| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1088 .. 2174 2175 2176 2177 2178 .. 2968 .. 3757
12.06.13 07:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@manokasa
WOW, nurnoch 30 Tage! Bist de scho nervös?

@lucyLu
Wir werden auch Trinkgeld geben, jedoch nicht für jeden.
Catering übernehmen die Eltern von meinem Schatz, da weiß ich nicht ob diese das Trinkgeld auch übernehmen wollen!
Die Fotos macht eine gute Freundin, sie will kein Geld dafür haben, doch wir werden ihr trotzdem was geben. (200-300fr.)
Die Kosmetikerin und die Friseuse bekommen beide Trinkgeld (jeder 20fr)
Der Blumenladen bekommt auch etwas! (100fr)
Und definitiv die Konditorin (ca 50 bis 100fr.)

Das ist natürlich alles nur geplant im Moment. Jedoch kommt es dann auch stark auf die Leistung der Dienstleister an. Wenn ich zufrieden bin, dann gebe ich gern Trinkgeld, wenn nicht dann nicht!

Ich denke, das Trinkgeld wird entweder Geld bei Bezahlung der an sich stattfindenden kosten der Dienstleistung gegeben, oder im Nachhinein zusammen mit den Dankeskarten!

12.06.13 07:19
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Luus: das findi e gueti Lösig mit em Ilade, mir esch gester öpis ähnlichs passiert, wobii s sind ned grad 500 Franke gsi. E Kolleg vo mim GG het eus s erste HZ-Gschänk gmacht ad Flitterwoche und het eus s Hotelzimmer bim 2. Zwüschestopp zahlt, das sind 158.00 Fr., find ich für öper wo ellei chunt und nur a Apéro au mega viel, mit dem hätt ich nie grächnet. Mir händ uf eusere HP eigentli extra rächt viel Positione mit "nur" 50.00 will ich ned ha welle dass sich öper drängt fühlt "müesse" viel schenke. Bi denn gester au grad e Momänt baff gsi und ha mi GG au gfrogt öb mir ächt e Fehler gmacht händ dass mir ne ned als Fest iglade händ. Also ned nur wägem Gäld, au sust er esch eine vo de erste gsi wo sich für d Iladig bedankt het und sich total gfreut het für eus, und z.B. e Kollegin vo mir wo mir as Fest iglade händ loht eifach gar nüt vo sich ghöre, ha kei Ahnig öb sie wird cho oder ned, wäge mim Poltere het sie au eifach ned reagiert wägem Termin, mega komisch. Ich ghöre sit Monate praktisch nüt meh vo ehre, glaube sie het irgendwie e depressivi Phase, wasi au voll cha verstoh dass me denn mit sich sälber beschäftiget esch, trotzdem schad dass jetzt alles andere so usbländet wird..... Aber zrugg zum andere, mir händ denn au gfunde jo nei das würkt au komisch im Nachhinein Upgrade, lieber ebe mol öpis zäme mache.

@LucyLu: Das wäge de Trinkgälder hani mir au scho überleid mit mim GG zäme und mir sind au rächt unsicher wäge de Höchi vo de Trinkgälder. Aso bis jetzt hämmer dänkt mir gänd sicher im Chauffeur vom Transportmittel vo de Gäst es Trinkgäld (wahrschindli so 40.-- Fr. oder eso), im Chauffeur vo eusem Brutpaarauto gämer sicher au öpis (er wot nüt will er mini Eltere kennt, aber ha dänkt ich wet ehm scho öpis gä zumindest für d Benzinchöste, das weisi nonig wieviel), und denn wette mir sicher a de Obelocation öpis gä. Aber det simmer au unsicher wie me das macht, rundet me eifach wenn me d Rächnig izahlt de Betrag uf oder drückt me a dem Obe wo me det esch im Servicepersonal direkt öpis id Hand?
Ha dänkt im Pfarrer, eusere Sängerin i de Chile und em DJ mache mir eifach au es Gastgschänkli als chlises Dankeschön, und sind alli (ussert de DJ, de esch erst am Obe debii und cha det mitässe) a Apéro iglade.

@apple: hei jöööö nei wie süess di GG esch jo megaaa sweet !

12.06.13 07:29
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Apple
Nid nervös nur ungeduldig!

12.06.13 07:33
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@eve
Ja, gell! Heute morgen haben wir uns über Skype( haben das immer von Feierabend bis am nächsten morgen laufen) noch verabschiedet und ein paar Minuten später als er schon auf dem weg zur Arbeit war kam ne SMS das es noch. 100 Tage sind

@manokasa
Ja, das kann ich mir vorstellen! ich bin ja jetzt schon ungeduldig, werd ich bei noch30 Tagen bestimmt ich sein!

