| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1091 .. 2180 2181 2182 2183 2184 .. 2971 .. 3757
12.06.13 09:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey ech verstoh dech sehr guet. Es esch eifach mega schad wäge dem Gröscht!
Ech hoffe sehr, dass de Pfarrer öbis cha bewerke ond denn schlossäntlech för alli stemmt!

Also wäge de Trinkgälder, ech fende au dass mer gnueg zahled ond ech meine i de CH esch es jo ned so dass t Lüt extrem ufs Trinkgäld agwese send, esch jo kei Lohnbestandteil. Ech nehme ah dass mer eifach im Resti de Pris wärded ufrunde...t Chele esch seperat die hemer scho zahlt, bem Pfarrer wössemers no ned, aber är esch au bim Apéro iglade. De Fotograf bechond eifach s abgmachte Gäld, s Make up ond t Frisur schänkt mer mini Kollegin ufs HZ.

12.06.13 09:44
Kamala 

Re: Bräute 2013

Valey ich chan di voll verstah. Wenn du dir das so gwünscht hesch dete z hürote isch das ächt blööd wennd alles müesstisch wächsle.
Ich meine vellecht chamer würklich öbbis mache, dass eifach a dem Wuchenend das Grüst wegdüend well es isch ja ned nur a eim egge es isch di gsamti längi. Ich hoffe dass de Pfarrer öbbis chan bewerke.

Was meint er denne das eu das ned gseit worde isch? Hed er das öbbe gwüsst?

12.06.13 09:47
LucyLu 
Re: Bräute 2013

oh valey, das mit de Chile isch echt en Seich....

12.06.13 09:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: tuet mer voll leid das ganze. was hät denn de pfarrer zu dem ganze gseit? beziehigswies hät sich mal öper güssered warum mer d'brutpaar nöd informiert hät?? gaht ja sicher no anderne eso... voll scheisse...

12.06.13 10:09
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sooo ich gahn id Kaffi Pause

12.06.13 10:11
elea 

Re: Bräute 2013

jo valey verstoh dini entüschig mega.... aber i glaube ned dass die das grüscht öbers wochenend chöned abruhme. die hend ca 1tag zom zah ufstelle. das heisst si hette 2 täg arbet ond wer zahlt enne das? das wörd die Firma honderti vo franke choschte... aso wet jez ned de miismacher si aber i wörd ned zvell druf setze dass die das öbers wochenend zeme ruhmet...

12.06.13 10:17
valey 

Re: Bräute 2013

ja i fends eifach fräch vo dene vo de chile
wel sie hend gwüsst 1 1/2 jahr im vorus das mer denn hürotet

sie hend nur gseit: ja d chilepfleg heds das jahr no welle inedrücke
SUPER genau im summer wenns 4 hochzite hend..
scho komisch...

und ned informiere
sie hend sich ned würkli chönne üssere zu dem..
nur "ja mer chönd nüt mache"
super -.-

ja de pfarrer redet med dem

ja super sell chilepfleg das überneh die chöste... ich fends eifach uere fräch
i has am pfarrer gseit wüssed sie me hürotet nur 1 mol und i ha en bezug zu dere chile drum hani die 1 1/2 jahr im vorus reserviert
und i ha ehrlichgseit kei lust eifach schnel schnell eini go neh wo grad frei isch...

ich finde das isch en fehler vom pfarramt de seled die die baufirma zahle dass sies tüend abrume denn

12.06.13 10:19
elea 

Re: Bräute 2013

verstoh din fruscht so guet!! ond vorallem wennd extra scho früeh gnue reserviert hesch....

jo froge choschtet jo nüt! wer super wenn sis chönte abruhme ond d chilegmeind das wörd öberneh. aber s minimom fendi dass ehr secher nix förd chele müsstet zahle! het er zo dem scho öpis gseit?

4 hochzite send no i dem johr, betreffts die denn au oder nor euchi?

12.06.13 10:21
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey nor so e Frog, wie gsehts denn henderem Gröscht us? Also ech nehme jo ah die möched ergendöbis det schöscht wörds jo ned det stoh, ech meine nome demet, vellecht gsehts denn no dööfer us...weisch wini meine?

Es esch ganz klar schlächt gseh, dassi euch ned informiert hend! Aber leider esch es scho zspot zum das korrigiere...

12.06.13 10:24
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt canoa het recht... velecht sends jo det am d wand abschlife oder so ond hender em gröscht esch e hässlichi bruni wand...
velecht wer no en Option grossi stoffbahne zchaufe (wiss oder so) ond denn s gröscht (det wo jez de Plastik esch) met dem iverdecke....?

 1 .. 1091 .. 2180 2181 2182 2183 2184 .. 2971 .. 3757
bearbeitet   schaffe   vorallem   richtig   eigentli   Zuletzt   Kollegin   natürlich   Problem   einfach   Zeremonie   eigentlich   wirklich   natürli   schnell   gspannt   Hochzit   irgendwie   himbeer   langsam