| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1089 .. 2176 2177 2178 2179 2180 .. 2969 .. 3757
12.06.13 08:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ahh.. super, denn machemer das au im Nachhineine und wie du schriebsch Mona, es isch ja freiwillig es Trinkgeld gäh und ich mach das au sehr gern wenn ich mit de Diensleistig z'friede bin und das weiss ich nun mal erst im Nachhineine... Supi, denn schick ich das Geld mit de Dankeschärtli, genau so machis!

Merci oi für oi Meinig.

12.06.13 08:24
sonne13 

mona, ich find au ned dass du gitzig bisch! ich finde au, mir zahled jo die dienschtleischtige, das setti grundsätzlich länge. wenn mer denn sehr zfriede sind, gids sicher im reschti trinkgäld. ich ha dänkt 100 stutz fürs serviceteam oder so, das wärded bi eusere chliine gsellschaft jo ned wahnsinnig viel persone sii. de fotograf isch jo eh zahlt, ich dänk mir chönd denn immer no mitem dankeschärtli öppis schicke falls mer finded er hebi no es extra-nötli verdient de kosmetikerin zahli jo au öppis, det tueni denn eifach de betrag grosszügig ufrunde. soo viel potentielli trinkgeldbezüger hend mer gar ned, fallt mer grad uuf

Kamala 

Mer möched das glaub au im Nachhinein mit de Dankeschärtli.
Ja das metem Pfarrer mueni mer au no überlegge han ebe au kei Ahnig wevel mer ehm ged. I dänke ebe au zwüsched 200-300.- weler ja angeblich nüüt chostet.

LucyLu 

Mona83:
LucyLu:
Mona83:
morgä zämä

so hüt isch min letschtä arbätstag vor de hochziit. morn gömer in zoo mitem gottämeitli (natürli schulterfrei ).

seeeeeehr verusdenkend!!!!!!

sicher was dänksch dän du känä mini huut

Bin ebä au so, sobald ich duse hocke zieh ich mini extra kaufte Trägerlose Liebli's ah!!! Chume sooo schnell en abdruck über.

12.06.13 08:28
Mona83 

hihi lucylu: ich bin ächt froh wänn das verbi isch. mich närvet diä trägerlosä libli ächt langsam.
aber s isch ebä au bi mir so ä halbstund ade sunne mit träger und am abig gseht mer än fettä trägerabdruck.

bis jetzt hanis gschaft ohni abdruck und das weti au bibhaltä bis am samstig.

12.06.13 08:30
LucyLu 

Mona, ich säg Dir, ich bin gaaar kein Fan vo dene Trägerlose Liebli, find mini Brüst druckts immer so doof aber (obwohl ich würkli nöd viel Brust han) Du häsch es wenigstens am Samstig gschafft, ich "muss" na drü Wuche durehebe

12.06.13 08:32
Lus

nicht registriert

Huch, de luegt mer mau e haubstund nid is forum u scho muesmer witer siiiitewis nacheläse

@nemo
bi üs gits am hochzyt:

melonenkaltschale
(findi agnähmer weder e heissi suppe für im august)

Gemischter Salat

Rindsfilet mit Bearner Sauce
Kartoffelgratin (im Nachservice mit Kroketten)
6 verschidene Gemüse

Zitronen- und Aprikosensorbet

Hochzeitstorte (3 stöckig er het gmeint, ou wenn mer nume 25 persone sigi macher e 3stöckegi )
s git e ärdbeeriquarkturte

das ganze menu inkl. dessert u torte choschtet pro person 68.--. chamer gloubs nüt säge....

12.06.13 08:33
Kamala 

Die Trägerlose nerved mi au! 1. Hebeds mir gar ned und 2. gsehni de nomeh uus als hätti s grösste Flachland wos ged
Ben letzt wuche nur churz dusse gsi und han scho en liechte abdruck übercho. Hoffe mal das gaht no weg. aber han ja nochli ziit bis im September.

12.06.13 08:34
Canoa 

Guete Morge zäme ehr send jo wahnsennig flissig so frühe am Morge...=)

Mona & LucyLu ech wär froh gsäch mer be mer mou en Abdock, wiss esch wiss ond blibt wiss! =(
Naja...

Trenkgäud, auso mer hend das Thema no gar ned gross agluegt. Ech dänke das chamer werklech ganz guet metem Dankeschärtli mache...=)

12.06.13 08:36
elea 

morge zeme

hihi has gliche denkt wid canoa... er hend aber Vollgas ge de morge ;)

i denke mer machets eso dass mer s Geld eusne eltere ed finger drocket ond de chöne die das de em lauf vom obe em personal witer ge. de muessi mi ned drom kömmere ond de eschs grad erledigt! :)

1 .. 1089 .. 2176 2177 2178 2179 2180 .. 2969 .. 3757
irgendwie   Hochzit   langsam   bearbeitet   natürli   gspannt   schnell   richtig   einfach   eigentlich   Zeremonie   himbeer   vorallem   Zuletzt   Kollegin   schaffe   natürlich   Problem   eigentli   wirklich