Zuletzt bearbeitet am 12.06.13 07:33

12.06.13 07:41
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@eve777
gäu de fröit mer sech sehr über so grosszügegi gschänkli u glich ischs eim nid würklech rächt hättet mi geschter vorem pc söue gseh woni entdeckt ha wie vieu är überwise het
mi gg gseht ne hüt im gschäft u de luegt er grad mitihm.

@apple-pie
hihi ou "nume" no 100 Tag.... itze chasch afa mitzeue
zyt louft soo schnäu.
i dänke immer, de wartetmer sit dr verlobig fasch 2 jahr ufs hochzyt u de chunnt genau 1 einzige Tag u dr ganz spuk isch scho verbi aber es geit ja aune so

@probeessen
mir chöi vorussichtlich am 20.7. ga probeässe... mhhhhh freue mi sehr!

12.06.13 07:42
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä zämä

so hüt isch min letschtä arbätstag vor de hochziit. morn gömer in zoo mitem gottämeitli (natürli schulterfrei ). und am fritig kei ahnig, je nach wätter chli sünnälä oder no letschti sachä go pöstele wos eigentli gar nöd brücht.

Lus: ou das isch ja mega viel 500 stutz. krass ich wär au baff glaubs. mir händ vo mim onkel wo au nur an apero chunt au 350 stutz becho und zum bispil vo gwüssnä gladnä "nur" 100. aber chaasch ja nöd nach betrag d lüt ilade. sust müässtisch vorher wiä ä versteigerig machä: "wer bütet meh" hihi

min mädelsabig gester isch mega lustig gsi.

12.06.13 07:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

morgä ladies

@geschenke: wow, ihr händ aber grosszügigi gäst!!
@lus: das isch e super lösig findi. im nachinein ilade würine au nöd
@apple: ist ja süss von deinem schatzi!!

@lucy&trinkgeld : mir händ eus mal e uflistig gmacht, ahand vo agabe womer im netz gfunde händ und vo lüt wo scho ghürate händ im fründeschreis. mir gänd folgendes, sofern mir natürlli (wovo mir mal usgönd) zfride sind mitem serfvice:

- service-personal resti: 400.- (apero und ässe)
- fotografe: 100.- plus ässe und trinke
- fahrer vode vespa ape: 20.- (isch e strecki vo 7minute)
- kosmetiker: nüt, isch mis hz gschänk vo ihre
- coiffure: 50.- (er macht minitz und mich)
- pianist: 50.- (er spielt 3 stuck wärend de 30minütige trauig)
- dj: 100.- plus ässe und trinke
- dekorateurein: 300.- (isch e kollegin und sie möcht kein lohn defür)
- floristin 300.- (isch e kollegin und möcht nur s'material zahlt ha, darum de höch betrag)

das sind grad die womer uswendig in sinn chömed.

12.06.13 07:45
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Ja, das denke ich mir auch manchmal. So viel Trubel um ein einzigen Tag, aber es ist ja auch ein ganz besonderer! N zum Glück macht sie ganze Vorbereitungszeit. Überwiegend ne Menge Spaß!
Hey, toll. Bin schon gespannt, was du uns nach dem Probeessen berichten wirst!


@monaäich hoffe der Stute Arbeitstag geht schnell für sich vorbei. Sodass du bald in deine Hochzeitsferien starten kannst!

12.06.13 07:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

@mona: ja säg nüt. he he, gäst nach betrag ilade
@mir händ au grosszügigeri apero gäst als gladni gäst... wobie mir händ ersch 5 überwiesige gha, vo dem her chammer de trend noni so abzeichne !

@mädelsabig: voll cool! schön dasses guet gha häsch. mir werdedd au ide wuche vorem hz no eine mache. evtl tüemer denn no e linwand ufstelle und d'föteli vom polterweekend aluege

12.06.13 07:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

So Mädels!
Ich muss mich nun fertig machen, muss meine jüngere zur Ergotherapie bringen, darauf in den kiga und sobald sie da ist ist muss ich mit meiner ältesten ins SPZ da sie heute ein Schlaf EEG bekommt. Werde also erst gegen 19/20 Uhr wieder zu Hause sein!
Wünsch euch allen noch ein schönen Tag !

 1 .. 1088 .. 2174 2175 2176 2177 2178 .. 2968 .. 3757
irgendwie   eigentlich   Hochzit   Problem   schaffe   vorallem   schnell   einfach   gspannt   Zeremonie   richtig   natürli   himbeer   langsam   bearbeitet   Kollegin   wirklich   natürlich   eigentli   Zuletzt