| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1087 .. 2172 2173 2174 2175 2176 .. 2967 .. 3757
11.06.13 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

apple-pie, falls deine weisheitszähne entzündet sind, dann dürfen sie erst gezogen werden wenn die entzündung abgeklungen ist! so wars zumindest bei mir, scheinbar ist die infektionsgefahr usw sonst viel zu hoch! ich würde mal schauen ob die was gegen die entzündung machen können! (falls es eine ist...)

11.06.13 14:32
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nemo
Ich Schau mir den Bericht gleich mal an

@sonne
Ich denke schon, das es sich entzündet hat. Schmerzen waren von einem Tag auf den anderen da und alles ist ganz rot. Meine Weisheitszähne wachsen schief heraus und drücken enorm gegen die anderen Zähne, dadurch tut mir der ganze Kiefer bis zum Hals weh, was zu Ohren- und Kopfschmerzen führt und ich kann kaum den Mund öffnen.

11.06.13 14:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

boah, das klingt ja furchtbar! ich denke es wäre schlau was gegen die entzündung zu machen und dann die zähne so bald wie möglich zu ziehen! aber da weiss dein zahnarzt wohl am besten was zu tun ist! gute besserung auf jeden fall!!!

11.06.13 14:43
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke dir! Ich Versuch mal am Donnerstag hinzugehen und werd denne die Situation mal genau schildern!

11.06.13 15:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so froue, i ha itze doch mau dr telefonhörer id hand gno.
ha am florist aglütte und nomau gfragt wäge de blueme, alles klärt da üsi asteckerli useme blatt und ere rose besthöh, hoffeni nume, die mögi e tag ar hitz ushalte. si düese bis am hz-morge im wasser ha.
när hani ar kosmetikere nomau alütte für termine abzmache (am so hetsi nid wöue... werum weis niemer) itze chani am 3.8 nomau ga probeschminke und am 16.8 zur gsichtspfleg (+wimpere färbe). si isch wider chli muderig druffe gsi, si het äue z gfüeu, i göng de plötzlech no zu öpperem anderem....

11.06.13 15:43
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Lus super klappt das mit de Asteckerli das wird sicher hebe .

Du doofi Frog, aber wetsch dir ned tatsächlich überlegge öb'd ev. d Kosmetikerin wächslisch? Glaube so wie ichs im Chopf ha het dir s Probemake-Up jo glaub gar ned gfalle und wenn die jetzt wieder eso unfründlich druffe esch, aso weiss jo ned.... ich glaube ich hätti ganz es unguets Gfühl . Aber gäll bitte ned falsch verstoh, ich lese do immer no so sporadisch mit und ha sicher ned alles mitbecho.

Zuletzt bearbeitet am 11.06.13 15:43

11.06.13 15:47
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Hey, das ist ja toll, das des nun geklärt ist! Wieder was abgehackt!

@me
Hab eben mit Schätze geteilt und ihm vom Anwalt etc. Erzählt. Zumindest wissen wir nun woran wir sind. Und dann hat Schatz noch gute Nachrichten für mich gehabt. Nächste Woche haben wir unser neues Auto!

11.06.13 15:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@eve77
ja du, i hamers würklech überleit se z wächsle.
Letscht Sunnti ischsi ou rächt churz abunde gsi (klar, mir si eigentlech z bsuech gsi und nid fürs schminke) und ds ergäbnis isch ja aues andere aus beruschend gsi. i weiss aber, dass si uuu schön cha schminke (has gseh ar kollegin) - wesi de wott
i ga itze am 3.8. nomau fürs probeschminke verbi. i wott das mau genau soo gseh wieni de am hochzyt ou gschminkt wirde (am sunnti hetsi mi nid mau richtig abgschminkt, nume drufpflaschteret). söttis denn gar nid houe, hetmer öpper ihri hilf abbotte wo itze grad d kosmetikschuel abgschlosse het. drum gani rächt beruhiget a die sach äne.

11.06.13 16:13
Eve777 

Re: Bräute 2013

ah oke denn hätisch jo no e Uswyychmöglichkeit das esch jo supi .

11.06.13 16:18
Nemo 

Re: Bräute 2013

gugseli

ou mann, ich chume gar nöd dezue zum mitschriebe...
aso ich han mini unterschrift eigentli scho sit jahre....han die scho ehwigs mal bitz güebt, au ohni hz atrag

@ämter: bi eus isches au nur mit temin gange...am zwei am namitag.. na ja, ich han frei gno und min gg chunt früener vom schaffe hei. aber ishc echt doof, letschte termin am vieri..hallooo???

@lus; das chunt scho guet mit dim make up und suscht häsch ja e alternative wenn sis bim zweite mal au wieder nöd so ane bringt wie du gern möchtisch. lah dir eifch nüt ufschnurre, wär denn schad wenn dich a dim tag nöd wohl fühlsch!!

@valey: sinder jetzt nomal verbie bide chile gester?? sorry, ha de usgang vode gschicht nöd mitüber cho... oder händer scho e neui chile und apero location?

@apple: hoffe dass das alles klappt bei dir...wird ziemlich eng das ganze... drücke dir die daumen!!


jetzt wünschi eu en schöne fierabig!!
bis glie,nemo

 1 .. 1087 .. 2172 2173 2174 2175 2176 .. 2967 .. 3757
Problem   wirklich   richtig   vorallem   gspannt   Hochzit   natürli   Zeremonie   eigentli   eigentlich   irgendwie   einfach   bearbeitet   langsam   Zuletzt   schnell   schaffe   Kollegin   himbeer   natürlich