ja lucylu, wüki chli en seich ich nimm glaubs en chline sunneschirm mit id ferie und schlepp dä dänn überall mit, dasi jaaa nöd z bruun wird und es au kei extremi abdrück git nei, find das au uh grusig ...
hoff din 'fleck' gaht au weg und chasch en bitz überbrüüne, zum glück häsch no chli ziit!
Lilly nei is Solarium goni nöme, das hani mou usprobiert do werdi nome rot!!!! Ech werde allgemein eifach nome rot. Noch zwe Woche Strandferie gseht mer bi mer alle ganz ganz fiin e Abdrock aber werklech nome fin. Ech ha jetzt scho zwöi mou Bodytan gmacht, ond evt förs HZ werdi das mache. s Erste mou heds super usgseh ond au gar ned könstlech!
Kamala, wie meinsch bedrockt Nastüechli? Bestickt? Die wörsch im Manor oder so fende... Oder wär evt soöbis no e Idee? fende das mega härzig...
Ou nei Lilly, z'fest Bruun findi au nöd schön! So es mittelmass findi na cool. s'Problem isch ich bin normalerwies um die Jahresziit viiiel brüner aber will's jetzt so lang grussig gsi isch bin ich für mis verhältnlis ziemlich wiss... aber ebä, das WE wird ja super schön!
Ja Kamala, würkli doof weg dem Pflasterabdruck aber es chunnt guet, mer gseht nüm so guet wie au scho.
Auso ech bruche sowiso es Nastüechli darum werd ech i mim BH enne es Nastüechli platziere ond zwar eis vo minere Grossmuetter es wisses soeis meteme ghöglete Rand! So hani grad no öbis Alts debi! =)
Kamala gehts evt ned im Clairs so Nastüechli wo bedrockt send? Det fendsch secher settegi metem Brutpaar! In Lozärn gehts sone Lade wo extrem vöu Schischizügs hed aber kei Ahnig wie dä heisst, die hend ganz secher so Nastüechli...ech go mou go luege am Samstig! =)
hihi hani grad äs thema agfangä. aber isch halt scho so wenn äs abigchleid ohni träger ahäsch oder sogar äs brutchleid dän isches ächt hässlich mit so abdrück. sust isches mir amel glich. han so äs triangel bikini und wäni äs t-shirt ahan wo mers gseht isch voll easy aber nöd bime abigchleid.
lucylu: ich säg au immer bin also scho no wiss für diä jahresziit und all säged: nei du bisch doch schön brun. aber ebä für mini verhältnis isches fast wiss.
glaub aber weni morn nomal ufpassä und chli sunnä tankä hani am samstig ä schöni farb.
also mädels nomal weg dem trinkgeld. also ich inde wenni anere kollegin wo mir blueme gratis macht und die ander wo alles gratis chunt go dekoriere findi das definitvi nöd viel wenni 200.- gibe. wett ja nöd wüsse was suscht e dekorateurin chostet und e floristin, also ich fahre no 10000 mal günstiger so. den wegem resti, mir händ mit vielne gred und die händ gseit zwüsched 200 bis 500 franke trinkgeld. ich has zersch au mega wahnsinn gfunde und nacher hani mir übeleit, dass bi eus am apero 4 service lüt sind und am abig no viel meh. wenn ich also suscht is resti gange und e rechnig han vo sägemer mal 240 stutz, denn gibi ja au es trinkgeld vo öpä 10 franke. wenni also 15000 usgibe, denn döfs ja au bitz meh sie, vor allem sinds denn viel meh lüt. aber ebe, das isch asichtssach und mir lueged mal wie sie denn so sind. aber wenn de service super gsie isch wirdi die 400 gern gä, will en guete srvice isch eus sehr wichtig. mir werded vorbereiteti couvert ha, wo mis mami mitnimmt. wenn mir denn mit öpisem nöd zfreide sind, denn chammer immerno öpis use nä