| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1088 .. 2173 2174 2175 2176 2177 .. 2967 .. 3757
11.06.13 16:55
elea 

Re: Bräute 2013

hmm lus ha au grad s gliche denkt wid eve... goht doch gar end dass die Emmer so en schlechti luhne het... die sell gfelligst bez nett si... ;)

apple juhu cool hender gli s neue Auto!!! :)

juhu i chome grad vom vorbereitigsgspröch ofem Standesamt.... ha denkt mer hocke äne und die stellt eus paar froge.. nix serig... send det am sschalter gstande ond hend papier usgföllt wie di blöde
be aber scho bez ufgregt gsi woni de ha müsse Age wegem neue Name... ond s Datum hani au no falsch gschrebe... jöses wie sell denn das werde ade hochzit
jez luegi dassi morn grad am Standesamt cha alüte womer de hürote ond denne denn die trauermächtigong schecke...

11.06.13 17:11
elea 

Re: Bräute 2013

ou mein Gott jez merki grad öpis...
höt hürotet doch d sabrinella zivil ofem Standesamt Aarau oder?

womer det gsi send hemmer ghört dass em nebezimmer en trauuig gsi esch ( d lüt hend klatschet etc) ond de hemmer no ghört wie es italienischs lied abglo wird ab CD! das esch doch secher d sabrinella gsi?!?! i wörd jo verrecke wenn sis gsi esch...

de het si jo echt bombe wetter, die glöcklich! :)

11.06.13 17:21
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@nemo
Danke dir, das hoffen wir auch!

@elea
Ja, da bin ich echt froh drüber. Es hat alles was wir benötigen. Die Farbe entspricht nicht unsrem Stil ... WEISS ... aber das finden wir auch schön an dem Auto!
Freut mich das ihr euer ehevorbereitungsgespräch nun auch hinter euch habt. Hihi, kann ich mir vorstellen das de da nervös warst, bin ja gespannt auf dein HZ Bericht
Hey, wer weiß. Vielleicht war es ja wirklich sabrinella.

11.06.13 19:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Froue, i ha grad chli es Schöckli

Mi GG het e Arbeitskolleg (glich aut wie är). Mit ihm versteit er sech sehr guet, die zwöi heis luschtig. es ugradsmau ischer hie bi üs, aber würklech nid vieu. I mane würklech guet. De heimer laaang gwärweiset öbmerne zum ganze fest ilade oder nume zum apero. Mir hei üs nume zum Aper entschide. Er "darf" defür no sini fründin mit as apero näh
i ha de immer öppe chli es schlächts gwüsse gha ihm gägenüber, werum weisi nid. e andere arbeitskolleg vom gg heimer as ganze fescht iglade, aber mit ihm und sire frou (mir hei si aus ehepaar iglade, mittlerwile sisi trennt... ) heimer vieu meh kontakt und gsäh se regumässig. dr ander arbeitskolleg het de mi gg gfragt, waser söu überwiese ? er isch det düre rächt unsicher und wott nüt fausch mache. u wie mi gg so isch (i hanim de d levite gläse ) seit nume so: eh, egau wievieu, duesch eifach grosszügig ufrunde i weiss, dass mi gg das ganz sicher im gspass gmeint het...
doch woni hüt ufem konto gseh ha wasmer hei becho vo ihm binimer da nümme so sicher: Fr. 500.-- !!!!!!!!!!!!!!! Aus Aperogast!!! Izte hani uuu es schlächts gwüsse wüuer "nume" am apero isch. wüsster wieni meine? i freue mi sehr drüber, das isch soo grosszügig, aber i ha vori mim gg die ganz zyt gseit, das chönnemer nid anäh, isch vieu z vieu!!!!
bi grad chli ime klinsch...

11.06.13 19:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Kann ich gut verstehen, das de nu a bissl geschockt bist! Ich würde auch ein schlechtes gewissen haben, wenn mir ein apero Gast so viel überweisen würde. Rede am besten mit deinem gg darüber, wer weiß, vielleicht könnt ihr ihn ja doch noch zur ganzen Feier einladen oder ihr könnt euch für das großzügige Geschenk auf irgendeine weise dankbar zeigen!

11.06.13 20:42
elea 

Re: Bräute 2013

ui lus do weri au bez imene klintsch einersits verstohni dass der jez gedanke machsch ob erne as ganze fest selleed ilade. anderersits wördi au ned welle dass er meint dass er jez nor iglade werd weller so vell zahlt het. weisch wini meine? aber ebe esch scho bez en doofi situation. velecht chönet er ne eifach nor as apero gast lo ond en deför as dankeschön för das grosszügige gschenk zoeuch ha zom esse ilade?!?!

