| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1084 .. 2166 2167 2168 2169 2170 .. 2964 .. 3757
11.06.13 10:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow elea, soooo cool! mine frönd liebt neonfarba a sine nikefree au!!!! er hed scho x-paar dere, i allne variatione! wär es super gschänk, findi ächt cool, aber er hed werkli afi mängs paar (i allne lüüchtende und nedlüüchtende farbe )!!! meega! findi super! ech wörd mim frönd au gärn öppis schänke aber ech ha kei blasse was... ged jo au en thread dröber aber ich ha no nüd gfunde wo mi us de socke haut. dere nike sind wirkli super, aber langsam heds bi eus deheim echt z'viel dere (ich ha au 5 paar)

11.06.13 10:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dämfall bini nöd die einzig wo nur en schleier i dä chile träge wird
ha ebe au gfunde, miteme jäggli däzue oder so wärs chli viel gsi ... aber
mona, dini uswahl wo häsch isch ja dä hammer hehehe ... ICH gahn eifach
mal dävo us das es endi auguscht warm si wird !

die schuhe sind ja dä hammer elea, da wird din schatz sicher uh freud ha!!
mega herzigi idee ...

mädels, weiss öpert wo ich e eifachi, günschtigi staffelei her bechum? woni
dä rahme mit dä tischordnig (vorem saal) chan ufstelle! han scho es paar
gfunde, aber die sind sautüür

11.06.13 10:14
Kamala 

Re: Bräute 2013

Ich han mer ebe au gedanke gmacht wegen jäggli. ich han ebe no Spetzeträgerli am Chleid und mit jäggli und Schleier fendis fascht chli vel.

Aber demfall isch das hüt keis Problem meh

11.06.13 10:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

ich han ebä gar kein schleier drum wäred mini schultere frei. glaub ich nimä würkli nur dä schaal

11.06.13 10:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech werde eifach i de Chele enne t Sola alege woni grad zum Chleid becho ha, es Jäggli esch ergendwie chli schad no goz poste...obwohl ech es riese Gfrührfödle be!!! =O

Lilly, mini Schwöster hed mou en Staffelei öbercho vo mine Eltere ond sie hend sie vo de Cooppünkt "kouft" gha, vellecht gehts die no?!? Und Ricardo? Tutti?

11.06.13 10:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou canoa, also meinsch müssti mal in coop go luege?
also im coop bau und hobby häts scho eini gha, aber
mega tüür (299.-!!) uf ricardo hani 2 gseh ... tutti chönti
mal no luege, DANKE DIR!

ja mona, en schal gseht doch sicher herzig us ... aber wie
du scho gschriebe häsch, wür dänn am sa. sponti luege,
alles aprobiere und das näh wo dich am wöhlschte fühlsch

11.06.13 10:28
elea 

Re: Bräute 2013

kamala die schueh chasch direkt bi nike mache, das heisst NIKE ID! chasch i allne grösse ond farbe mache.. het au mega loscht för emch es paar zmache aber si choschte halt shco es bezli öpis... (210.-)
as gschenk eschs mer das wert aber eifach so för mech... uff scho bez vell...

hihi sonne, de gseht euche schueh schrank auä ähnlich us wie euse! mi frönd brucht met sine nikes ned weniger platz as ich met mine schueh! :)
aber demfall wer jo das velecht au no öpis för dech as gschenk för ehn... ebe esch halt scho bez tür aber meine di mönds au speziell för de lo afertige ond d lasche individulell lo bestecke...

11.06.13 10:33
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@all
Danke Mädels, ich hoffe ich kann euch später was positives berichten!

@hz
Bei uns ist es (hoffentlich) im September auch so weit. Nurnoch ein paar Monate und die zeit geht sooooo schnell!

@elea
Hey, das ist ja Super, das des mit den Schuhen klappt!

11.06.13 10:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ha grad gluegt die hend nüt meh so im Prämieshop...
Hmm chasch evt nienets eini uslehne?

11.06.13 10:36
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea:
hihi sonne, de gseht euche schueh schrank auä ähnlich us wie euse! mi frönd brucht met sine nikes ned weniger platz as ich met mine schueh! :)
aber demfall wer jo das velecht au no öpis för dech as gschenk för ehn... ebe esch halt scho bez tür aber meine di mönds au speziell för de lo afertige ond d lasche individulell lo bestecke...

jo elea, sie send werkli chli tüür, ond gliich hend mer bis jetzt beid immer bi NikeID bstellt statt es regulärs modäll im lade z chaufe! am aafang wo d nikefree neu cho sind heds ebe nor zwöi modäll ide läde gäh, und die hend mer gar ned gfalle. drumm hend mer eusi schueh denn uf NikeID sälber designt, und sind chli süchtig worde weiss eifach ned ob no es paar meh ned chli en overflow send??? ich mein, er hed scho so viel verschiedeni, wüsst gar ned was förtegi no in frog chämted, und wenns denn fascht undergöhnd im schrank... dezue chunnt, ich ha ihm scho mol es paar gschänkt... aber wenni wett, de müessti de glaub au langsam mol vorwärts mache, das duurt jo no es ziitli bis die chömed...

 1 .. 1084 .. 2166 2167 2168 2169 2170 .. 2964 .. 3757
Hochzit   Kollegin   irgendwie   langsam   eigentlich   vorallem   Zuletzt   schaffe   natürlich   himbeer   richtig   gspannt   bearbeitet   Zeremonie   eigentli   natürli   einfach   wirklich   Problem   schnell