| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1087 .. 2171 2172 2173 2174 2175 .. 2966 .. 3757
11.06.13 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

ou apple i het scho lang ke nerve met för das züg...
bes wenn spötischtens musch dini tochter die schuel amelde dass si em August cha starte?

11.06.13 14:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@zahnarzt
Ich hab nun ein Termin am 03.07. um die Weisheitszähne zu ziehen. Jedoch tun die mittlerweile so doll weh, das ich hoffe noch früher ein Termin zu bekommen!

@unterschrift
Ich hab mich bis jetzt noch kein einziges mal getraut meinen Vornamen zusammen mit meinem neuem Nachnamen zu schrieben, ich werde da so nervös das ich es am Ende doch lass.

11.06.13 14:18
elea 

Re: Bräute 2013

oh oh apple dönd der d wiisheits zäh weh? de donkt mi das aber ned guet wenn no 1 monet musch warte...

i ha schomol probiert d Unterschrift z üebe, aber es chont Emmer s gliche gsudel use ond de schisst mi a ond de lohnis lo si
scho loschtig fraue dönd doch schnell emol wenn si en frönd hend luege wi de Name met sim nochname ussgseht. aber wenns de ernst wert ond me wörkli set üebe de eschs plötzli nömme so loschtig well me merkt dass di neu underschrift au ned schöner wird wie di alt

11.06.13 14:18
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Umziehen tun wir ja erst Ende Juli. So oder so wäre sie nicht im August eingeschult, da wir ja auch erst im September heiraten und dann auf die Aufenthaltsgenehmigung warten müssen.
Da sie ein Integrationskind ist und durch ihre Epilepsie es schwer hat sich an neue Situationen zu gewöhnen, müssen wir sie langsam an die Schweiz gewöhnen und daher geht sie ein weiteres Jahr in den Kindergarten um sich dort auf die Schule vorzubereiten! Nur soll das natürlich auch so zügig voran gehen wie möglich, damit sie nicht mitten in der Saison den Kindergarten besucht!

11.06.13 14:19
Eve777 

Re: Bräute 2013

@elea: hihi jo du d Unterschrift beni scho flissig am üebe und s gseht eigentli no rächt guet us duntks mi, finde mi GG het e super Nochname zum unterschriebe, das cha me so schwungvoll mache .

@apple: oh man hei scheisse ich hoffe mega fest für euch dass das ganze grichtilche Züüg ändlich verbii esch, das esch jo totale Nerventerror . Drücke euch d Dume das alles klappt!

11.06.13 14:19
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple-pie
Huch das isch ja e riise sach mit dene richter und behörde duet mer leid, dass öich so steine i wäg gleit wärde, aber ou die hürde schaffet dir i drücke fescht d düüme!

@emails
i dänke äbe ou immer, weni alüte chunnts ev. unpassend u si hei ke zyt, ds mail chöisi x wenn beantworte debi wärs so, macht mer es telefon, het mer grad d uskunft oder dr termin. bim mail muesmer mängisch lenger warte.
i ha zb mim florist d offerte bestätiget und d näme düregäh woner de uf d namenssteckerli mues due. de hani no gfragt ab wenn mer se cha hole denn am morge und öbi e chorb für d namensasteckerli cha bringe für dri oder öbsi se schüsch düe gäh (wägem kaputtgah, mir hei rose dranne). itze warteni scho eeewigs ufene antwort! lüte äue hüt nami glich hurti ah
mi gg seit ou immer, lüt doch aaa, isch eifacher. de sägeni: due doch duuuuu. antwort: du chasch das besser, du schaffisch ime büro

11.06.13 14:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@unterschrift
So Mädels, ich nehme mir gleich ein Stift und Papier und schreib ihm mal uff. Oh Gott, es kribbelt wie verrückt!

@eve
Danke dir. Ja, das ist es ich weiß gar net woher ich die ganzen Nerven nehme, die müssten doch mal uffgebraucht sein.

11.06.13 14:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
du sprichsch mer us dr seel wäge dr unterschrift
mini jetzegi isch zwar gäbig u geit schnäu vor hand, isch aber nid grad öppis schöns....
hamer de fescht vorgno, weni scho mau d möglechkeit ha zum ändere wotti de grad öppis schöns....
aber nix da, gradso hässlech wie vorhär

11.06.13 14:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Lus:

mi gg seit ou immer, lüt doch aaa, isch eifacher. de sägeni: due doch duuuuu. antwort: du chasch das besser, du schaffisch ime büro

Hihi, diese Sprüche kenn ich. Ich mag es ja net mal mir über Tel ne Pizza zu bestellen, lieber online

11.06.13 14:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

hi ladies!!
nur ganz churz: da isch de link zu mim polterbrichtli!

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-15_217_10.html

 1 .. 1087 .. 2171 2172 2173 2174 2175 .. 2966 .. 3757
natürli   eigentli   schnell   himbeer   irgendwie   Zuletzt   langsam   richtig   Kollegin   einfach   schaffe   bearbeitet   vorallem   gspannt   Problem   Zeremonie   eigentlich   Hochzit   natürlich   wirklich