11.06.13 20:49
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I meine aso 500 si viiieu z vieu!!! I möchte itze nid no as ganze fescht ilade wüu äbe de genau dä gedanke chunnt: i darf nume cho wüui so viel zahlt ha!! Mir isch ou dr gedanke cho, öber d iladig fausch verstande het aber das cha fasch nid si. Oder hanim die fausch iladig gäh? Aus so gedanke!! I hamer aber itze überleit, dasmerne zume feine ässe ilade mit dr fründin bi üs ;-) so chöimeris e bitz revanchiere. Wahnsinn!! I hami soo über üses erste hzgschänkli gfreut u itze isch das mit so gedanke behaftet :-(((

11.06.13 22:48
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Meld mi au na und gib ächli min Senf däzue

@ Ämter: oises Zivilstandesam hät immer am Mentig Abigtermine, de Letzt isch am 18:30 also perfekt. Mir hürate Zivil innere andere Gmeind und det hämer alles schriftlich chönne mache, händ also nöd müsse verbi gah.
S'Passbüro Züri hät sogar am Samstig Termine, det bin ich nämli grad Letzt Samstig gsi.

@ apple: uiii Pass auf das es Sir nicht die ganze zahnstellung verschieb durch de Druck des Weissheitszahns, diese kraft ist nich zu unterschätzen vorallem da dir bereits der ganze Kiefer schmerzt.....meinem Freund hat es im unteren Bereich recht stark die Zähne verschoben

@elea: wär ja meeeeeeeeeeega de Brüller wenn genau i dem Moment Trauuig vo de sabrinella gsi wär

@ Lus: uiii das isch würkli en sehr großzügige Batze und ich verstah dich soooo guet. Aber dini Idee mit de Ihladig ziemen feine Esse mit Fründin tönt doch Super.

@ Nemo: DIN Polteri tönt echt meeega hammer cool, danke fürs lebhafte verzehle, dini Freud ich meeeega übercho im Bricht wot gschriebe häsch....

@ Mona: wow, nur na drü mal schlafe denn isch es bi dir sowiet!!! Find das au cool das es mit dene Stolas so locker gseh, macht echt kei Sinn no Wege dene umezstresse, evtl chömers ja glich na am Frietig.

@ Valey: dini Chile - Gschicht tuet mir sooooo unendlich leid! Ich offe du findsch schnell ä passendi schöni Chile für oich.

Ha da mal ä Frag wie ihr das Handhaben mitem Trinkgeld.
1. Wer chunnt Trinkgeld über?
2. Wie viel?
3. Wenn / wo?

Min Schtzf und ich sind grad ziiiiiiiiemlich überforderte, wie machet ihr das? Oder wie händer das scho mal gseh? Danke für oi Hilf!

Schlafet guet.

12.06.13 06:56
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen!

@lucyLu
Danke dir für die Info. Ich denke so weit wird es bei mir nicht kommen. Ich hab nun nochmal genau geschaut. Er Weisheitszahn ist so gut wie draußen, nur eine Ecke noch nicht und genau da ist es entzündet. Habe gestern vor dem schlafen gehen eine ibuprofen Tablette genommen und heute morgen ist es schon etwas besser. Werde nachher noch eine nehmen!

@me
Mein Schatz hat mir heute sämtliche Mails geschrieben auf allen wegen die er mich erreichen kann. Egal ob auf unsrer HZ-hp oder im babyforum oder im gothicforum. Überall kam eine Nachricht in der er mir schrieb das es nurnoch 100 Tage bis zur Hochzeit sind.

Zuletzt bearbeitet am 12.06.13 06:59

12.06.13 07:07
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge!

Apple
Jöö isch das herzig vo dim Schatz! i eus sinds nur no 30 Täg! Hüt ime Monet! Juhuu

LucyLu
Also s Resti bechunt trinkgeld, de dj und t sängerin.. wieviel weisi nonig.. git den no paar m&ms dezue.. ob mer am chauffeur au gebet, wüssemer nöd..

 1 .. 1088 .. 2173 2174 2175 2176 2177 .. 2967 .. 3757
eigentlich   Kollegin   Hochzit   irgendwie   einfach   richtig   vorallem   natürli   eigentli   wirklich   Zuletzt   Problem   himbeer   Zeremonie   langsam   natürlich   schaffe   schnell   gspannt   bearbeitet