| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1086 .. 2170 2171 2172 2173 2174 .. 2966 .. 3757
11.06.13 13:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also es esch bi mer au keis Problem wägem frühner go aber ech machs ned so gärn do ech no emmer jo all zwe Woche zum Zani muess ond au detdeför gliner muess goh! Ond mi GG schaffet jo bi sine Eltere ond förs HZ goht das jo sowiso frühner zgoh...

be gar ned motiviert höt, de Wätterwächsu esch wie mini Stemmig mou ufe mou abe...

11.06.13 14:00
Eve777 

elea:
mer bruche ke Termin das esch no guet aber die hend öffnigszite do muessi fasch frei neh
guet ebe esch jo allgemein so bide Ämter... so müehsam wenn me 100% schaffet...

Jo das hani au scho dänkt die doofe Öffnigszyyte. Ha hüt mol im Passbüro aglütet und e Termin gmacht füre 14. August zum denn de neu Pass go mache, zum Glück het das scho klappt jetzt hani nämli e super Randtermin am viertel vor 12i übercho das söt guet go .

Wägem Gspröch hani mir überleid, öbi söll afroge öb sie am 2. August schaffet bi eus im Standesamt, mir händ denn ebe e Brugg vom Gschäft us und mi GG het denn eh Ferie, das wär super denn müessti ned eso umestresse damits zyytlich längt.

Ahhh bi grad mega närvös worde wo mi de vom Passbüro wägem neue Name gfrogt het hihi .

Zuletzt bearbeitet am 11.06.13 14:01

11.06.13 14:01
Lus

nicht registriert

mir hei üses vorbereitigsgspräch am 4. juli. "dummerwis" isch das e donnsti wo mi gg speter de no musig het. das isch sini erscht sorgt gsi "chani de glich id musig ?"
s het mi no erstuunt, mir hätte scho die Wuche verbichönne wemer hätte wöue.

no e anderi frag: geit das öich ou so, dass dir vili chlineri sache lieber per e-mail reglet weder telefonisch? i schaffe zwar ime büro u telefoniere uuuu vieu aber im private dueni vieu lieber maile.... geit irgendwie ringer! i sött drum no ds resti frage für da z probeässe u irgendwie hani fasch angscht, er säg am telefon "nei das geit nid" weis ou nid werum. drum lieber per mail, viiieu weniger gfährlech

11.06.13 14:01
Kamala 

Das metem Wätter und de Stemmig chani nahfüehle Canoa

Ich han jetzt mal no en frag. I welere Reihefolg laufed bi euch d Lüüt id Chele. Also vor allem Familie Brügiam umd Familie Brut. Lauft ergend en Schwgermuetter no separat mitem Brütigam ine?? Ich ben do grad chli imne Konflikt mit de Schwegermuetter well sie weder en Spezialuftritt wott und sogar am Fotoshooting hed welle debi sii.

11.06.13 14:03
Kamala 

Hihi Lus ich ben gnau gliich. Ich regle alles mögliche per Mail weli eifach es riise Schissfüdli ben

11.06.13 14:06
Eve777 

@lus: jo mir gohts amigs au chli eso, bi mir eschs vorallem au no d Absicherig, grad weni öpis mega wichtigs afroge. Denn hani eifach gärn e schriftlichi Antwort damit ich öpis i de Händ hätti falls öpis schief goht.

Andrersiits hani au scho d Erfahrig gmacht, dass bi gwüsse Sache es Telefon viel effektiver und eifacher esch. Mir händ z.B. so spezielli Samenbriefchen für d Gastgschänk bstellt und das Züüg esch eifach ned acho trotz öpe 6 mol per Mail mahne / nochefroge. Denn hets mim GG de Deckel glüpft und er het aglütet, offebar händ die eifach s Mail bös ned im Griff gha und au sust büromässig ned eso auf der Höhe. Emel hets nach dem persönliche Gspröch klappt.

Canoa 

Ech regele au alles lieber per SMS/Email...mi GG schisst mi emmer zäme, es ging eifacher ond es wäri es wenigers hin und här weni wörd alüte!
Aber ech fende wemer es Email macht chamer antworte wemer grad ziit hed!
Be mer im Büro louft 90 % per Email, aber das us Bewisgrönd!!! Jureschte/Awält

apple-pie 

@lus
Ich schließe mich dir an, geht mir auch so! Ich schreibe lieber ne e-mail, weil ich am Telefon oft ins stottern komme oder mir die richtigen Worte spontan fehlen. Oder wie du geschrieben hast, könnten die ja negativ reagieren.
Und wenn ich daran denke das ganze noch mit jemanden zu tun, der Schweizer-deutsch spricht und ich versteh dann kaum was über Tel!

11.06.13 14:11
elea 

lus ABSOLUT!!!! i telefoniere gaaar ned gern! ond per mail chani hondermol neu avo ond am Telefon hani s gfüehl beni de mega stotteri ond verhasple mi Emmer!
ond vorallem dueni ned gern privat tel im Büro.. bi eus send alles so neugirig di interresiert sogar wenni zom Zahnarzt go!

eve so cool, chas so noh empfende wer au mega ufgregt wegem pass!!! abr du weishc was das jez bedütet gell.... neui ondershcreft üebe üebe üebe ;)

11.06.13 14:11
apple-pie 

Mädels.
Hab eben mit dem Anwalt telefoniert! Der stand der Dinge ist nun folgender.
Die ganze sähe mit dem Papiere rausgeschickt, so eine angekommen sind stimmen überhaupt nicht. Mein Anwalt ist total entsetzt darüber, das ihm falsche Informationen gegeben wurden.
Nun hat er persönlich mit dem Richter gesprochen.
Dieser hat ihm nun gesagt, das die Übersetzung von dem schreiben von meinem ex erst vor ein paar Tagen angekommen sind und er nun dabei ist diese Sache mit den Papieren zu bearbeiten.
Der Richter versucht das ganze so schnell hinter die Bühne zu bringen wie möglich und geht davon aus, das wir Ende Juni den Termin für das Urteil bekommen!
Oh man, einerseits bin ich froh, das der Richter nun weiß, wie dringlich das ganze ist und auch mitarbeitet, aber auf der anderen Seite denke ich mir, das ich nun ein weiteren Monat warten muss ohne Garantie, das alles auch wirklich so verlaufen wird. Denn wenn nicht haben wir Pech! Mein Anwalt ist jedoch guter Dinge!

1 .. 1086 .. 2170 2171 2172 2173 2174 .. 2966 .. 3757
natürli   wirklich   Zuletzt   vorallem   natürlich   Hochzit   schnell   gspannt   Zeremonie   richtig   langsam   eigentli   Problem   irgendwie   Kollegin   bearbeitet   himbeer   schaffe   einfach   eigentlich