| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1089 .. 2175 2176 2177 2178 2179 .. 2968 .. 3757
12.06.13 07:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

@oooohhh ja, letschte arbeitstag... huuuiii bi mir chunt er au immer nöcher... ich han ja künnt un dmüesst bis am 31.8. schaffe, da ich aber no ferie und überstunde han, chani scho am 04.08.13 ufhöre!! jupiiii!!!! das heisst ich chan hoffentli no ganz viel bädele und sünnele vorem hochziit!

@lus: was gits denn au euem probeässe *gwundrig*

12.06.13 07:52
Nemo 

@apple. dann wünsch ich dir einen schönen tag trotz diesem programm. hoffe die tests verlaufen gut!

12.06.13 07:52
apple-pie 

Danke dir nemo, das hoffe ich auch!

12.06.13 08:05
Mona83 

Hui Nemo jetzt häsch mi grad verunsicheret
ich het höchstens am pfarrer vilicht öpis gäh aber im nachhinein. schicked ihm glaub äs dankeschärtli mit 50 oder 100 stutz

sorry bin chli gizig aber verstah nöd warum mer allnä no so viel gäld müänd gäh wäns eh scho mega viel chostet. oder gsehni da öpis falsch?

het jetzt am service ev. 50 stutz trinkgäld gäh.

- service-personal resti: 400.- (apero und ässe) - findi chli viel jetzt für üs
- fotografe: 100.- plus ässe und trinke - also üsi fotografin chostet scho 3000 stutz, das langet
- fahrer vode vespa ape: 20.- (isch e strecki vo 7minute) - hämmer nöd
- kosmetiker: nüt, isch mis hz gschänk vo ihre - nüt chostet au scho 200 stutz
- coiffure: 50.- (er macht minitz und mich) das isch au scho gnuäg tür
- pianist: 50.- (er spielt 3 stuck wärend de 30minütige trauig) - hämmer nöd
- dj: 100.- plus ässe und trinke - dj isch än kolleg dä wet nüt, mir zahled ihm aber d übernachtig, klangheimlich
- dekorateurein: 300.- (isch e kollegin und sie möcht kein lohn defür) das macht s resti und d floristä
- floristin 300.- (isch e kollegin und möcht nur s'material zahlt ha, darum de höch betrag) chostet minere meinig au scho gnuäg und finds nöd nötig.

lüüüt bini so giezig, gäbet ihr all viel meh? ich dänk eifach s isch doch alles scho so tür und wenn öpert dän no ä zähner note ime couvert bringt isches scho meh als gnuäg.

12.06.13 08:10
Kamala 

Hallo zäme

Nei Mona ich han ned s gfühl dass du gizig bisch. Mer gäbed au ned meh, ben ehrlechgseit au grad chli verunsicheret weni do so duen läse. Wie du seisch ich han au s Gfühl das züg isch scho gnueg tüür. Und grad en Fotograf isch übermässig tüür. Und au Resti etc. möched ja gnue gäld met de übertüürete Getränk etc.

Ich dänke jedes Päärli isch weder andersch und chan au ned gliich vel geh ich dänke mal das sött mer verstah.

Säged mal müend ehr im Pfarrer öbbis zahle? Also euse hed ebe gar nüüt gseit und mis Mami hed gmeint das sägi au ned so dass Pfarrer öbbis verlanged. Eus isch klar, dasmer ehm öbbis gend aber ich fendes komisch daser nüüt gseit hed.

12.06.13 08:13
LucyLu 

Mooonaaa: Nei du bisch nöd gizig, gseh das so wie Du... Ich find ebä au das alles scho ziemlich viel chostet und na meh druf schlah für Trinkgeld, ich weiss nöd. Es bitzeli öpis möchti scho gäh aber 400.- etc. isch ja es vermöge!!!!

Werdet ihr den das Trinkgeld na am Abig gäh oder uf de Rechnig drufschlah oder mitem Dankeschärtzli schicke? Oise TZ vo scho ghürate isch hät ois ebä gseit mir sölled Couvert vorbereite mtiem Trinkgeld für de Service, DJ, Fotograf, Rednerin etc. aber ich weiss doch gar nanig im vorherein ob ich mit de Dienstleistig a dem Tag überhaupt z'friede bin.... wüsset ihr was ich meine?

Bi mir sind's na 24 Täg!!!!

12.06.13 08:14
LucyLu 

Mona83:
morgä zämä

so hüt isch min letschtä arbätstag vor de hochziit. morn gömer in zoo mitem gottämeitli (natürli schulterfrei ).

Seeeehr guet verusdenkt

12.06.13 08:16
LucyLu 

Mona83:
morgä zämä

so hüt isch min letschtä arbätstag vor de hochziit. morn gömer in zoo mitem gottämeitli (natürli schulterfrei ).

seeeeeehr verusdenkend!!!!!!

12.06.13 08:19
Mona83 

kamala: ja das isch ebä au so en punkt, kei ahnig was mer so ämä pfarrer git. dä wär dä einzig woni no öpis gäh würd will dä ja nüt chostet.

Dankä lucylu, ich gseh das wiä du ich bin nöd bereit vorher (wän mer sust scho a gnuäg sachä dänke muäs) no so couvert z machä. und wiä du seisch dä betrag isch freiwillig und dä gib ich gärn im nachhinein wäni gseh öbs diä "verdiänt" händ.

12.06.13 08:20
Mona83 

LucyLu:
Mona83:
morgä zämä

seeeeeehr verusdenkend!!!!!!

sicher was dänksch dän du känä mini huut

1 .. 1089 .. 2175 2176 2177 2178 2179 .. 2968 .. 3757
Zuletzt   einfach   gspannt   schnell   langsam   natürli   irgendwie   eigentlich   eigentli   vorallem   Hochzit   Problem   Zeremonie   richtig   himbeer   bearbeitet   wirklich   schaffe   natürlich   Kollegin