... aber chan doch nüm warte! naja, jetzt freu mi zerscht mal uf ibiza, isch au scho i 3 wuche!!

apple, das ist ja wirklich mühsam, aiaiai :-(

11.06.13 09:09
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ach apple- pie das ist ja ein richtiges Theater! Ich studiere selber Jura und diese Juristen regen mich selber total auf

Es ist unglaublich wie lange sich das ganze hinzieht, weil der eine wieder etwas verschlapt oder vergisst oder weiss ich nicht was. Und wenn man sagt, dass die Zeit drängt sagen sie sie werden sich beeilen und dann kannst du nochmals 4 Monate dazurechnen.

Man sagt ja Erbangelegenheiten und Scheidung sind die schlimmsten Angelegenheiten und ziehen sich unendlich dahin.

Ich hoffe echt für dich, dass es bald gute Nachrichten gibt!

11.06.13 09:16
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Apple
Uii das isch ja alles recht müehsam!

Sonne
I han mini uf Konstanz liefere la und det abgholt! Zeme mit de ganze süessigkeite! :P

Lily
Also i han de schleier und eigentli wotis gad bi dem la.. I han schono sones jäggli aber i han dens gfühl es isch zviel mitem schleier zeme also lahnis wahrschindli weg..

11.06.13 09:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

Apple: soooo än scheiss!!!! ich verstah das theater nöd vo dänä behördä. han immer dänkt d schwizer seget müäsam aber s isch glaub uf dä ganze wält so. druck der dumä.

canoa: nei mä gönd nöd id flitterwuchä, ich gnüssä no chli mis gottämeitli. und vorallem will ich nöd schaffä.
mir gönd dän ändi august uf ameriika.

Sonne: wän isches dän bi dir so wit? glaub mer s gaht uf eimal mega schnäll. han au immer gmeint s gech no ewig.

lilly: ich weiss no nöd wasi wird ha. ich han äs wisses jäggli und än schaal und äs stola zur uswahl. wirdä spontan entscheidä. also wäns so heiss isch dän sicher nöd s jäggli dänki. ich wird a dem tag eifach luägä nach was mir isch.

11.06.13 09:17
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei apple das zieht sech jo ewig.... sones Drama... hoffe die Problem löse sech bald...

11.06.13 09:22
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Apple: Das esch ja en huere Mist!

Ich wirde nume de Schleier ha ide Chile. Usert es wär mega kalt. De leggi es Jäggli ah. Ooops, das sötti au no bstelle.

11.06.13 09:39
sonne13 

Re: Bräute 2013

mona, mir hüroted im september... es dunkt mi no sooo lang. aber ich glaube scho au, dass es denn plötzli schnell goht. ich frog mi eh scho, wo die ganz ziit bliibt! mir hend de im juli no en termin mitem fotograf, im auguscht ufem zivilstandsamt, und schwups isch september! denn sind jo au no summerferie und im job isch sooooo viel los, im nochhinein dänki sicher au es isch schnell gange immerhin immer wieder chli öppis wo me sich cha druuf freue! ich freu mi jetzt eifach uf all die bricht vo de "scho-verhürotete"

manokasa, das hani au überleid, aber denn bruuchsch en adrässe und muesch es jo denn au no ergendwenn goh abhole... hmmm, mol luege ob ich irgend en düütsche usem gschäft cha verpflichte scho chli blöd, ich frog mi was ihri gründ sind dass sie ned id schwiiz liefered...

11.06.13 09:58
elea 

Re: Bräute 2013

sonne i hürote jo au em September ond has gfüehl es goht gaar nöm lang. nor no 3 mönet. Moment goht mer d zit fast zschnell verbi welli mi so druf freue ond i die vorfreud no lang wet gnüsse...

vorher hani grad no d bestätigong vo nike becho dass si jez met de Produktion vode schueh afönd! juhu freu mi mega!!! ha mim frönd gester verzellt dass er es gschenkli ofd hochzit bechont ond er grad "ou de wetti der au öpis schenke!" er werds eh weder vergesse aber esch glich herzig

ha euch no es bild wele zeige vode schueh:


er liebt neon farbe a sine nikes. ond de hani denkt machi grüen-wiisi (pasend zode hochzit) ond of de rechte lasche stoht "07.09" ond of de linke "2013"
ond die wetti ehm de am morge vom zivile ge! hihi so vergesst er de hochzitstag au nie!!!

11.06.13 10:01
Kamala 

Re: Bräute 2013

Die send ja cool elea do hed er sicher freud.
Uf welere Siite hesch de die chönne zämestelle? Grad vo Nike selber?

 1 .. 1084 .. 2165 2166 2167 2168 2169 .. 2963 .. 3757
wirklich   irgendwie   eigentlich   Kollegin   Zeremonie   gspannt   langsam   einfach   Hochzit   schnell   richtig   natürli   vorallem   natürlich   Problem   himbeer   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   eigentli